Τετάρτη 28 Νοεμβρίου 2012

ΣυνΟΜιλία 13/7/2012


ΣυνΟΜιλίες μέ ντα Θεϊκο Φωτός

ΣυνΟΜιλία
σοι Mοῦ ἀφιερώνουν τὴν καρδιά τους, ἀκόμα καὶ ἂν ἀπὸ τὰ βάσανα τῆς ζωῆς, τὸ φυτίλι τους τέλειωσε, Θὰ Γίνω μέσῳ Τῆς Πρόνοιας Τὸ Νέο Φυτίλι τους !
σοι φροντίζοντας τὸ καντήλι ἄλλων, τελειώσει τὸ λάδι τους, Θὰ Γίνω μέσῳ Τοῦ Ἀνέμου Τῆς Αἰώνιας Ζωῆς Τὸ Νέο Λάδι τους καὶ θὰ Μὲ φεγγοβολοῦν Αἰώνια !
σοι θυσιάζετε ἑαυτοὺς γιὰ τὴν εὐημερία καὶ εὐρωστία ὅλων τῶν Δημιουργημάτων Μου ἀπὸ τὴν Καρδιά Μου Δρῶ μέσα ἀπὸ τὴ καρδιά σας !
σοι κάνετε γέφυρα στὰ Ὄνειρά Μου, τὸ κάθε λόγο εὐχῆς καὶ τὴν κάθε πίστη εὐλογίας Τὴν Αἰώνια Ἀνάσταση ΟΜοιράζετε !
Καὶ ὅσοι διπλοσφραγίζεστε σὲ κάθε τεθνεοῦσα φόρμα τοῦ Χθὲς ποὺ δὲν παράγει μεθαύριο Tὸ αὔριο σας ἀνύπαρκτό ἐστί, μόλις σβήσει τὸ μεθεπόμενο παρόν σας !
ὉMιλῶ, ἀλλὰ οἱ ἀκούοντας ἀπόντες, οἱ ἔχοντες ὦτα τὰ ἔκλεισαν καὶ Ἀναζητῶ "Ποῦ" εἶναι τὰ παιδιά Μου ;
Στῆς Κρίσης Τῶν Ἤχων (ναὶ πληθυντικὸς διότι ὅσο καὶ ἂν ὁ Ἦχος εἶναι ΕΝΑΣ θὰ νοιώσετε Τοὺς Ἤχους κάθε Καταγραφῆς σας νὰ σᾶς ΔΙΑπερνοῦν, ἄρα θὰ ζήσετε ἐπὶ τῆς Γῆς, Τὴν Κρίση ἔναντί Τῶν 24 Γερόντων χωρὶς νὰ ἔχετε ἀποθάνει ! Δία αὐτῷ τῷ Λόγῳ Ο Sananda Ἔλεγε : “Ἀνασταίνονται μόνο οἱ Ζωντανοί !” .
Δὲν βιάζομαι ! Ὑμεῖς οἱ διαβάζοντες χωρὶς ΔΙΑβασμα θὰ ἔπρεπε ἔστω καὶ λίγο νὰ ἀνησυχεῖτε ! Μὴ ψάχνετε στὴν Δύση τὴν Ἀνατολὴ τοῦ Χθὲς ! Καὶ μὴ ζητᾶτε ἀπὸ τὴν Ἀνατολὴ τὰ δῶρα τοῦ Αὔριο ὡς Ἐλπίδα νὰ σᾶς δώσει !
Μετὰ Τὸν Ἦχο τῆς Κρίσης, οἱ μὴ ἔχοντες λάδι στὰ καντήλια τοὺς οὐ δύνανται λαμβάνειν ἀπὸ καμιὰ Ἀνατολὴ, ἀκόμα καὶ ὅλων Τῶν Ἥλιων δίπλα τους ἕως τὴ Σχάση !
ΕΙΜΑΙ Ὁ Αἰώνιος !
Αὐτὸς ποῦ δὲν πτοεῖται, ἂν ὑμεῖς θὰ πάρετε τὴν ἀπόφασή σας !
ΘΕἶμαι Παρὼν σὲ κάθε ἕνα ΔΙΠΛΑ τὴν Ἀτραπό του Νὰ τοῦ Προσδώσω σύμφωνα μὲ τὶς καταθέσεις του, σὲ κάθε τράπεζα κάθε Οὐρανοῦ, καί κάθε Κόσμου Μου !
Φυσικὰ ὑπάρχουν πολλοὶ Οὐρανοὶ !
Φυσικὰ ὑπάρχουν πολλοὶ Θεοί, ἀλλὰ ΕΝΑΣ μόνο Αἰώνιος ὡς ΕΝΑΣ ΘΕΟΣ !
Δὲν πιέζω κανένα νὰ πιστεύει !
Διότι δὲν χρειάζομαι ἀπόδειξη Τῆς Ὕπαρξής Μου, ΔΙΑφορετικά, ἂν ὑπῆρχε ἡ ἀπόδειξη Δὲν Θὰ Ἤμουν οὔτε Τέλειος οὔτε καὶ Αἰώνιος !
σο καὶ νὰ ψάχνουν πολλοὶ νὰ ἀποδείξουν ὅτι δὲν Ὑπάρχω, τόσο δὲν εἶναι Ὑπαρκτὴ ἡ ὁποιαδήποτε ἀνάγκη ἀπόδειξης ὅτι δὲν Ὑπῆρχα, διότι Εἶμαι ΑΜΕΤΑΒΛΗΤΟΣ !
Διὰ Aὐτῷ Tῷ Λόγῳ  Ἔχω πολλὰ ὈνOΜατα !
Εἶμαι Ὁ Αἰώνιος !
13/7/2012

Les traducteurs automatiques 
ne traduisent pas le contenu de ce blog