Πέμπτη 3 Ιανουαρίου 2013

Μήνυμα ! - Message ! / 2-1-2013



Μήνυμα... λίγο πρίν τήν Άνοιξη !







Αν πάμε να πούμε αυτό πού στο Νού Είδες, και μην αλλάζεις τη γραφή Τής Σκέψης Μου διότι όταν βλέπεις αστραπιαία δεν βλέπεις μόνος σου, άρα σάς Έδειξα την αποτύπωση ακόμα και της ιστορικής Πτώσης τής Ανθρωπότητός σας μετά τους Δεινόσαυρους πού είχαν δεί οι πρόγονοι κάποιων, και έκλεισαν την Τρίτη Κατηγορία Τών Πυλών, όμως αυτό είναι βαθιά στο Νού Τής Φυλής κάποιων, άρα δεν μπορούν να το δούνε ούτε βάρβαροι, ούτε κανείς αν δεν κατέχει Μνήμη, Είμαι Σαφής ;
Τα έργα της Λήθης δεν Με Αφορούν Εργάζομαι πέρα από αυτά, αλλά ας απαντήσουμε στην ερώτηση που τώρα κάνατε ... ναι έχετε δίκιο Διότι Η Λήθη Με Υπηρετεί και Εκείνη όπως και Η Μνημοσύνη.
Αλλά αυτό το θέμα δεν είναι τής 3ης, ούτε τής 5ης αλλά τών παραπάνω Διαστάσεων.
Αρα δίνουμε σήμερα την αρχή τών όσων θα θέλαμε να σάς πούμε αύριο, το γέλιο σας Μού Αρέσει, λέτε να αντιληφθούν γιατί ώρες - ώρες ενώ λαμβάνετε μηνύματα στη σιωπή της καρδιάς γελάτε...
Το Χαμόγελο στην αρχή της σκάλας δεν το βλέπουν, μετά τι ;
Πώς να ανέβουν τη σκάλα όταν δεν βλέπουν τα σκαλιά ;
Αναρωτιούνται χωρίς να νοιώθουν ! Κοιμούνται χωρίς να ξυπνάνε ! Τι να τους κάνω ; Δεν Μού είναι χρήσιμοι σε μαγιά ονείρων, "Τί" Άρτο ΟΝΕΙΡΩΝ Να Φτιάξω με δαύτους ;
Οι δικοί Μου άνθρωποι έχουν άλλη ματιά, αυτοί είναι απάνθρωποι ανθρώπων και χείριστοι τών όσων νομίζουν Πέτρες, ουχί πολύτιμες, αλλά προσβολή είναι και για τα κοτρόνια να τους παρομοιάσετε με δαύτα, διότι με τα κοτρόνια Μου ΕΓΩ Φτιάχνω Το Σπίτι Μου...
Όπως λέγαμε πριν, Έχω Στείλει Τους Πρωτομάστορες Μου, Έχω Στείλει τα σκαπτικά μηχανήματα, να σκάψουν να ρίξουν τα θεμέλια, μετά Θα Ρίξω τα μπετά, μετά Θα Αρχίζω Να Σηκώνω τους ορόφους και όταν Φθάσω στη σκΕπή, τότε Θα την Στολίσω με ένα Δικό Μου Θυρεό Ναι Έτσι δεν κάνατε παλαιά στα κάστρα ;;; Μού Αρέσει αυτή η ιδέα, Είπα να σας την Δανειστώ, Μού επιτρέπετε ;
Μη βιάζεσαι, άστους να μη βιάζονται φευγάτοι είναι, αυτοί και οι πανόμοιοι τους πάνε για ανακύκλωση, αλλά και εκεί υπάρχουν και λειτουργούν Οι Νόμοι Μου ως και στα δικά σας εργοστάσια διαλογής Ανακύκλωσης, λέτε μετά Στη Δική Μου ΔΙΑλογή να μην Έχω Τους Νόμους Μου Παρόντες, ΔΙΑ τη ΔΙΚΗ Μου Ανακύκλωση ;
Αλήθεια ξέρει κανείς από δαύτους τι υπάρχει μετά τις Μαύρες Τρύπες, και δεν Μιλώ για τους επιστήμονες σας, Μιλώ δια κάθε Πνευματικό και Θρησκευτικό Ηγέτη σας, ούτε οι Γερονταδες της Εκκλησίας σας ξεύρουν, εκτός ελαχίστων που εδώ δίνουν Μηνύματα, αλλά δεν ήσαν μόνο Γεροντάδες, διότι στο "σχήμα" αυτό και με το μασκάρεμα αυτό, Είπα να Στείλω και μερικούς δικούς Μου μαζί για Τεχνική Βοήθεια από πλευράς Υψίστου προς Τους Πρωτομάστορες Μου πού ακολουθούσαν.... να λοιπόν γιατί σάς δίνουν Μηνύματα αλλά δεν πρέπει να παρουσιάζετε το όνομα μερικών, όταν Το Μέλι της Καρδιάς τους, δεν το Έστειλα Εκεί για να φροντίσουν μόνο την Ελλάδα, ναι φρόντισαν και αγαπούσαν την Ελλάδα, αλλά η αποστολή τους ήτο και είναι και θα είναι ΔΙΑφορετική, κανείς από τους επίσημους και ανεπίσημους των Εκκλησιών σας δεν κατάλαβε τι "Παίζει" και "Τί" "Τρέχει", ως και δεν αντελήφθησαν "Τί" και "Ποιός" ήτο και είναι πίσω από Την Μητέρα Τερέζα και Την Soeur Emmanuelle (μη ρωτάς για Τον Νεκτάριο, εκεί και αν δεν κατάλαβαν τίποτα..) !
Αλήθεια όσοι τις έχουν πρότυπο γιατί δεν είναι άξιες τους, ναι Ξέρω στα λόγια όλοι είσαστε πρώτοι, αμ, μέσα ΠΡΩΤΑ από τα έργα τών Λόγων και τών Σκέψεων και τών Συναισθημάτων και μέσω ΤΕΛΕΥΤΑΙΩΝ μετά και των Πράξεών σας σάς Κρίνω, εσείς κρίνεσθε κατά τη γνώμη σας μόνο από τις πράξεις σας και σκαρφίζεστε μετά ότι υπάρχει μυστήριο μέχρι και εξομολόγησης, όταν αυτό ως το κάνατε που ποτέ Του Ο Ιησούς δεν το Δίδαξε άσχετα αν ορθώς ελάχιστοι φωτισμένοι παπάδες το χρησιμοποίησαν αφού είχε Έργα Θετικά Φόρμας ποιήσει, αλλά "Πώς" ; Μέσα από τη καρδιά τους ! Με Συντριβή και ΔΙΑθεση Νουθεσίας Αρετών και όχι μέσα από τα εγώ τους, νομίζετε ότι μόνο οι πράξεις σας, σάς κρίνουν και τίποτα άλλο πριν ή και μετά από αυτές ;
Σας περιμένω να τα πούμε ένα χεράκι στο καφέ μετά την απενσάρκωση σας...
Διότι όταν περάσετε από δω πριν πάμε μαζί χέρι - χέρι στην πρεμιέρα τών Φιλμ της Ζωής σας, μερικοί από εσάς, ανάλογα τα επίπεδα του κάθε "Πού" τους, στων Δομηθέντων έργων της κάθε ανάστασης των, πάμε και κάπου για καφέ ή και τσάϊ σε μερικά μέρη πάνω στον πλανήτη παρεούλα, και εκεί σάς Δείχνω μερικές από τις αυταπάτες σας, εκεί να δεις κρυολουσία για μερικούς και χαράς ευαγγέλια για άλλους, και πότε είναι οι πιο κρίσιμες στιγμές αυτών των συναντήσεων ; (το είχατε δει να συμβαίνει τόσες φορές και δεν καταλαβαίνατε γιατί μερικοί μόλις πεθάνουν από κοντά σας περνάνε για λίγο ...)
Αυτό γίνεται Μετά το Θάνατο σας και πριν την επίσημη κηδεία σας, για όσους την έχετε δυνατότητα να σάς παρέχεται, διότι ορισμένοι πάνε να την καταργήσουν και αυτήν, μέσω πολλών "καινοτόμων ιδεών", δεν βλέπουν την χρησιμότητα της, διότι τα πάντα Τά Χρησιμοποιώ ακόμα και μέσα από τα λάθη σας δια τους δικούς Μου Θησαυρούς.
Λοιπόν δεν Ξεφύγαμε πολύ από το θέμα, μια παρακαμψούλα Κάναμε δια να Δούμε τη θέα από άλλη γωνία, ας Πούμε όμως ότι το παραπάνω σχήμα, κρύβει πολλά από αυτά που μόνο κάποιος "Πού" θυμάται "Τι" Υπήρχε σε αυτή τη μεριά του Σύμπαντος και Της Συστοιχίας Των Συμπάντων αυτού Τού Κόσμου, πριν τη Δημιουργία της Γης μέσω του Εξοστρακισμού της Εκ τού Ηλίου πού μπορεί να τα νοιώσει...
Με ρωτάτε κάτι πολύ πολύ περίεργο... αλλά, Οφείλω την απάντηση, η Ανάσα Μου Έχει σχέση Με ό,τι σάς Περιγράφω, αλλά δεν είναι και αυτό πού είδατε, αρα η απάντηση Μου σας δίδεται πολυεπίπεδα και μέσα σε αυτή σας έκρυψα το θέμα της Φιλευσπλαχνίας που τόσο αγαπητό είναι στους Πεπτωκότας Αγγέλους και Αρχαγγέλους, αλλά κυρίως σε μια ιδιαίτερη κατηγορία Ανεπιθύμητων οι οποίοι προσκολλούνται όταν η κατάθλιψη σάς κυριεύει, ναι έχουν σχέση με τη Λίλιθ και με τις στρατιές των δικών της "εγώ" όχι μόνο των προσωπικών, αλλά με όσων ανήκουν στη δική της Οικογένεια Ψυχών, άρα ο,τι σάς έδωσε Ο Sananda sur ce sujet, και Εγώ Μαζί στη Σιωπή, Έχουν Απόλυτη Σχέση αλλά, προσέξτε αυτά δεν ήταν εξ αρχής στα Σχέδια Τής Γης, ούτε μέσα στο πλάνο το Αρχικό... Τώρα το Διατί και το Δια Ταύτα, Πως αυτό να το αντιληφθούν τώρα οι αναγνώστες .. Δεν ΘΕΛΩ να το Προσδιορίσω ; Διατί ; Διότι Τους Αγαπώ και Τους Είχα Πει : "Θα σάς Έχω τις απαντήσεις όταν δεν κάνετε μόνοι σας τις ερωτήσεις". Αλλά κανείς τους δεν Με προσκαλεί μέσα του να κάνουμε ΔΙΑλογο, όλοι σας και όλοι τους, περιμένετε τίς λύσεις από έξω.
Ας δώσουμε ένα παράδειγμα, μια οικογένεια έχει 2 παιδιά, και έχει κτίσει σπίτι για 4 άτομα αλλά να ξαφνικά η σύζυγος "δήθεν" από ατύχημα, στα δικά της μάτια, μένει έγκυος, και ο πατέρας του σπιτιού στη "ζούλα" ως λέτε, από αγάπη για Τη Ζωή τών παιδιών του πού έρχονται, αναγκάζεται να προσθέσει ένα δωμάτιο ακόμα, διότι τα παιδιά που περιμένει η σύζυγός του, είναι τρίδυμα ! Αρα μια Επταμελής οικογένεια χρειάζεται περισσότερο χώρο. Ναι η δική σας πολεοδομία, κυνηγά αυτόν το κακομοίρη που στη ζούλα έφτιαξε ένα δωμάτιο αξιοποιώντας το χθεσινό σταύλο του σπιτιού του, ή την αποθηκούλα του, ή το μπαλκόνι του, όμως ΌΧΙ η δική Μου Νομοθεσία !
Η Δική Μου Νομοθεσία βλέπει ΤΗ ΖΩΗ Μου, να προστατεύεται πάσι θυσία εις βάρος των εγώ ακόμα τών μελών της οικογένειας, αρα "Τι" νομίζετε ότι σε τέτοια οικογένεια δεν Θα Στείλω Τους Θησαυρούς Μου ;
2/1/2013


Les traducteurs automatiques 
ne traduisent pas le contenu de ce blog