Δευτέρα 3 Δεκεμβρίου 2012

Συνομιλία 24-11-2012




ΣυνΟΜιλίες μέ ντα Θεϊκο Φωτός !


ΣυνΟΜιλία !
Γράφε ! Κανείς σας δεν Μού ζητά "συγνώμη"...
Τό "Συγχώρα Με Θεέ Μου.."
με ευλάβεια και με κατάνυξη
έναντι Τής Απεραντοσύνης Μου,
δεν το Ακούω πια...
Μόνο να ζητάτε ξέρετε, εκεί είσαστε οι λαλίστατοι 
και οι καλύτεροι του κάθε χωριού σας, 
αλλά όχι Τού Χωριού Μου, είδες πριν από λίγο
πού συνειδητοποίησες ένα λάθος σου, 
γιατί δεν συνειδητοποιείτε Με ρωτάς,
 με την έννοια της Ολότητας σας, 
διότι δεν θυμάστε Εμένα Μέσα σας.
Ναι, η Λησμοσύνη Εργάζεται Υπέρ Της Δόξης Ημών, 
όμως ο Άνθρωπος ο μή Μνημονεύων Τον Θεό Μέσα Του 
και ασπαζόμενος κάθε Χαλκοκένταυρο 
Τών Δοξασιών Τών πλήθους Τών Εγώ, 
ακόμα και Τη Φωνή Μου όταν Την ακούει 
Την ταυτίζει με φωνή Ανεπιθύμητου,
και το αντίστροφο Βέβαια λόγω Kαλι Γιούγκα... 
οπότε Και Εγώ Σωπαίνω ως πριν από λίγο
 είπες και συμφώνησες μαζί Μου ό,τι δεν δημοσιεύεις 
διότι τότε θα φαίνεται και σε Μένα ότι τα Εγώ σου ομιλούν.
Μεγάλο Πνεύμα.
24/11/2012


Είδες, που έκανες λάθος ;
Ωραία, τώρα δημοσίευσε για να σωθούν αν θέλουν και αν έχουν κότσια και άλλοι.
Εγώ Περιμένω δεν Bιάζομαι.
Ναί, όπως είναι με το λάθος σου μέσα, ΑΛΑΝΘΑΣΤΟΣ Είναι Μόνο ΕΝΑΣ.