Τετάρτη 7 Νοεμβρίου 2012

Μήνυμα Τής Αγίας Παρασκευής ! / 12-4-2011


Μήνυμα Τής Αγίας Παρασκευής !
12/4/2011


Ο Δρόμος Τού Θεού, έχει επίπεδα τα οποία είναι άγνωστα στόν κόσμο τών ανθρώπων, όπως οι κυρίες δίπλα, πού μιλάνε γιά πάν τί δέν είναι αιώνιο !
Όπως η προφητεία πού έγινε στήν εκκλησία τού Νεκτάριου διότι αν ή φόρμα δέν αλλάξει πώς Τό Αστείρευτο Θεϊκό Φώς Τού Θεού θα νοιώσετε ;
Ο Θεός συγχωρεί τήν άγνοια ανάλογα με τό επίπεδο, αλλά οι Νόμοι του δέν ανέχονται την "επιτηδευμένη βλακεία "ειδικά με όσα το ΜΗ ΦΩΣ διδάσκει από άμβωνος και από καθέδρας ακόμα Πανεπιστημίων !
Διέγνωσες ποιά ήμουν και ορθώς είδες ποιά ήμουν σέ κάθε μιά από τις τελευταίες ενσάρκωσεις μου.
Ναί έδωσα το σώμα μου και γνωρίζεις ποιά άλλη και πάλι δια εμού, ήτο εντός μου, σχετικά με τη Fatima, άρα γνωρίζεις ποιό από τα 4 παιδιά ήμουν, αλλά δέν αποκαλύπτεις τίποτα !
Διότι ο δρόμος είναι ΔΡΟΜΟΣ
και οφείλει ο κάθε ΕΝΑΣ
το μονοπάτι του να ακολουθήσει !
Καλή πίστη έχει η κυρία δίπλα αλλά και άγνοια, όταν παντρεύετε τήν πίστη με την άγνοια τότε τό αποτέλεσμα είναι Ανάδρομο Έργων Ταλάντωσης Θεϊκού Φωτός και οι ανεπιθύμητοι εντος σας "καθεισέρχονται" ναι γράφτο έτσι, οπότε μή απορείτε άν το Μή φώς, Το Φως και Το Ημι-Φως βρίσκουν τροφή και σώμα στίς Εκκλησίες στούς Ιερείς και στο ποίμνιον το οποίο αναζητά, αλλά χωρίς τη γνώση τών όσων Ο Sananda μάς ΔΙΝΕΙ πώς να προχωρήσει ο κάθε ένας και η κάθε μία ;


Ευλογημένοι όλοι τους όσοι
έχουν χώρο
για το λαδάκι Tής Παναγιάς
στή καρδιά τους !


Αγία Παρασκευή !
12/4/2011