Σάββατο 8 Δεκεμβρίου 2012

Έργο Ωρίωνος 1-3-2012



Έργο Ωρίωνος
1ης Μαρτίου 2012


Όταν τα δάκρυα βλέπουν τ' αστέρια τ' ουρανού στο πρόσωπο τού πατέρα μου, προσεύχονται στον Ύψιστο, να μή ξανακλάψει ποτέ αστέρι !
Τ' Αστέρια Τ' Ουρανού σας και κάθε Ουρανού Θεών ματώνει η καρδιά τους για κάθε μαχαιριά πού οποιαδήποτε άκαρδη καρδιά σας μοιράζει παντού γύρω της !
Κάθε παιδί τού πατέρα μας πού μέσα στη καρδιά του συνειδητοποιεί τί Δώρο Ο Πανάγαθος τού προσέφερε με την αγάπη τού πατέρα μας, λέει μόνο ευχαριστώ στο Θεό, που Τη Ζωή Του μέσα από τη καρδιά του τούς Τήν Πέρασε !
Ναι υπάρχει Ο Πατέρας Όλων και Αυτός εκφράζεται πολλές φορές μέσα από μιά ιδιαίτερη ομάδα "πατεράδων", πού ΄ναι σαν και Αυτόν !
Ξέρετε πως τους ξεχωρίζουν οι Θεοί ;
Τα δάκρυά τους λάμπουν πιό πολύ από όλους Τους Ήλιους τού σύμπαντός σας !
Δεν θα υπήρχα να δοξάζω Το Θεό χωρίς τον πατέρα μου !
Αυτό μού τό 'δειξε η μάνα μου !
Διότι η μάνα μου με έμαθε να αγαπώ Tο Θεό μέσα από την αγάπη όχι πού έδινε σε μένα πρώτα, αλλά μέσα από την αγάπη πού στο βλέμμα του πατέρα μου θαύμαζε !
Φυσικά η μάνα μου μ' έφερε στά σπλάχνα της, αλλά χωρίς την αγάπη τού πατέρα μου ούτε εγώ θα δόξαζα Tον Θεό, ούτε εκείνη θα μέ ένοιωθε μέσα της !
Και ο πατέρας μου σαν Tον Πατέρα Όλων ξέρει μόνο ν' αγαπά !
Είναι το 1 από τα 2 αστέρια της καρδιάς μου !
ΩΡΙΩΝ
1/3/2012


Ναι το 2ο αστέρι τής καρδιάς μου είναι η μάνα μου !
Πού ΄ναι σαν τον πατέρα μου, αλλά να ξέρετε ότι η μάνα μου δεν τής αρέσει να μιλώ για εκείνη, γιατί λέει ότι ακόμα δεν είναι ισάξια γιά τον πατέρα μου !
Ο δε πατέρας μου, δεν δέχεται να σάς μιλώ αν δεν μιλήσω και δεν τιμήσω τή μανα μου.
Όμως όσο και αν το γάλα της, ζωή μού έδωσε, κάθε σκέψη της μ' έμαθε να τη ζώ μέσα από την αγάπη του πατέρα μου πού ένοιωθε ! Και αν τα λόγια μου σας φαίνονται υπερβολικά απλά ή αφελή, μή κρίνετε εμένα, σκεφτείτε όλα τ' αστέρια Όλων Τών Ουρανών πού τα δάκρυα τού πατέρα μου και την ομορφιά της μάνας μου θαυμάζουν !
Εσείς ίσως να μή ξέρετε, λέτε εκείνα να μή ξέρουν ;
Να ξέρετε ότι υπάρχει κάποιος πού ξέρει καλύτερα από εσάς αλλά και από μένα.
Ρωτήστε Τον, να σάς πεί, λέγεται Μεγάλο Πνεύμα !


Message uniquement en grec