Τετάρτη 12 Δεκεμβρίου 2012

Σταλαγμίτης τῆς Καρδιᾶς σοῦ ! ! / 31-8-2012


Σταλαγμίτης
τῆς Καρδιᾶς σοῦ 




Μου 'ταξες ταξίδι να με πας - Δήμητρα Γαλάνη

Σ' ἀγαπῶ καὶ ὅλων Τν Κόσμων τοὺς Τὸ Φῶς
δὲν εἶναι ἀκόμα πιὸ ἰσχυρὸ
μιᾶς σταλαγματιᾶς δικῆς σοῦ Ἀγάπης.

Σ' ἀναζητῶ σὲ ὅλα τά ἄνθη τῶν λωτῶν
σὲ κάθε πέταγμα πτηνῶν
σὲ κάθε ἀνάσα παιδιοῦ
ποῦ μοῦ χαμογελάει.

Μὴ μιλᾶς στ' ἀνέμου Τὴ Σιωπὴ
σὲ νοιώθω σὲ κάθε σου Σιγῆ
καὶ σὲ κάθε ἕνα σου ἀνάσας δάκρυ.

Μὴ μοῦ ζητᾶς νὰ μὴν εἶμαι παρὼν
ἀπὸ ὅ,τι δὲν ἤμουν ποτὲ ἀπῶν,
σὲ κάθε δική σου καταιγίδα
Θεοῦ ἀστραπῆς μέσα σου
καὶ ὁμοβροντία καρδιᾶς .

Γιὰ νὰ μὴ πονέσει λὲς ἡ δική μου καρδιὰ
ποῦ θέλει μόνο στὴ σκουριὰ αἰώνια
τῆς καρδιᾶς της νὰ καθαρθῇ
δική σου ἀπὸ τὰ ἔργα της.

Σκέψου καὶ πές μου μιὰ στιγμὴ
μέσα ἀπὸ κάθε Ὄνειρο Θεοῦ,
δική μου ἡ καρδιὰ δὲν εἶναι δική σου ;

Σοὺ δίνω λοιπὸν τὸ κάθε Ἄσβεστο τῆς Φῶς
καὶ κάθε ρανίδα αἵματος τῆς καρδιᾶς μου
ποῦ εἴδαμε μαζὶ ἀπὸ κάθε Ὀνείρου Τῶν Θεῶν
πέρα ἀπὸ Τὴ Λευκὴ Γραμμή.

Δὲν μᾶς ἀνήκει μόνο Αὐτὸ
διότι ἤμεθα ἐμεῖς Αὐτὸ
σὰ γεννιόμαστε μικροὶ ξανὰ
σὲ καρδιὰ ἄλλων ἀνάδελφων ἀκόμα ψυχῶν
Τὸ Δικό Τοῦ Θεϊκὸ Φῶς μέσα τους

Τοῦ Ἑνὸς νὰ ξαναλάμψει.

31/8/2012