Κυριακή 9 Δεκεμβρίου 2012

Ώρες Θεόύ !


Ώρες Θεού !

Στά Σύνορα Σου Θεέ Μου,
Δική Σου Συναλήθεια !
Στά Σήμαντρα Σου,
Δώσε Τ΄ Άγιο Σου Θεϊκό Φώς !

Δώσε Θεέ Μου
σ' όνειρα ανθρώπων
τη δύση τών ανατολών των,
όλων όσων λουσμένη
καμιά τους καρδιά
ποτέ της δέν καθέστη
απ΄τ΄Αγιο Σου Φώς.

Δώσε Θεέ Μου
σ' Ώρες Ταξιαρχών Σου
Τή Νέα σου Κορυφογραμμή,
Νά Γίνουν Μέρες Θεών οι Ώρες,
Νά μή Τελειώνουν
Τά Φώτα Τής Εορτής Σου.

Από Τρελό λένε
βλέπεις Θεών Αλήθειες
καί από Παιδί ξέχασαν πολλοί νά ζούν
μέσα Στού Θεού Τό Θεϊκό Φώς !

Όμως,
Μόνο από Αηδονιού Φωνή ξυπνάς,
σάν Ακούει η Πλάση,
Τού Κτίστη Της
Τή Δική Του ΜΙΑ ΦΩΝΗ.

Ουράνια Ζωή Δίνει Εκείνος
Τή Μονάκριβη Δική Του Αναπνοή !

24/11/2012

Γένοιτο στή Καρδιά Μου η Ευχή
Ευλογίας Έργο η Αστραπή !
Μικραίνω Τόν Εαυτο Μου
νά Συνδοξάσουμε
Τών Παιδιών Μου Τά Όνειρα
πού τούς τά έχω φυλαγμένα
στούς κόρφους Τής καρδιάς Μου.
Μεγάλο Πνεύμα !
1/12/2012