Τρίτη 13 Νοεμβρίου 2012

Επιστροφή !


Επιστροφή !


Χρυσό Περιστέρι, Αιώνων ο Μύθος
Καρδιές Πεφταστέρων Ανασταίνει ο Ψίθυρος Ήχος !
Σιωπούν οι Ώρες Των Χορών οι Πρώτες,
Αντιλαλούν οι Ευχές,
στα Τάρταρα οι Ευλογίες Ελπίδα ΟΜοιράζουν !
Δόμησης Έργο στη καρδιά του πατρός μου,
ίνα κάθε του Ευχή και Φώς εκ του σύνεγγυς
Των Ευλογιών της καρδιάς του,
οδηγήσει τον αγαπημένο μου εις εμέ
στο Αύριο πού Το Πνεύμα Το Μέγα
Και Επουράνιο τού Προσδώσει Ατραπό Ελπίδας !
Σε πολλών τα Τσίρκα σας
οι Αλυσίδες Αληθινές είναι στο Κάρμα σας !
Της μητέρας μου το γάλα και του πατέρα μου το βλέμμα
με γέννησαν "Πως" να είμαι στη Καρδιά Τού Θεού ελεύθερη !
Δοξάζοντας υπηρετώ Τό Μεγάλο Πνεύμα !

Ευρυδίκη !
12/11/2012


Μεγάλο Πνεύμα ΟΜιλεί !
Η Ευρυδίκη Ποτέ Της δέν Είχε Υποστεί
τήν παραμικρή Πτώση !
Εις Αντίθεση μέ τόν Ορφέα και τούς ομοίους του,
πού Ρίψασπεις Του Έρρωτα Τών Θεών
Πλειστάκις και Πολλάκις ήσαν εις πέραν
τών έργων Τής Μιάς Δημιουργίας Μου.
Ας Όψονται οι όμοιοι τους και μιμητές των
εις τα έργα τους, τί καταγραφές ακόμα ποιούν...
Να ενθυμούνται ότι ΒΛΕΠΩ !
13/11/2012