Τετάρτη 28 Νοεμβρίου 2012

χωρίς τίτλο... sans titre ....


Είδες λειτουργεί το "εγώ" των επισκεπτών συχνά και όχι η καρδιά...(Πες μου σε τι τύπο ανθρώπων ενσαρκωμένων είδες αυτή τη συμπεριφορά και τι χαρακτηριστικό τους λείπει από τις 7 λέξεις ) ψάχνουν να δουν που πήγε το μήνυμα... που για λίγο "δημοσίευσες" και το αφαίρεσες μόλις ένοιωσες τι Ήθελα να Πω και συνλειτούργησες μαζί Μου..
Αγαπητοί μου, αναγνώστες, τη καρδιά σας να ψάξετε και λίγο, και μετά τα μηνύματα που διαβάζετε, χωρίς καρδιά δεν ΔΙΑβάζονται !
Το ενδιάμεσο μου, μού την έχει αφιερώσει τη δική του, η δική σας αίτηση αφιέρωσης της καρδιάς σας ανύπαρκτη είναι στα συρτάρια των Ακασικών Αρχείων Μου...
Είδες σου ΄Πα δια δεύτερη φορά "άναψε το κερί σου" και το κερί αναμμένο ήταν... κάτι Προσπαθώ να σου Πώ, διότι Βλέπω τον πόνο της καρδιάς σου, και τον Αφουγκράζομαι μαζί σου....
Καταλαβαίνεις τώρα ότι το μήνυμα που έλαβες από τον Sananda και παλεύεις με τα κύματα της αμφιβολίας σου, για το αν είναι αληθινό, ινα μη σπρώξεις ό,τι κατώτερο ανθρώπινα και σε σένα ενυπάρχει, να κυριαρχεί στην επιφάνεια της συνείδησης σου, (όπως σε όλους υπάρχει σαν τάση στα πάντα και επί παντός επιστητού να παρέχουν συνέχεια αφθονία σε κριτική) ότι το Μήνυμα δεν είναι αληθινό..
Είμαι στη σιωπή όχι μόνο τη δική σας, αλλά και όλων σας Είμαι Παρών Δίπλα σας και Έρχομαι να Στηρίξω τις επιλογές της καρδιάς σας όταν μέσα της, Μού έχετε αφήσει χώρο για Να Εισέρχομαι καθ' ολοκληρία Του ΟΜ.
Μέ χρειάζεστε να σάς Πω κάτι άλλο ;
Περιμένω και άλλων πολλών τα κάστρα της καρδιάς να γκρεμιστούν, αλλά αφού δεν "ακούν" Θα τα Ανασηκώσω χωρίς Νά τους τα Γκρεμίσω.. όμως μέσα στη καρδιά τους δεν θα Μπω μετά, απλά θα παραλάβουν ό,τι Μού εμπιστεύτηκαν και θα συνεχίσουν για εκεί πού τους Έχω Αποφασίσει το δικό τους δρομολόγιο.
Ναι υπάρχουν πολλοί πού αν και ενσαρκωθέντες, δεν έχουν δρομολόγιο πλέον να ακολουθήσουν, αλλά και αυτό Είναι μετά από Πολυάριθμες Ευκαιρίες μέσω ενσαρκώσεων και ενσαρκώσεων, εδώ αλλά και αλλού, στις οποίες δεν φάνηκαν άξιοι των προσδοκιών τους που πρώτα εκείνοι Μαζί Μου, είχαν θέσει στο προγραμματισμό τους.
ΝΑΙ Σας περιγράφω τους Χλιαρούς αλλά από άλλη οπτική γωνία.
Χρειάζεσαι ονοματεπώνυμο για το "ποιός" μιλά ;
Ξαναδιάβασε το Μήνυμα το παλαιό πού σέ βοήθησε να δεις ό,τι είδες...
και θα συνεχίσουμε αργότερα.
20/11/2012



Η καρδιά, θέλει αλλά δεν σκέφτεσαι με τη σκέψη, και είδες ότι όταν η σκέψη είναι στην υπηρεσία του Νου, στην Αρχή χρειάζεσαι περισσότερο χρόνο εκκίνησης της δράσης, όμως μετά οι αποφάσεις και τα γεγονότα είναι πέραν του δέοντος αστραπιαίες...με αποτέλεσμα Νους και Δράση να είναι ΕΝΑ.
Ο άνθρωπος τού Νέου Αιώνα σας θα σκέφτεται λιγότερο, θα αγαπά περισσότερο και θα Νοεί τα μάλα..


Les traducteurs automatiques 
ne traduisent pas le contenu de ce blog