Κυριακή 4 Νοεμβρίου 2012

Μήνυμα Τού Πατέρα Όλων - Message Du Père De Tous 12-4-2011


Μήνυμα Τού Πατέρα Όλων
12/4/2011


Σέβομαι το μονοπάτι τού συνανθρώπου μου σημαίνει δεν επεμβαίνω σε ξένο αμπελώνα !
Όταν δεν θυμάστε "Τί" φάγατε χθές, ή "Τί" κάνατε πρίν 25 χρόνια ανήμερα στην άλφα ή βήτα γιορτή, γιατί νομίζετε ότι ακόμα και άν κάποιας μορφής αφύπνισης Μου σάς έχει αγγίξει καί ότι θυμάστε τα πάντα ;
Σέβομαι σημαίνει : εξωτερικά και εσωτερικά σιωπώ, αφού πρωτίστως εσωτερικά σιωπώ για να αφήσω το Θεό να μιλήσει στο τραγούδι Της Σιωπής και Τής Δόξας Του !
Σε ένα πλανήτη μιάς οποιαδήποτε Διάστασης (γιατί σε κάθε Διάσταση συνυπάρχουν όλες μαζί "Πού" ; Εσωτερικώς !) όπου η συνύπαρξη Φωτός και Μή Φωτός αλλά και Ημί-Φωτός ήτο προσχεδιασμένη έτσι ώστε διά να δούν το Μή Φώς, το Ημί-Φως αλλά και το Φως, ΕΜΕΝΑ, είναι τραγικό κάποιοι λίγοι ή πολλοί (συνήθως πάντα εκφράζοντες κάθε "Τί" εντός των εκ τού Ημί-Φωτός του Φωτός αλλά και του Μη Φωτός ) να το παίζουν σωτήρες άλλων, όταν τη καθε δική τους δοκό από το κάθε δικό τους μάτι δεν βλέπουν και δεν αφαιρούν, ίνα Σύμφυση Ποιήσουν Με Τό Θεϊκό Μου Φώς !
Τέτοια δοκάρια από τα μάτια σας δεν αφαιρούνται αν δέν αφαιρέσετε πρώτα τά αγκωνάρια και τις κοτρόνες τών Εγώ από τίς καρδιές σας !
Ο έχων σεβασμό σιωπά !
Ο έχων μνήμη διά Εμέ επίσης !
'Ινα αφήσει Εμένα Νά Κουμαντάρω
τα Τού Οίκου Μου !

Ο Πατέρας Όλων
12/4/2011