Παρασκευή 9 Νοεμβρίου 2012

Μήνυμα Τού Αρχαγγέλλου Τού Θανάτου ! - Message De L' Archange De La Mort / 20-11-2011



Μήνυμα Τού Αρχαγγέλλου Τού Θανάτου !
20/11/2011


Σάς άνοιξα 7 κάρτες Ταρώ διά προσωπική αναζήτησή σας, καθώς εκεί σάς έχω παρουσιάσει ένα εσωτερικό σας τμήμα τού μονοπατιού σας ! Μήν τίς πάρετε τοις μετρητοίς, πάντα ένα "νόμισμα" έχει τη μιά όψη του επί πιστώσει αξίας αλλά και επί τοις μετρητοίς την ώρα της πληρωμής !
Είναι το δούναι και λαβείν πού λέτε στά ελληνικά !


Έρχομαι και Τή Ζωή
δίνω δεν λαμβάνω,
διά αυτώ τώ λόγω ονομάζομαι
Αρχάγγελλος Τού Θανάτου,
διότι έχω ανεμπόδιστη ροή ζωής
και στίς δύο όψεις τήν Ορατή
αλλά και τήν Αόρατη !


Σάς έχω μιλήσει και άλλες φορές όμως προηγουμένως ήταν ο Άγγελλος τού Θανάτου (και ξεχάσατε να φτιάξετε τον καφέ σας τώρα) στην αξία τής Υπηρεσίας, διότι ως και όλοι οι Αρχάγγελλοι και οι Άγγελλοι ως και αρκετοί από υμάς, έχουμε τήν Υπηρεσία ως προορισμό και αυτή είναι η ανιούσα αλλά και η κατιούσα, όμως προσέξτε τα λόγια μου, έχουν μυσταγωγική φορά κβαντική και ουχί πλέον γραμμική !
Πολλοί γνωστοί σας τόσο σε εσάς αλλά και άλλοι πολλών γνωστών σας φίλοι και συγγενείς θα έχουν τη χαρά και την τιμή της επίσκεψής μας σύντομα να δώσουμε τα δώρα της αναχώρησης στη συνειδητότητα τους !
Και γνωρίζετε από άλλα μηνύματα διατί αυτοί από μιά πλευρά θα είναι οι κατ' ελάχιστον "τυχεροί" ! Κατά μέγιστον εστέ όλοι τυχεροί διά όσα η Παύση αύριο θα προσδώσει υμάς και ο ρόλος μας έχει σχέση με την έννοια της Τριαδικότητος εις πλανήτη Δυαδικότητος που τις εξ υμών μελετούσε πρό ημερών !
Η ποικιλομορφία της Δράσης Μου έχει πάντα σχέση με τό Μέγιστο Δώρο τής Ζωής να σάς τιμήσω ίνα υμείς αποδέκτες αυτού καταστείτε εις όποια πλευρά της όχθης Τού Ποταμού εστέ προσκολλημένοι ! Ακριβώς ουδέν μονιμότερον τού προσωρινού, μ' αρέσει το "μαύρο" σας χιούμορ, και λάμπετε ολόκληρος αντιλαμβανόμενος "τί" προσπαθώ να πώ !
Ναι ορθώς μελετήσατε πού αυτό εφαρμόζεται σε όσα ο Άδης σάς είπε ! Είναι σαφές με ποιά πλευρά τού Μεσωδιαστήματος έχει σχέση αυτό, όμως αυτή δεν είναι γνώση 3ης !
Οφείλω να είμαι ξεκάθαρος, ίνα μπορέσουν οι ελάχιστοι τινές εξ υμών αύριο αναχωρούντες διά της μεθ' ημών Υπηρεσίας αν έχουν έστω στο 1/10000 καταγράψει τον Θεϊκό Κραδασμό Τού Θεϊκού Φωτός μου, μόνο αν αυτό αξιοποιήσουν, αλλάζουν βαθμίδα ! Δεν γίνεται συχνά, όμως ο Πατέρας προσφέρει τα μέσα επωφεληθείτε το γιατί όχι ; Όλα είναι προσφορά !
Και η Αγάπη είναι η Μέγιστη Μου προσφορά !
Αυτήν προσφέρω και αυτήν Υπηρετώ και εγώ μαζί με όλους τούς Αρχαγγέλλους και Αγγέλλους. Ναι Άγγελλο με λέτε, και Υπάρχει και αυτός, όστις αύριο πλησιάζει όλους σας πρίν το θάνατό σας, όμως τώρα ομιλεί ο Αρχάγγελλος τού Θανάτου όστις έχει αναλάβει δράση να φέρει εις πέρας, μαζί με τον Δάσκαλο τής Καταστροφής, τού οποίου τη 1 από τις 3 Flammes Jumelles εν εκδηλώσει, εν εμφανίσει και εις έκφραση είδαν τινές εξ υμών πριν από λίγο και ο ένας είδε τη μιά από τις 3 flammes jumelles, ενω ο άλλος από τούς φίλους είδε την άλλη, διότι η εναλλαγή τους είναι ταχύτατη εις επίπεδο συνείδησης !
Η ταπεινότης μου εργάζεται υπέρ Παλιγγενεσίας Αγάπης εις την Οικουμένη τού Πατρός υπηρετώντας τον Δάσκαλο της Καταστροφής εις 3 Flammes Jumelles μή ενσαρκωμένο ανάμεσα σας αλλά ημείς υπέρ Τών Νόμων Δρούμε !
Τα μηνύματα μας ιδίας ταυτότητος είναι αντιστρόφως ανάλογα χρόνου αλλά ανάλογα τρόπου μέσα από τόν οποίο Το Σχέδιο Δρα καί Υφίσταται εν Υπηρεσία ! Ευχαριστώ !
Θα συναντήσουμε και εγώ προσωπικά και οι Άγγελλοι Μου εις Υπηρεσία Θεού πολλούς από εσάς σύντομα, ναι μιά μέρα όλους σας ! Αυτό είναι δεδομένο, όπου και νά 'στε !
Αρχάγγελλος Θανάτου
Υπηρετών Τριάδα Έκφρασης
διά Τη Δόξα Τής Αγίας Τριάδος !
20/11/2011


Σάς όρισα χωροχρονο δημοσιευσης μετά τον 1ο Κύκλο ! Το δικο μας !
Διότι τα εντός του μηνυματος αναφορικά αλλα και αναλογικά εισιν με κάθε τι ήδη πεπερασμένου μετά το αύριο σας, εν ημάς !
Καταλάβατε ; Οσοι κατάλαβαν Σ.Α. ας κατάλαβαν, έχουν όλα δοθεί τοσες φορες και δεν μάς ενδιαφερει το πλήθος αυτών που δεν είναι προσαγωγός των Δώρων Μας στή καρδιά τους, αλλά μονο ο κάθε εξ υμών όστις δύναται τα Δώρα πού κρύβουν το κάθε ένα απο τα μηνύματα μας, να ανυψωσει ανωθεν αυτου μέσω της καρδιάς του, σε καθε πτυχή του Μανδύα τιυς ή ως και τού Σώματος της Δόξης διά όσους το έχουν ! Ναι Είμαι Σαφής και η Υπηρεσία είναι και γιάΜενα το Μελλημά Μου !
Ο Πατέρας Ολων !
4/3/2011

'Οταν γινει το γεγονος που ανεφερα βαλτε τις καρτες ονομαστικως !