Δευτέρα 12 Νοεμβρίου 2012

3 Μήνύματα Τού Μεγάλου Πνεύματος - 3 Messages Du Grand Esprit

3 Μήνύματα Τού Μεγάλου Πνεύματος
16/12/2011 - 17/12/2011 - 18/12/2011


Η Ολότης εκφράζεται μέσα από παν "Τί" όμοιό της ! Αυτό είναι Νόμος !
Αν υμείς περιορίζετε κάποια μορφή έκφρασή σας, εις σύμπλευση ακόμα και με άλλους συντρόφους και συνεκφραστές Θηρίων, κρατώντας απόσταση, αυτό είναι η καλύτερη "εγγύηση" βλεπόμενη εκ Κέντρου Θεού διά την εξέλιξη τους, ενώ εδώ τώρα η εις αυτόν τον πλανήτη 3ης, η μεθ' αυτών προσκόλληση καλό είναι να αποφεύγεται.
Αρα ο ΔΙΑχωρισμός εστί επιβεβλημένος εάν υμείς θέλετε άλλον δρόμον ακολουθήσειν, παρά να είσαστε υπό των ανύπαρκτων εκφράσεων εντός εμού ακόμα από τών τού Μάρα λεχθέντων εις την καρδιά σας, άρα το ΘΗΡΙΟ υπό άλλη έννοια, άγνωστη εις τους πλείονας εξ υμών, εστί, ως διάβαζες αυτό το απόγευμα, πάν "Τί" δημιούργημα σας το οποίο Υμείς δημιουργήσατε μη αναγνωρίζοντες ΕΜΕ εντός σας !
Βεβαίως γνωρίζω καλύτερα από όλους σας
σε ποιό Θεό προσεύχεσθε και "Τί" ζητάτε !
Η μή υλοποίηση όλων των προσευχών σας
δεν σημαινει μη ταύτιση !
Διότι πολλών ακόμα Maitres, τις προσευχές τις σωστές και από τη δική τους σκοπιά δίκαιες δεν τίς Ολοκλήρωσα, διατί ; Διότι Είμαι ατελής ;
Όχι, αλλά διότι τα όνειρά τους
δεν συνάδουν πάντα με Τα Όνειρά Μου !
Ο,τι είδε κάποιος διαλογιζόμενος σε ανύψωση Âme-soeur του, από μια Flamme Jumelle του οχι της Ομάδος του, τής Πρωταρχικής Ακτίνος , ήτο Το ΦΩΣ Μου Το Θεϊκό, μέσα από Το Φώς Μου η Flamme Jumelle του από την καρδιά του στης Âme-soeur του την καρδιά Το πέρναγε !
Τούτο λέγεται By-pass Θεϊκής Ευγνωμοσύνης, διότι Πρώτον ΕΜΕΝΑ Δόξαζαν άπαντες ! Όταν Είμαι έτσι Το Πάν "Τί", μέσα και πάνω στο οποίο εστιάζεστε και αφιερώνετε τη ζωή σας, τότε μέσα και από εσάς Εκφράζομαι, Εμφανίζομαι, Εκδηλώνομαι διότι Είμαι Παντού και Είμαι Το Πάν τό Οποίο και μέσα από κάθε Έκφραση Εκδήλωση Εμφάνιση ΘΕΟΥ ΕΜΕΝΑ ΥΠΗΡΕΤΕΙ !
Διά Αυτώ Τω Λόγω έναντι της ΔΙΚΗΣ ΜΟΥ ΟΥΣΙΑΣ σού Είπα χθες, όταν Με ρώτησες αν το Bing Bang πότε έγινε : "Ναι και Όχι", διότι γνωρίζεις μέσα σου ότι η μορφή πού αυτά τα "Bing Bang" γίνονται δεν είναι ό,τι οι επιστήμονες σας αναλύουν φαντάζονται και περιγράφουν, άρα αυτό είναι η Μνήμη σου !
Αρα δεν έγινε όπως λένε και "ναι" έγινε αλλά με έναν άλλο τρόπο πολύ διαφορετικό ! Η λέξη η οποία είναι η ορθή να χρησιμοποιείται είναι η λέξη "ΔΙΑχυση" αντί Bing Bang αλλά αυτή σαν έννοια ολίγον περιγράφει την Υφή τή Σύσταση και την Εκδήλωση Αναπνοών Θεού.
Φυσικά και δεν υπήρχε Bing Bang γιατί δεν Έχω ανάγκη έκρηξης διά να Εκδηλωθώ ! Δεν Είμαι μια στρακαστρούκα ούτε ένα πυροτέχνημα ! Είμαι, και Είμαι χωρίς ανάγκη απόδειξης, ανάγκη απόδειξης έχει μόνο κάποιος πού δεν είναι !
Το Μεγάλο Πνεύμα !
16/12/2011


(....)

Το Μεγάλο Πνεύμα !
17/12/2011


Ορθώς αναρωτιέσαι, ποιό είναι το "καλύτερο" διά ΕΜΕ αν δημοσιεύσεις αυτό το Μήνυμα πού "γράφουμε" και μαζί διορθώνουμε, διότι παραδέχεσαι τήν ατέλειά σου εμπρός Μου, και κάθεσαι 2 και 3 αλλά και όσες φορές ακόμα η καρδιά σου μέσα στη καρδιά Μου νοιώσει, να διορθώσουμε ό,τι έλαβες παραδεχόμενος ότι σαν ενδιάμεσο, είσαι μακράν της Τελειότητας πού η Πίστη σου, θα ήθελε να Μού προσφέρει, αυτό είναι το σημαίνον της έννοιας τού μή προσκολλάσθε εις τήν φόρμα, και όχι πάν ό,τι οι περισσότεροι διδάσκουν αλλά προσκολλάσθε εν τή Ουσία Μου, διότι η ΟΥΣΙΑ Είμαι Εγώ και Εγώ Διαμορφώνω ανά Πάσα στιγμή Μου τη κάθε φόρμα μέσα από την οποία Εκφράζομαι και ορθώς πoτέ τους ελάχιστοι δεν συνταύτισαν τον εαυτόν τους, περί όσων άλλοι περί βασιλείων εδίδαξαν ακόμα και Δάσκαλοι, Διότι η Φόρμα των πέριξ (και εντός των ακόμα – εκτός ελαχίστων !) μαθητών αυτών δεν ήτο έτοιμη να δεχθεί ΦΟΡΤΙΑ Ανώτερης ΟΥΣΙΑΣ ΜΟΥ, αρα η Υπηρεσία έναντι Μεγίστης Υπηρεσίας όφειλε να ωθήσει εαυτούς των εν τώ αοράτω, αλλά και εν ορατώ Κόσμο σας να περιορίσουν όχι Τον Αιώνιο, αλλά τήν εκδήλωση και εμφάνιση 1 Νέας Φόρμας !
Δια αυτώ Τώ Λόγω σού Ορίζω ΔΙΑλογή εις όσα λαμβάνεις ίνα όταν και αν παρουσιασθεί κάτι να είναι σύμφωνη η μουσική του με Μιά μόνο παρτιτούρα : Με Τούς Ήχους Τής Καρδιάς Μου !
Έτσι η "Πίστη" σας συνδέεται με Τήν Τελειότητα Τής Απεραντοσύνης Μου, και αυτή έψαχνε ο Sananda σαν Ιησούς να δεί αν μέσα τους είχαν οι ζητιάνοι και άρρωστοι πού θεράπευε ! Η δέ "Αγάπη", συνδέεται με Τά Έργα Τής Καρδιάς Μου, και αυτή οφείλει να είναι κινητήριος Μοχλός ΔΡΑΣΗΣ, όπως είδες ο πλησίον υμών χθές ιερεύς, τού ήτο αδύνατον να νοιώσει ότι εντός τού ζητιάνου πού σάς πλησίασε και τον πλησίασε ήτο σε walk-in ο ίδιος ο Νεκτάριος !
Δυστυχώς τού γύρισε τήν πλάτη, όπως τόσοι πολλοί ακόμα και σήμερα κάνουν ενσαρκωμένοι Δάσκαλοι σας, και χθές, ("ελπίζω" ακομα όχι αύριο στην αρχη της νέας 3ης) σε Μένα Τον ΊΔΙΟ γύρναγαν τήν πλάτη όταν Διάλεξα τους πιο δύσμορφους ζητιάνους ρακένδυτους με τήν Δυσοσμία κολλημένη στό πετσί τους για Να Δώ άν θα δράσει το εγώ τους μέσα τους ή το Εμείς Μας !
Με απουσία την έννοια Τής Μηδενικής Συνοχής Εποχής ήτο σίγουρο ότι μόνο το Εγώ των θριαμβολογούσε μέσα τους, έτσι αυτά τα έργα θριάμβου τού Εγώ ο κάθε ένας σας τα βλέπει όταν απενσαρκωθεί ΔΙΟΤΙ είναι καταγραμμένα στο φίλμ τής ζωής σας, τα οποία ενώπιον Τού Πατέρα Όλων και Των 24 Γερόντων Μαζί Όλοι Θα τα Δούμε εσείς και ΕΜΕΙΣ !
Τό Μεγάλο Πνεύμα !
18/12/2011