Δευτέρα 26 Νοεμβρίου 2012

Λευκό Περιστέρι ! - Pigeon Blanc ! / 26-11-2012


Λευκό Περιστέρι !


Λευκό Περιστέρι Τής Ειρήνης Ο Μύθος !
Λευκό Περιστέρι Τής Ελπίδος Τό Ήθος !
Λευκό Περιστέρι Τής Πληρότητος Τό Φώς !

Λευκό Περιστέρι Τών Γενναίων Ο Μύθος !
Λευκό Περιστέρι Τών Αθανάτων Ουράνιο Φώς !

Λευκό Περιστέρι στό στήθος σου Ζώ !
Λευκό Περιστέρι τής ματιάς μου Σιγή !
Λευκό Περιστέρι τής καρδιάς μου Φωνή !

Λευκό Περιστέρι είμαι η δική σου Φωνή !
Λευκό Περιστέρι είμαι η δική σου Ψυχή !

Λευκό Περιστέρι στή καρδιά σου κουρνιάζω !
Λευκό Περιστέρι στή καρδιά σου Ζώ !
Λευκό Περιστέρι στών Ουρανών Σου
Τούς Άσπιλους Ήχους Ανασταίνομαι !

Στού Κόρφου καρδιάς Τής Μάνας σου Γαίας
σέ φροντίζουν Οι Αρχαίοι Όλης Τής Γής !
Λευκό Περιστέρι Τής Μάνας σου Γής,
Αθανάτων Ηρώων Υπερώας μας Γής !

Λευκό Περιστέρι τής καρδιάς μου είσαι η Σιγή,
Λευκό Περιστέρι δική μου είσαι η Φωνή !
Λευκό Περιστέρι δική μου είσαι η Ψυχή !

Τής καρδιάς μου κάθε χτύπος
των δακρύων σου  Άσπιλο Τό Φώς !
Λευκό Φώς της καρδιάς μου μονάκριβο σέ Αγαπώ !

Λευκό Περιστέρι,
είσαι η δική Μου μοναδική Πληγή...

http://www.youtube.com/watch?v=uQmG6zL_nMs

Νίκη Τού Φωτός !
26.11.2012 

Les traducteurs automatiques 
ne traduisent pas le contenu de ce blog