Δευτέρα 12 Νοεμβρίου 2012

Μήνυμα Τού Μεγάλου Πνεύματος ! - Message Du Grand Esprit ! /3-12-2011 + 4-12-2011


Μήνυμα Τού Μεγάλου Πνεύματος !
3/12/2011 και 4/12/2011


Η Εντολή τής Επιστροφής των Άσωτων έχει δοθεί εδώ και καιρό στό δικό σας παρελθόν το οποίο εσείς βιώνετε σαν παρόν σας !
Στο Δικό σας αύριο θα ζήσετε τα ήδη πεπραχθέντα διά όσους μεθ' ημών ευρίσκονται στην Αόρατη πλευρά διά υμάς !
Σάς έχω δώσει όλα τα Μέσα και όλες τίς Προειδοποιήσεις ακόμα και πρίν η γενιά των παππούδων σας έρθει στη γή από όσους εξ υμών εκεί τώρα ζείτε !
Έχω αλλάξει το μεθαύριο σας διά να ζήσετε ένα τροποποιημένο αύριο, αυτό πού είναι σύμφωνο με τά Δικά Μου Σχέδια και Ουχί με την οποιαδήποτε Σοφιστεία πού ακόμα και ο κάθε Δάσκαλος ή Άγιος ή Μύστης ή Αναζητητής σάς παρουσίασε !
Το "Τί" λέει ο κάθε ένας από αυτούς και τό "Τί" κάνει, έχει ΔΙΑφορά μεγάλη με το "Ποιοί" αυτοί είναι αναφορικά με ΜΕΝΑ
Γιά σάς μπορεί να είναι ο οποιοσδήποτε !
Μόνο ΕΓΩ Γνωρίζω ΠΟΙΟΙ πραγματικά είναι !
Τό "Τί" Λέω Εγώ
νομίζετε ότι δεν Μετρά ;
Δικαίωμα σας να μήν Μέ πιστεύετε παρά τά όσα θα ζήσετε !
Το ραντεβού μας σάς τό Έχω και τό Έχετε μαζί Μου προκαθορίσει πρίν εκεί ενσαρκωθείτε για να τα πούμε χέρι-χέρι όταν περάσετε στήν άλλη πλευρά !
Άρα τό όποιο "τώρα" σας, επιλογή σας ήταν και όχι μόνο τιμωρία σας !
Διά ορισμένους φαίνεται τιμωρία, είναι αυτοί που Μέ βλέπουν σαν Δεσποτικό Αφέντη.
Διά άλλους είναι μια αδικία ή μια τυχαία συνάρτηση, διά όσους δεν Μέ βλέπουν.
Διά ολίγους είναι Δικαιοσύνη, αλλά γιά ΟΛΟΥΣ πιστέψτε Με είναι Μιά Μεγαλειώδης Ευκαιρία Εξέλιξης πού από Αγάπη σάς Προσέφερα και μαζί Υλοποιήσαμε πρίν εκεί ενσαρκωθείτε !
Αρα αυτός πού προσφέρει ευκαιρίες, είναι ωθούμενος και παρακινούμενος από την Αγάπη Του, Τη δική Του Τελειότητα, να "ωθήσει" ως ευκαιρία να αποτυπωθεί αιώνια σε κάθε παιδί του ;
Αποδεχτείτε το λοιπόν ότι σε αυτήν την ΔΙΑδικασία ενσαρκωθήκατε και εργαστείτε μαζί Μου διά το Καλό Όλων !
Όμως το Ξαναλέω καιρός είναι να πέσουν οι Μάσκες και να δείτε και να αξιολογήσετε μόνοι σας, με τίς δικές σας δυνάμεις, πού θα έπρεπε να ήταν αντανάκλαση Των Δυνάμεών Μου αφού παιδιά Μου είστε, σε ποιό σημείο βρισκόσαστε αναφορικά με Εμένα ! Πόσο μακριά ή πόσο κοντά !
Στο επανιδείν ! Κατεβάζω τούς ΔΙΑκόπτες !
Και Κατεβάζω τούς ΔΙΑκόπτες σημαίνει ΔΙΑκοπή τροφοδοσίας άρα, θα πέσουν οι Μάσκες γιά άλλους απότομα, γιά άλλους σταδιακά, αλλα νά ειστε σίγουροι ότι γιά όσους είστε τώρα στο πλανήτη θα πέσουν οριστικά και θα ζήσετε ενώπιος ενωπίω με τήν Κρίση εσωτερικά με τούς 24 Γέροντες, όσοι εκεί μείνετε ζωντανοί, ενώ οι άλλοι πού θα φύγετε θα τούς συναντήσετε στην απενσάρκωσή σας !
Διά αυτώ τώ λόγω "ες αύριο τα σπουδαία", Εγώ δεν βιάζομαι, εσείς θα έπρεπε να είχατε βιαστεί, σάς είχα προειδοποιήσει ότι τα περιθώρια θα στενέψουν !

ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΠΝΕΥΜΑ !
3/12/2011 και 4/12/2011