Τρίτη 6 Νοεμβρίου 2012

Μεγάλο Πνεύμα, μιά Παρατήρησή Του ! / 28-10-2012


Μεγάλο Πνεύμα !
Μιά Παρατήρησή Του !


"Εγώ δεν βρήκα σε κανέναν άνθρωπο την λεπτότητα που είδα στα μυρμήγκια.
Τα νέα μυρμηγκάκια πάνε και κουβαλούν στην φωλιά ξυλάκια και ένα σωρό άλλα άχρηστα πράγματα, επειδή ακόμη δεν ξέρουν τί πρέπει να φέρουν.
Τα παλιά μυρμήγκια τα αφήνουν να τα κουβαλήσουν, χωρίς να τους κόβουν την προθυμία, και μετά τα βγάζουν έξω από την φωλιά.
Ύστερα, σιγά-σιγά τα νέα βλέπουν τί κουβαλούν τα παλιά και μαθαίνουν τί πρέπει να φέρνουν.
Αν ήμασταν εμείς, θα λέγαμε: «Έλα εδώ εσύ, τί είναι αυτά που κουβαλάς; Πέταξε τα γρήγορα έξω!».
Τα ζώα τα έκανε ο Θεός, για να εξυπηρετείται ο άνθρωπος, αλλά και για να παραδειγματίζεται.
Ο άνθρωπος, αν είναι άνθρωπος, από όλα ωφελείται."
Παΐσιος !
(Λόγια καταγεγραμμένα από βιβλία,
που αναφέρονται σε λεχθέντα λόγια του,
κατά τη διάρκεια της ζωής του !)


ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ
Τού Μεγάλου Πνευματος
πάνω στα παραπάνω Λόγια του Παΐσιου !

Πολλοί ζηλεύουν τη δόξα μόνο πολλών, όμως ελάχιστοι εξ αυτών που μόνο τη δόξα ζηλεύουν, δεν ταπεινώνονται έναντι ΕΜΟΥ, ούτε στο ελάχιστο δυνατόν, κατά τον περιορισμό τον χωροχρονικό μιας ενσάρκωσης των...
Πάρτε για παράδειγμα τον Παΐσιο, πού ελάχιστοι ενσαρκωμενοι ακόμα Δάσκαλοι ανάμεσα σας, όχι μόνο χθες όσο εκεί ζούσε, αλλά και στο σήμερα σας δεν γνωρίζουν ποιό Παιδί Μου Αγαπητό κρυβόταν πίσω και μέσα σε αυτό Τό Ον, όχι σαν ένα απλό walk-in, αλλά ως μία Εργασία Κολοσσιαία η οποία να μπορέσει αύριο όχι μόνο να αγγίξει όλη τη Γη αλλά και όλο το Ηλιακό σας Σύστημα.
Όμως οι καρποί αυτής της εργασίας δεν αποταμιεύθηκαν μόνο στην ενσάρκωση πού το ενσαρκωμένο Ον έφερε το όνομα "Παΐσιος"... ή αν αντέχετε να Μέ πιστέψετε, η ενσάρκωση αυτή ήταν η συνέχεια ορισμένων πληρωμών μόνο λαθών, επίτηδες σχεδιασμένων σε άλλη ενσάρκωση Του Όντος Αυτού, ώστε να μπορέσουν ως "αφορμή" στην Ακρίβεια Παροχής Προσφοράς Μου τής Δυνητικής πληρωμής τους Εκ Μέρους Μου, από το μακρινό "παρελθόν" στο σημερινό "μέλλον" (Αυτό γεγενημένο ήδη "παρελθόν" χωρίς επιστροφή δια υμάς στο δικό σας σημερινό "παρόν" σας ), να γίνει μέσα από την ενσάρκωση στην Απομόνωση του και στην Ηρεμία του, αφενός ο βατήρας και το έναυσμα δια μια όχι μόνο πιο υψηλή Υπηρεσία (ως Παΐσιος), - ως πολλοί αρέσκονται να λέγουν δια κάθε προσφορά τους - , λες και υπάρχει μόνο μια υψηλή και μια μόνο χαμηλή υπηρεσία, ταυτιζόμενοι σε κάθε αυταπάτη τους, αλλά σε μια Εργασία Θεϊκώς Παράγουσα Σπινθήρες Αέναου Αιωνίου Θεϊκού Φωτός Μου.
Αλλά και αφετέρου, και η "προσφορά" αυτή, ως η σημερινή "Προσφορά Μου" στο άμεσο χθες σας, σε εκείνες τις δυο γυναίκες πού αρνήθηκαν αυτά τα 2 όντα να τα τεκνοποιήσουν ως μανάδες τους !
Γιατί έχει ήδη λεχθεί ότι ο Παΐσιος κάποιον θα ακολουθούσε σαν "σκιά" του !
Δεν Ζητώ πολλά, Προσφέρω Τά Πάντα, αρκεί, να Μού προσφέρετε τα Ελάχιστα ΣΥΝΕΙΔΗΤΑ, διότι Το ΠΑΝ ΕΙΜΑΙ ΕΓΩ, αρα πως υμείς δύνασθε Το Πάν σε Αυτόν Που ειναι Τό ΠΑΝ να Τού Τό Προσφέρετε, αντιφατικό δεν είναι ...
Σάς είπα να εργάζεσθε εκμεταλλευόμενοι τους Χρόνους Τού Λυκαυγούς και ελάχιστοι από όσους πίστεψαν τα Λόγια Μου εφάρμοσαν έστω και το παραμικρό δια Τη Δόξα Μου !
Φανταστείτε λοιπόν, όχι μόνο ο Παΐσιος, αλλά και Έναντι Εμού, κάποιος Ανώτερος του Ιεραρχικά, να είχε έρθει μαζί του, δηλαδή πριν από αυτόν, πόσο θα είχε ήδη αλλάξει όχι μόνο η Ελλάδα, αλλά και όλη η Γη σας, τουτέστιν σάς πιστοποιώ, ότι σάς προσέφερα μια ακόμα Ευκαιρία, ναι και σε εκείνες ανάμεσα σας τις 2 Δυνητικές Μητέρες τους, που Μού Είχανε Ζητήσει να μή τους Την Αρνηθώ ποτέ Την Αγάπη Μου και Τη Φιλευσπλαχνία Μου, ό,τι και αν κάνουν ενσαρκωμενες, αλλά αυτό ισχύει και δια όλους σας, όποιοι και αν ήσασταν και όποιοι και αν τώρα είστε, και ο,τι και αν Έχετε ή Είχατε κάνει και διαπράξει ως λάθη !
Δηλαδή Να σας Παρέχω Την Ύψιστη Βοήθεια Μου και Τήν Ευκαιρία Μου μέσα από Τήν κάθε Δυνητική Πιθανότητα να την υλοποιήσετε σαν Δυνητική σας Δυνατότητα, δηλαδή την μια παραπάνω όψη της καθ' ομοίωσης, αυτής που αγνοείτε διότι η καθ' ΟΜοίωση δεν έχει 7 μόνο επίπεδα, ως πολλοί αρέσκονται να διαλογίζονται ή να λένε, αλλά 21 άμεσα συνδεδεμένα με την ενσάρκωση του κάθε ενός σας όποιος και να είστε...ναι αναφέρομαι σε Ιδιότητες από Τις Συστοιχίες Συμπάντων πού ανάμεσα σας Ένας ΜΟΝΟ Γνωρίζει και ένας Θυμάται και Μελετά ! Ο ένας στην Ανατολή και ο άλλος στη Δύση !
Είδατε παιδιά Μου αγαπητά, από που ξεκίνησε ΤΟ Μήνυμα αλλά ΘΑ ΕΙΜΑΙ Χαρούμενος αν μπορείτε να αντιληφθείτε "Πού" σάς οδηγεί, και να μην ποιείτε προσκόλλησης έργα μόνο στις τετελεσθείσες λεπτομέρειες, οι οποίες δεν είναι αυτές τόσο Πρωτευούσης Σημασίας όσο "ΤΙ" Παραπάνω Προσπαθώ να σας Πω έχοντας λυγίσει τη καρδιά του ενδιαμέσου Μου !
Εσείς "τί"λέτε εκείνες οι δυο γυναίκες που εδώ έρχονται και διαβάζουν τα μηνύματα όπως και εσείς, αρνούμενες Την "Προσφορά" Μου "Ποιόν" αρνηθήκανε ; Μόνο αυτούς ή Καί ΕΜΕΝΑ ;
Όμως τα Λόγια μου δεν είναι δεικτικά, ούτε εκδικητικά, αλλά μόνο παιδαγωγικά για όσους προλάβουν στο τελευταίο milιsec του χρόνου τού "παλαιού" να αρπάξουν "τον ταύρο από τα κέρατα" !
Αν αυτές οι δύο γυναίκες Με Αρνήθηκαν,
αναλογισθείτε εσείς τώρα στη Ζωή σας
πόσο ΜΕ ΕΧΕΤΕ ΑΡΝΗΘΕΙ...
Μεγάλο Πνεύμα !
28/10/2012

Message uniquement en grec.