Δευτέρα 17 Δεκεμβρίου 2012

Μήνυμα Τού Πατέρα Όλων ! - Message Du Père De Tous ! 9-5-2012


Μήνυμα Τού Πατέρα Όλων !


ΑφαιΡΩ, ΔΙΑχωρίζω,
προσΘΕΤΩ, πολλαπλασιάΖΩ !

Αυτό Είναι Τό 'Ενα Σχέδιο
από Όλα Τά Σχέδια !


Σέβομαι το μονοπάτι όλων
καιρός να σεβαστούν "Τί" Εγώ Θέλω !

Αρα έχω τοποθετήσει
Το Δικό Μου "ΙΝΑ Τι" των ΘΕΛΩ ΜΑΣ !
Σάς Έχω Πει ότι ο Κόσμος σας, θα αλλάξει και σας περνάνε όλοι για γραφικούς ή τρελούς, εσείς κλαίτε λέγοντας ότι δεν είστε ικανός ως θά θέλατε να Μού προσφέρετε από όσα βλέπετε ότι δεν έχετε, και σάς λείπουν !
Μα ποτέ Μου δεν Ζήτησα πολλά, Ζήτησα ένα κόκκο μεγέθους συνάπεως αλλά Ιδιότητος Οντότητος Πίστης, δηλαδή Ταυτοσήμου Και Ομοσήμου Της Θεϊκής Αυτοσυνείδησης, Αυτόν εξ υμών Να Μου Αφιερώσετε Από Την Οντότητα Της Πίστης σας και Μού γυρίσατε σχεδόν όλοι την πλάτη !
Μόνο κλαίτε λέγοντας ότι είστε ανεπαρκής να Με υπηρετήσετε.

Ας μιλήσουμε λίγο για Την Οντότητα Της Πίστης ! Μεγάλο Πνεύμα ΟΜΙΛΕΙ και ΛΕΓΕΙ : η Οντότητα Της Πίστης Είναι ένα από τα πολλά που έλεγε Ο Ιησούς "έχω πολλά να σας πω αλλά δεν είσαστε έτοιμοι να Με ακούσετε", αν οι Μαθητές Του τότε δεν ήσαν έτοιμοι να Τον Ακούσουν, αναρωτήθηκε ποτέ κανείς σας, σε ποιόν τα είπε ; Σε Ποιόν τα Έδωσε ; Πάντως σε κανέναν από τους Τότε Εκεί μετά Τή Βάπτιση Του στον Ιορδάνη Μαθητές και Μαθήτριες Του δεν τα έδωσε διότι σάς έχει πει αλλού, ότι δεν πετάμε μαργαριτάρια εις τους Χοίρους, αρα δεν θα ήταν ποτέ δυνατόν να παραβεί Ο ΙΔΙΟΣ Μου Ο Υιός από τη μια ότι Εδίδασκε από την άλλη... αναρωτιέσαι αν θα τους μπερδέψει τους αναγνώστες Να ΟΜιλεί Το Μεγάλο Πνεύμα και Να Λέει δια Τον Sananda "Ο Υιός Μου" ... Αναρωτιέμαι πολλές φορές γιατί προτιμάτε τόσο εκεί σε αυτόν τον πλανήτη τις Αυταπάτες να τις καταπίνετε αμάσητα αντί Η Γεύση Τής Συναλήθειας Μου νά σάς Ανασταίνει...
17/12/2012



Ναι διότι όποιος Μού προσέφερε μόνο αυτό το Μέγεθος Όχι μιας απλής πίστης ως οι Ιερείς σας όλων των Θρησκειών σας λένε "διάβασε αυτό, όχι των αλλωνων και πίστευε εμένα όχι τους "άλλους" – μα και οι άλλοι ξέρετε Δικοί Μου Είναι, Παιδιά Μου ! – Τότε Εγώ σαν Μεγάλο Πνεύμα Έρχομαι μέσω Τού Πατέρα Όλων και Τους Εαυτούς Μου μέσα σας Τοποθετώ !
Αντ΄αυτών όμως υμείς μη δυνάμενοι Εμένα Να Ακούσετε μέσα από τη μικρή φωνή της Ζωής σας πού σε όλους έδωσα Πεπτωκότες και Μή Πεπτωκότες, Πιστεύοντες και μή Πιστεύοντες, Ανοίξατε την Πόρτα της Καρδιάς της ενσαρκωμένης, σε κάθε Αστρικό και Νοητικό σκουπίδι, με αποτέλεσμα αυτό το τόσο δα μικρό σκουπιδάκι Τόνους και Μεγαθήρια Συναισθηματικών Σκουπιδιών και Διανοητικών Ανωμαλιών να σας Έλκουν αυτόματα εσωτερικά δια της Οδού της Αντήχησης και της Συμφωνίας Εκπομπής και Λήψης, από όλο Το Σύμπαν και από Τα Σύμπαντα της Συστοιχίας Τού Κόσμου σας, θα μού πείτε ότι έτσι ακόμα και ο πιο ελάχιστος ή μέγιστος Πεπτωκός μεταμορφώνεται και μετασχηματίζεται ; Σαφώς και Ναι, άλλωστε η Ανακύκλωση μόνο Θεϊκή Ιδιότητα Αρχετύπων Κόσμων είναι. Αλλά και η κατοχή της καρδιάς σας αποτέλεσμα έργων σας, διότι κάθε Αστρικό Σκουπίδι στον Διαστημικό Ουρανό σας γύρω από τη Γη εσείς τα εκπέμψατε και τώρα δεν ξέρετε τι να τα κανε τε, πως να τα μετατρέψετε, πως να τα μαζέψετε.
Έτσι και κάθε Αστρικό Σκουπίδι που κατέχει εσάς ή άλλους δικό σας έργο είναι από τα χεράκια σας κατασκευασθέν και εσείς κάνατε μάλιστα την πρωτογενή εκπομπή του, ως και κάθε αστρικό σκουπίδι στο χώρο γύρω απο τη γή, εσείς μέσω μιας πυροδότησης το στείλατε να κατακτήσει το διάστημα, μα πείτε μου χωρίς γνώση χωρίς νόμους, χωρίς Ισορροπία στα θέλω των Εγώ σας, νομίζετε ότι ειναι χωρίς αποτέλεσμα στις πράξεις σας ακόμα και οι χώρες που εκπέμψατε πυραύλους στο χώρο έξω από την γή, αυτό δεν θα έχει επιπτώσεις στο κάρμα της πατρίδος σας ; Όλα συνδέονται τα πάντα είναι αλληλένδετα και μεταξύ τους επηρεάζοντα και λαμβάνοντα εκ των κάθε λογής ενεργειών εκ των άλλων.


ΠΑΤΕΡΑΣ ΟΛΩΝ
9/5/2012

Les traducteurs automatiques 
ne traduisent pas le contenu de ce blog