Κυριακή 30 Δεκεμβρίου 2012

Θεός Έρως ! 10-10-2011


Μήνυμα Τοῦ μικροῦ Θεοῦ Ἔρωτος
τῆς 10/10/11



Τὰ δικά μου τὰ βέλη δὲν ἔχουν πόνο !
Τὰ δικά μου τὰ βέλη δὲν ἔχουν λύπη !
Ξέρω νὰ χώνομαι νὰ ξετρυπώνω
πίσω ἀπὸ τὴ πλάνη τῶν Ἐγώ σας !
Νὰ σμίγω ἐχθρούς,
νὰ ἀνταμώνω φίλους παλαιοὺς
νὰ διώχνω τὸ μίσος !

Ὅμως κάθομαι μὲ τὰ φτερά μου λυπημένος,
τόσο "Ἐγὼ" ποῦ κανένα πιὰ
βέλος μου δὲν τρυπᾶ καρδιὲς !

Πέτρωσαν, δὲν σαλεύει μέσα τους Τὸ Θεϊκὸ Φῶς !

Δὲν ὑπάρχει ἀγάπη, οὔτε σὲ ὅσους κάποτε
ἤσαν μαθητὲς ἀκόμα καὶ Τοῦ Ἰησοῦ !
Ἡ καρδιά τους δὲν χωρᾶ
Τὸ Ἄγγιγμα Τῶν Ἁγίων Τῶν Ἁγίων !

Τὰ βέλη μου καὶ τὸ τραγούδι μου δὲν εἶναι ἀρκετὰ !
Ἐδῶ χρειάζεται Ὁ Shiva, Ὁ Lord Ganesha
καὶ Ἡ 3η Flamme Jumelle των νὰ δράσουν.
Ἀποσύρομαι καὶ ἐγὼ στὸ Πύργο τῆς Φωτιᾶς
ποῦ κρύφτηκε ἡ μάνα μου.
Δὲν μᾶς ἀνήκει ὁ κόσμος σᾶς !
Ἀλλὰ Ὁ Κόσμος Τῶν Συμπάντων σᾶς
Στὸ Θεὸ Ἀνήκει !


Φτερωτὸς μικρὸς Θεὸς Ἔρως ! 
10/10/2011


Les traducteurs automatiques 
ne traduisent pas le contenu de ce blog