Παρασκευή 9 Νοεμβρίου 2012

Μήνυμα Τού Πατέρα Όλων ! - Message Du Père De Tous / 1-9-2011



Μήνυμα Τού Πατέρα Όλων
1/9/2011


Στα Σχέδια Μου η αυτοπραγμάτωση δέν έχει Θέση, όταν και μόνο όταν ο επιθυμών αυτήν και οριοθετών αυτήν σαν ιδανικό, δεν συνεργάζεται με Μένα, και εργάζεται με τα Εγώ του αγκαλιά !
Όταν ο οποιοσδήποτε ακόμα Maître πρεσβεύει αυτή σαν Ύψιστο Ιδανικό τότε αυτός ως και οι μαθητές του, όταν φύγουν από τη ζωή, έντρομοι θα δούν ότι αγκαλιά ήσαν με Τον Υιό Τού Άσωτου και ακόμα και τά έργα αυτού θρέφαν διαλογιζόμενοι !
Έτσι κατάφερε ο Μάρα πολύ πρίν και από την εποχή της Ατλαντίδος αλλά και μετά, να "εξοντώσει" την χρήση τού Θεϊκού Φωτός σάν Ουσία Θεϊκής Ζωής, και να την "αντικαταστήσει" με τον Αυτοσκοπό της Ζωής ! ("εξοντώνω" και "αντικαθιστώ" συνδέστε τα με την έννοια του "εξοστρακισμού")
Άρα η μονάς πού είναι ο Μάρα σε εκδήλωση εμφάνιση και έκφραση "αρετών" η σκοπούς επιδίωξης μέσω τού οποιαδήποτε Μαθητή – Μύστη – Δασκάλου τοιουτοτρόπως εργάζεται διά τήν επίτευξη ενός μεγαλύτερου Εγώ !
Είναι δυνατόν να Εκτιμώ εκδήλωση Αρετής ή Ιδανικού, αρχίζοντος με τήν λέξη "εαυτός" όπως το Self Realization στά αγγλικά υποδηλώνει ; Μήπως ο εργαζόμενος τόσο σκληρά γιά την δική του αυτοπραγμάτωση, το μόνο πού πετυχαίνει είναι να πραγματώνει ο Μάρα τα όνειρα του, μέσω τού δικού του εαυτού ;
Τα δικά Μου Όνειρα πάντως όχι !
Σίγουρα αυτά δεν τα νοιώθετε
εργαζόμενοι με αυτό τον τρόπο !
Αν η Ανάληψη ή Ascension ήτο όλες οι περικοκλάδες να γίνουν τριανταφυλλιές και όλοι οι κάκτοι κυπαρίσσια με τη μία, τότε Δέν Πιστεύετε αλλά και ούτε Εργάζεστε γιά τον ίδιο Θεό !
Εγώ δεν Είμαι μέσα σας !
Στο βαθμό που η Παύση
να προκαλέσει Σχάση !
Άσχετα αν Παντού Είμαι !
Τα Εγώ σας Ναί, η φήμη σας Ναί, το όνομα σας Ναί, οι απόψεις σας Ναί, όλα αυτά ΝΑΙ, αυτά είναι μέσα σας ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΜΕΝΑ, στο βαθμό πού όσο ακόμα και στο ελάχιστο Είμαι, δεν Μέ Έχετε πια στη Πρώτη Θέση Της Καρδιάς σας, αρα κανείς πλέον Μετασχηματισμός, καμιά Μετατροπή καμιά Μεταμόρφωση σας, δεν Μού προσφέρεται σαν Έλξη Ατραπού Μιάς Τροχιοδρόμησης Κάθε Μετουσίωσης σας !
Όταν κάποιος ευγνωμονεί αυτούς πού τού γυρνούν τη πλάτη, όταν κάποιος θυσιάζει το Εγώ του για να αποκτήσουν οι άλλοι το ελάχιστο ή μέγιστο εφαλτήριο Δυνητικής Αρχής στό "Εμείς" των Ονείρων Μου (ανάλογα των καταθέσεων τους στο Εγκρεγκόρ τής Γαίας), τότε μόνο Εμείς σαν Θεοί μέσα του Εσμέν, άσχετα αν αυτό οι Δάσκαλοι πολλές φορές δεν το βλέπουν (ανάλογα του Ποσοστού της ύπαρξης Των Εκδηλωμένων Εμφανισθέντων και σε Έκφρασή Μου Αναστάσεων τους στο "Πόσον" τους με τους Εκθετικούς Δείκτες αυτών), προσπαθώντας να κτίσουν επαφή με το Υπερπέραν.
Το Υπέρ – Πέραντος τού οποιαδήποτε εγώ, δηλαδή του Τείνειν στο Εμείς των Θεών, ναι αυτό, ΒΕΒΑΙΩΣ ναί είναι Ιδανικό ! Διότι τότε πλησιάζετε στό υπέρ πέρατος εγώ, πρώτα εσωτερικά !
Αρχίζετε λοιπόν να μαθαίνετε "Πώς" το όποιο εγώ σας Μεταμορφώνεται, Μετουσιώνεται, Μετασχηματίζεται στό "Εμείς" ;
Δεν Ζητώ πολλά,
σάς Ζητώ τόσα λίγα
ενώ Προσφέρω τα πάντα !

Πατέρας Όλων !
1/9/2011