Δευτέρα 26 Νοεμβρίου 2012

Μηνυμα - Message / 26-11-2012


Θυσιάσατε την προσευχή σας,
πού την συμπιέσατε για χάρη της ταπεινότητος μου,
δια να τιμήσετε την παρουσία μου, στο χώρο !

Μα δεν είμαι ούτε ένα φτερό στον άνεμο τής σκέψης, δεν είμαι ούτε μια αμοιβάδα φωτός στα έγκατα της γής προσδίδουσα Ελπίδα στο κουρασμένο σώμα της...
Παρακαλώ κρατήστε αυτή τη γραμματοσειρά (Lucida Sans Unicode) και θα δείτε ότι, μια μέρα προσπαθώ να προσδώσω ευγνωμοσύνη Εν τη Απείρω Δυνάμει Τού Νού, η μόνη μου περιουσία της Μνήμης Μου, είναι η Αυτοθυσία που κάποιοι έκαναν για μένα πριν από πολλά φεγγάρια Φωτός, να είναι παροντες στα βήματα μου...
Ναι σας άλλαξα τη μουσική πού ακούτε, από προσπάθεια εμψύχωσης, και θα πω ένα μόνο πράγμα διότι Ο Μεγαλοδύναμος ως Μεγάλο Πνεύμα, Δεν Μου Επιτρέπει να πω την ταυτότητα μου την ταπεινή πού πολλοί γνωρίζετε από τους Μαιάνδρους Του Πνεύματος.
Όμως με τιμάτε στης ταπεινότητος μου τη σκόνη εν τω Πνεύματι να με τοποθετήσετε μετά το Ποίημα του Γέρου, ινα η ελαχίστη αρωγή μου προσδώσει Σεβασμό έναντι Των Λόγων Του, και στο Αρρωμα πού τώρα νοιώθετε να σας πλημμυρίζει, δεν είναι από το σεπτό λιβάνι σας που μάς ανάψατε, δεν είμαι μόνος μου, εν τώ ταπεινώ χώρω σας, παρακαλώ φερθείτε με Σέβας έναντι τής Κόρης που σάς τηλεφώνησε και που γνωρίζει η καρδιά σας, πως οι δεσμοί Τού Θεϊκού Φωτός Είναι οι Μόνοι πού δεν διαλύονται μετά το Θάνατο Μας.
Ναι, η πορεία της ζωής μου χαρακτηρίστηκε από αυτό πού αποκωδικοποιήσατε, διότι δεν είχα ανάλογους από πλευράς μου και πάντα ναι, πάντα θυσιαζόντουσαν άλλοι για μένα ινα αποκτήσω πρόσβαση μέσω της Φιλίας και της Αγάπης στα κλαδιά τής Πρωταρχικής των Ακτίνος, άρα προέρχομαι από Ακτίνα Πρωταρχική η οποία κατεστράφη σε άλλες εποχές τού περάσματος τής Γής, από αυτή τήν περιοχή τού Σύμπαντος (Ζώνη Του Λυκόφωτος) όταν Πυρηνική Έκρηξη κατέστρεψε την μεγαλύτερη δομή της Πρωταρχικής Μου Ακτίνος.

Δια αυτώ τώ Λόγω αντετάχθη ως γνωρίζετε Ο Sananda στην Ατλαντίδα δια τη Χρήση της Ενέργειας, σε σκοπούς οι οποίοι είχαν Χάσει όχι μόνο το Μέτρο, αλλά και τα Σταθμά, και προσπάθησε να τους Δώσει στους συγχρόνους του, άλλα ιδανικά (και όχι μόνος Του - ΜΕΓΑΛΟ ΠΝΕΥΜΑ) αλλά δεν συμφώνησαν οπότε Εκεί γνωρίζετε τη Συνέχεια και τις αποφάσεις που πάρθηκαν.

Θα κλείσω με μια λέξη, ανακαλύψτε τη μαγεία των λέξεων Σέβας και Σεβασμός διότι αυτά μπορούν να σας προσδώσουν άλλη ιδιότητα σε κάθε υφιστάμενη αρετή σας. Αλλά και να αδρανοποιήσουν υπέρμετρα χρήση Ελαττωμάτων σας όχι καταστρέφοντας τα, αλλά μετουσιώνοντας τα μέτρα και τα σταθμά αυτών εις άλλο φορέα Εκθέτη των.

Ευγνωμονώ και διατελώ Αιώνια Ευγνωμονών δια Τού Δώρου Της Θεϊκής Ζωής, προσεύχομαι μαζί με εσάς εις ευόδωση της Φιλευσπλαχνίας Τού Μεγάλου Πνεύματος εις όποιον προσπάθησε χθες να σφετερισθεί όχι το όνομα μου της τελευταίας ενσάρκωσης μου, αλλά παλαιότερης και ευλογημένος να είναι αν τού ήμουν χρήσιμος, αλλά άλλων ανωτέρων από εμέ και λιγότερο δια να απομηζήσουν περισσότερα από τις υπέροχες ήδη ευλογίες που έλαβαν, Διότι πίσω από όλα Είναι Το Μεγάλο Πνεύμα.

Η ταυτότητα μου των δυο ενσαρκώσεων μου,
ας μείνει στη καρδιά σας δια ο,τι Ο Θεός Θέλει,
και Ως Εκείνος Θέλει στο Επανιδείν.

26/11/2012

message en grec pour l'instant

Les traducteurs automatiques 
ne traduisent pas le contenu de ce blog