Κυριακή 18 Νοεμβρίου 2012

Περί Δράσης ! - A propos de l' Action !



Μήνυμα Τοῦ Πατέρα Όλων !
8/6/2011

ΠΕΡΙ ΔΡΑΣΗΣ

Η Ελπίδα, η Πίστη και η Αγάπη μέσα σέ κάθε έναν σας "Πού" μέ νοιώθει Είναι ως Είμαστε παντοῦ σάν ΕΝΑ ;
Και "Ποῦ " Με Νοιώθει ;
Όταν δεν ζητάτε τίποτα γιά υμάς, αλλά μονο το ελάχιστο υπηρετώντας Μέ, πού σάς αναλογεί, ενώ γιά τούς άλλους το Μέγιστο, τότε και μέσα από εσάς Είμαι μέσα στούς άλλους ευχαριστώντας σας γιά ό,τι Μοῦ δίνετε Να τους Προσδώσω !
Αυτό ονομάζεται ΠΡΑΝΑ, και όχι ό,τι νομίζετε, μή καταστώντας ΕΜΕΝΑ τόν ΕΝΑ Συγκάτοικο σας ! Θα πείτε "γιατί";
Χωρίς εσάς, δεν Μπορώ να τους Δώσω ; Βεβαίως και όχι μόνο Μπορώ, αλλά και Δύναμαι ! Όμως μέσω υμών, Έχω άλλη επιτάχυνση και τα πρώτα τρία σώματα σας Μοῦ είναι οι επιταχυντές Της Παρουσίας Μου στη ζωή των.
Ορθώς είδε εις εξ υμών το "Θ" σήμερα στούς Ουρανούς Μου, διότι και από εντός του εώρακα τον Κόσμο σας !
Καί όταν εισέρχομαι εντός σας
ποιώ διά ΕΜΕ τά έργα Μου !
Άρα εις "Πάσα Ολότητα Ενός" εντός
σε καθένα εξ υμών
εις ΟΜοια κβαντική αλληλουχία
Ειμί γάρ Ο ΕΝΑΣ "Ποῦ" εντός του Είμαι !
Όταν κάνετε πίσω ένα βήμα γιά όλους τούς άλλους στό Όνομά Μου, υποχρεώνετε όλες τίς Ανεστημενες Flammes Jumelles σας, όσοι έχετε Flammes Jumelles Πρωταρχικής Ακτινος Υπαρκτές, από όσους εξ υμών τις Έχετε Συνειδητοποιήσει ! Και όσες ειναι Ανεστημένες εντός, αλλά και των εκτός και των επι τα αυτά Της Πρωταρχική σας Ακτίνος, ακόμα και Πέραν Τής Ολότητας Των Συμπάντων Τοῦ Κόσμου εις τον οποίον εργάζεσθε σάν ελάχιστη απεικόνιση Μου, να είναι μαζί σας υπέρ Όλων Των Έργων Του Μεγάλου Πνεύματος !
Τότε και Μόνο Τοτε, Όταν δέν ζητάτε το παραμικρό από τις Flammes Jumelles σας, (όταν τις γνωρίζετε Της Πρωταρχικής σας Ακτίνος ! ) τότε αυτές Οι εν τω Δικώ Μου Εαυτώ εντός των, σάς ακούνε και με εσάς γίνονται Ένα !
Ενώ όταν, υμείς εν τω εύρος και πλήθος των Εγώ σας Ανωτέρων και Κατωτέρων, ζητάτε το παραμικρό από κάθε υπαρκτή ή ανύπαρκτη Flamme Jumelle σας, τότε δεν σάς ακούνε αυτές αλλά "άλλοι" αντί αυτών !
Προσπαθώ απλά να σάς δείξω, ότι στην απλότητα βρίσκομαι καί όχι στην πολυπλοκότητα τοῦ κάθε ή ακόμα υπαρκτοῦ ή μή υπαρκτοῦ εγώ σας ! Τα όποια "εγώ" σας ως υπαρκτά και ανύπαρκτα δικά Μου είναι, όχι όμως τά έργα τους ! Διότι τα έργα όλων των "εγώ" σας, Εμένα δέν έχουν μέσα αλλά το Μάρα !
Μή λέτε λόγια ότι το όποιο "εγώ" σας Εμένα υπηρετεί !
Διότι κάθε "Τί" πού σκέφτεται μόνο γιά τον εαυτό του, δέν Είμαι Εγώ !
Όταν δέν σκέφτεστε γιά εσάς τότε μόνο Είμαι μέσα σας ! Είναι σαφές αυτό ;
Κάποιος ανάμεσα σας, σήμερα πέρασε και ευλόγησε το σπίτι αλλά και την οικογένεια μιας από τις Âmes Soeurs του, πού τα εγώ της (χωρίς εμένα εντός) τόν πικράνανε πολύ ! Αυτή είναι η Αγάπη η Δική Μου, αυτός πού σκέφτεται και βλέπει εσωτερικώς τούς άλλους από το περιορισμένο σήμερα του εκεί στο Αύριο Μου ΕΝΑ σαν όλα Τα παιδιά Μου !
Όμως ο Μάρα σάς έπεισε "άλλα" αντί "άλλων" !
Να μή σκέφτεστε, ενσαρκωμένοι παρά ο κάθε ένας μόνο τον εαυτόν του, το χωριό του, τη πόλη του, το κράτος του, τη φυλή του, μα δεν υπάρχετε μόνο εσείς στον Κόσμο ! Και δεν υπάρχει ένας μόνο Κόσμος...
Δια αυτώ τω λόγω, εσείς να προσευχηθείτε ! Έτσι ώστε η αγάπη σας σε διαλογισμό να τόν αγγίξει ακόμα και αυτόν !
Στη 5η Διάσταση εισέρχονται μόνο οι Ποιητές Τών Χρωμάτων Τοῦ Μεγάλου Πνεύματος !
Κάθε ένας πού μόλις κλείσει τά μάτια του βλέπει Χρώματα, Φώς !
Λουλούδια, Σχέδια ή ακούει Μουσική !
Πατέρας – Όλων
8/6/2011

" Ευλογώ υμάς !
Ποῦ ευλογείτε αλλήλους
στό Όνομά Μου ! "
ΜΕΓΑΛΟ ΠΝΕΥΜΑ !

Εντός Εκκλησίας τής Αγίας Σοφίας, εν άστυ των Αθηνών !
Μετά την εγγραφή τού δεύτερου τμήματος του μηνύματος διαλογιζόμασταν πάνω σε αυτά και ο Πατέρας επανήλθε :
Είδες ποῦ άκουσες τόν Λόγο Μου στη καρδιά σου και όχι στά αυτιά σου ! Και μετέφερες αυτό σε φίλους αγαπητούς εις Εμέ σε άλλη χώρα ! Είπα στη καρδιά σου, ότι στη 5η Διάσταση εισέρχονται μόνο οι γνώστες τού ΔΙΑλογισμού ! Ως και οι εξασκώντες αυτόν ! Όχι όσοι διαλογίζονται γιά να βρούν τά κλειδιά τους ή οι Άγγελοι τους ή ο Φύλακας Άγγελος τους !
Άρα η καρδιά σας Όλων σας Οφείλει να Με ακούει πιό πολύ από τα αυτιά σας !

Γράφε : Φυσικά υπάρχει φύλακας άγγελος αλλά και Φύλακας Άγγελλος !
Η διαφορά είναι ότι ο πρώτος έχει διατεταγμένο Ιστορικό Πτώσης στην "παρουσία" του και "υπηρεσία" του κοντά σας, ενώ Μόνο ο δεύτερος ΌΧΙ !
Δια αυτώ τώ λόγω, στον πρώτο έχει γίνει η πτώση του αισθητή αφού γράφετε το όνομα του με Ένα Λάμδα !


Message uniquement en grec.

Les traducteurs automatiques 
ne traduisent pas le contenu de ce blog