Πέμπτη 8 Νοεμβρίου 2012

Μήνυμα τού Αιγέα ! - Message d' Égée ! / 12-11-2011


Μήνυμα τού Αιγέα !
12/11/2011


Ο πόνος τού πατέρα, μόνο από κάποιον πού σαν πατέρας πονά για κάθε παιδί του, που του γυρνά την πλάτη στήν αγάπη του, γίνεται αντιληπτός και αισθητός ως το μεδούλι της ψυχής του...
Κάποιος ανάμεσα σας, πού θυμάται γιατί η Μνημοσύνη είναι μέσα του σαν Δώρο Θεών, αναγνωρίσας πως τα παιδιά του από διαφορετικές ενσαρκώσεις χιλιάδες χρόνια ακόμη και πριν από την ύπαρξη τής Ατλαντίδας, και βιώνοντας αυτό σαν γεγονός σήμερα στην λάμψη των ματιών των, ανεγνώρισε επίσης "Τί" έκανε ο γιός μου αυτός πού εσείς γνωρίζετε σαν Θησέα !
Οι εποχές της Μυθολογίας σας με την Ιστορία σας δεν συγκλίνουν όπως το αξίωμα τής εξίσωσης "Ποιός" με "Πού", είναι και το κλειδί στη κάθε έλλειψη της παρουσίας τού "Πόσον" σαν μέρος ταυτότητος της Θεϊκής Υποδιαστολής... αυτής πού δίνει άρρωμα στά όνειρά σας ! (ναι "αρρωμα" με 2 ρ και για μένα !)
Ο γιός μου τότε ανέλαβε μιά ευθύνη, ναί αλλά δεν θα μπορούσε να τα βγάλει πέρα, αν από τον Ουρανό, ο Θεός δεν τού έστελνε τη βοήθεια τής Αριάδνης η οποία ήτο και είναι flamme jumelle του !
Εκείνη θυσίασε τα πάντα γιά αυτόν ως και την ζωή της, και όλη της την αγάπη, διότι μετά την αναχώρηση τού Θησέα, από τη Κρήτη και τήν εγκατάλειψη τής ήδη εγκύου Αριάδνης από αυτόν, πού γιά τους Θεούς Μέγα Κάρμα αυτό εστί, ο γιος μου όχι μόνο ευθύνεται δια τον θάνατο της flamme jumelle του Αριάδνης, αλλά και τού εμβρύου πού ζούσε μέσα της, μιάς και οι παρά αυτής μη όντας χαρούμενοι με το θάνατο τού Μινώταυρου, δολοφόνησαν αυτήν ! Έπλασαν δε την παραλλαγή της Νάξου δια να κρύψουν τον φόνο !
Όμως ο γιός μου, πήρε στήν πλάτη του και τον δικο μου θάνατο !
Έπεσα στα κύματα να πνιγώ αφού είχα στα βράχια κτυπήσει ! Το αίμα μου εκεί υπάρχει ακόμα, ζητώντας λύτρωση μέσα από την Αγάπη !
Ο γιός μου και η Αριάδνη ενσαρκωμένοι είναι ανάμεσα σας !
Ο γιός μου αλαζών ακόμα γυρνά την πλάτη του στή Θεϊκή Αγάπη !
Τυφλωμένος από το εγώ του πού ποτέ δεν έμαθε να υποτάσσει στη γλυκύτητα τής Θεϊκής Αγάπης, πράγμα το οποίο δυστυχώς έχει ευθύνη και διά μερικούς ακόμα θανάτους, ως όχι μόνο και κάποιου πολύ σημαντικού προσώπου, πού όλοι σας γνωρίζετε στη γή από την Ανατολή έως τη Δύση, συγχωρέστε με, αλλά η καρδιά μου πονά, δεν έχω την άδεια να πω περισσότερα !
Όταν επίσης παλαιότερα μαζί με τον πατέρα του από την παλαιά ενσάρκωση τους εις τη χώρα Αιγύπτου, βρέθηκαν και οι 2 σε ενσάρκωση αδελφών και "σκότωσαν" στα έργα της καρδιάς τους πρώτα το έναν από τα αδέλφια τους. Νομίζετε ότι ένας πατέρας σαν και μένα, δεν πονά, όταν βλέπει τη συμπεριφορά του παιδιού του, μέσα από κάθε ενσάρκωση του να γυρνά το πρόσωπο του στην εντός Θεϊκή Υφή Τής Αγάπης !
Διότι η Αγάπη έχει Υφή, δεν είναι μόνο η αίσθηση που τή ζείτε με τον άλφα ή βήτα τρόπο, άσχετα αν ακόμα και τους τρόπους τής αγάπης πού ο Θεός σας έδωσε να Υπηρετείτε τους εκπορνευτήκατε μέσα από τις συμπληγάδες τού εγώ σας !
Δεν ενσαρκώθηκα ποτέ ξανά στη γή, πήγα αλλού και υπηρέτησα αλλού, αλλά το αίμα μου ακόμα στα βράχια του Σουνίου υπάρχει !
Ο Ποσειδώνας το κρατά καθαρό και φροντίζει με αυτό στη ζωή, όντα Κόσμων Θεών οι οποίοι πάντα τους Θεούς Υπηρέτησαν και θα παίξουν ένα σπουδαίο ρόλο στη Κάθαρση πού εσείς θα βιώσετε !
Απευθύνομαι σε όποιον πατέρα ανάμεσα σας πού κλαίει για τα παιδιά του, βλέποντας το παρελθόν με το μέλλον σαν ένα, μέσα από την ανυπαρξία της ψευδαίσθησης τού παρόντος, ότι τα δάκρυα του είναι το καλύτερο δώρο για τήν ψυχή τους. Διότι όταν αυτά θα απενσαρκωθούν, θα δούν ότι το μόνο φως πού θα τούς βοηθά να περάσουν τίς Συμπληγάδες τού αστρικού τής γής, (δικό τους πόνημα πού τα εγώ τους έθρεψαν) θά 'ναι τα δάκρυα τού πατέρα τους, ως και τα δάκρυα και αίμα τής μάνας τους, πού θυσιάστηκε γιά αυτά !
Νομίζετε ότι σκοτώθηκα στα βράχια τού Σουνίου μόνο για το γιό μου ;
Δεν τολμούσα να φανταστώ πως θα αντικρίσω τα μάτια τής μάνας του, να τής ανακοινώσω το νέο ότι ο γιος της δεν υπάρχει πιά, έτσι προτίμησα να κρατήσω μόνο τη μνήμη της χαράς των ματιών της μέσα μου από όταν τον είχε φέρει στο κόσμο...
Άνθρωποι της τρέλας και της αλησμοσύνης δηλαδή της λησμοσύνης με "α" στερώντας σας το ό,τι η Μνημοσύνη θα είχε να σας δώσει, αν υμείς είχατε λίγο θέση για την αγάπη μέσα σας και όχι μόνο έχετε σαν ιδανικό σας μασκαρεμένο να θρέφετε τον κάθε Μινώταυρο σας, πού δεν είναι άλλο παρά το Μασκαρεμένο Εγώ σας με το οποίο ο Μάρα εκφράζεται μέσα στη καρδιά σας !
Θα δείτε όμως "Τι" Ο Θεός σάς έχει ετοιμάσει !
Αιγέας
12/11/2011