Δευτέρα 12 Νοεμβρίου 2012

Πατέρας Όλων ! Συνομιλία 10-5-2012


ΣυνΟΜιλίες με Όντα Θεϊκού Φωτός !


Συνομιλία
Αν υπήρχε η παρούσα στιγμή κάθε παρούσας στιγμής, αυτό τι σημαίνει ;
Ορισμός, δηλαδή détermination < > ορίζομαι ; 
Δηλαδή περιορίζομαι ; "Όχι" και "Ναι"  !
"Όχι" γιατί αν Περιοριζόμουν θα Αποδείκνυα ότι δεν Είμαι Αιώνιος !
Και "Ναι", διότι περιορίζομαι για να Είμαι στον κάθε Ένα σας μέσα !
Μπορείτε να "πιάσετε" ή να ορίσετε κάθε παρούσα στιγμή και να τήν κρατήσετε ; Όχι ! Ούτε Εμένα !
Άρα αν την ορίζατε δεν θα συνέμαινε αυτό ως περιορισμός Τού Θεού ; Περιορίζεται ο Θεός ; Όχι !
Δια αυτώ τω λόγω Είναι Παντού !
ΕΙΜΑΙ ΠΑΝΤΟΥ !
Γράψε : Είμαι παντού, και πουθενά όπου μέσα σας δεν Με βλέπετε Είμαι ! Διότι Είμαι Παντού ! Προσέξτε τι σύνταξη με τη θέση του κόμματος ως σημείο προσδιορισμού και όχι απλά στίξης με την έμφαση να έχει μπει το ρήμα Είμαι και στο τέλος της φράσης ως και στην αρχή ! - τι σας θυμίζει ;
Κάθε παρούσα στιγμή σας τι είναι ; Μια Ψευδαίσθηση !
Όταν λοιπόν μιλά ο οποιοσδήποτε στη θέση οποιουδήποτε για τη Δόξα της Παρούσης Στιγμής, πού δεν υπάρχει, παρά ως ανύπαρκτη αυτή στην Αιωνιότητα του Θεού, ποιός Ομιλεί Εκείνη τη Στιγμή ; Αυτός πού έχει τη Μεγαλύτερη Ανάγκη να Με Δει ! Χρειάζεται να πούμε κάτι άλλο ;
Πατέρας Όλων
10/5/2012


Αρα η περίφημη Διχοτόμηση που διάβασες σε άλλων βιβλία τι είναι ; Διαχωρισμός passé μέ future ίνα δημιουργηθεί η ψευδαίσθηση της παρουσίας του χρόνου, μέσα από το καθρέπτισμα του Passé στο Future, και τού Future στο Passé μέσα από τη ψευδαίσθηση του Présent.
Ο Θεός δεν έχει ούτε Μέλλον Ούτε Παρελθόν, είναι Αιώνιος, αλλά Κτίζω το Μέλλον τού Μέλλοντος σας, δηλαδή την Αιωνιότητα σας, αφού εσείς δεν ΜΕ Νοιώθετε, όμως εγώ μέσα σας δεν Είμαι ; Από μέσα σας δεν εργάζομαι ;
Αυτά λέγονται τα Δικαιώματα Μου, το αγαπημένο mantras ορισμένων από σας. Διότι Εστέ ο Χωροχρόνος της Εργασίας Μου, μέσα σας !