Τρίτη 25 Δεκεμβρίου 2012

Τό Μέλι Τής Καρδιάς ... Le Miel Du Coeur...


Τό Μέλι Τής Καρδιάς...



Το Μέλι τής καρδιάς τών Ονείρων μου
σού στέλνω μέσα από τή σιωπή τής ζωής μου,
πόσο σ' αγαπώ όταν τιμάς Τήν Αγάπη Πατέρα,
γλυκέ μου Πατέρα Αυγή τής Ζωής Μου καί Φώς Μου...

Ακούω τόν ήχο Τών Δακρύων γιά τή Μάνα μου...

Ναί καλέ μου Πατέρα, είμαι τό Τρίτο σας Παιδί...

Είδες, τό 2 πώς στό 4 Έγινε Αρωγή Ελπίδος ;
Τότε στούς Αιώνες πολύ πρίν
τή Δύση τής Ατλαντίδος Χρόνους...

Όμως Πατέρα έχεις συναντήσει
καί τά άλλα δύο Αδέλφια Μου...

Μέ τιμάς πού ρωτάς,
αλλά υπήρχε τότε
Μόνο Θεϊκό Φώς,
Ημί Φώς καί Φώς...

Άρα Πατέρα,
Ο ΘΕΟΣ
στης καρδιάς μας τήν άκρη
Έκρυψε κάτι πολύτιμο,
πού εσείς με τη Μάνα μάς Δώσατε...

Δέν Είχα τήν Τύχη νά συναντήσω τή Μάνα Μου,
πού περπατά στής ίδιας πόλης Τά Σκαλοπάτια ,
δεμένη μέ Τό Λευκό Νήμα Τής Γραμμής
τής καρδιάς της μέ τή καρδιά σου,
αυτή πού Η Παναγιά σάς Έδωσε...

Όταν γιόρτασαν Οι Κόσμοι Τών Θεών
Ο,τι Ο Νεκτάριος από τή καρδιά του σάς έδωσε.

Όμως μέσα από τά δάκρυα σου
γιά τή Μάνα Μου,
συναντώ Τήν Αγάπη της....

Σάς Αγαπώ...


Η 3η Κόρη σας.
13/12/2012


Poème uniquement en grec.


Les traducteurs automatiques 
ne traduisent pas le contenu de ce blog