Πέμπτη 13 Δεκεμβρίου 2012

13/12/2012


Η μιση ανθρωποτητα περιμενει να δει
την αλλη μιση που την αγνοει.
Η μιση της μισης περιμενει την λυση
στα αστερια που δεν φτανει,
η αλλη μιση της μισης περιμενει
καθε εναν Εθνοσωτηρα της
συμφωνα με τα δικα της
μετρα και σταθμα των Εγω της.

Παμε τωρα στα δυο μισα που ανεφερα
εκ των οποιων κοιμουνται
και τα τεσσερα τμηματα της
απο Ανατολη σε Δυση και απο Βορα σε Νοτο.

Σου ειπε τωρα μολις καποιος που αγαπω :
"Δεν θα γινει τιποτα στις 21/12"

Σημασια εχει η ημερομηνια,
ή οτι δεν Πιστευει μεσα του Αυτο
που φοβαται αν γινει πραγματικοτητα ;

Δηλαδη "Τι" ;
Αυτο σας Ρωτω απο Πλευρας Μου,
Λοιπον για ελατε παρακαλω πιο κοντα και πειτε μου,
"ΤΙ ΦΟΒΑΣΤΕ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ;"

Μηπως οτι Υπαρχω...


"Διότι , αυτό είναι τό Μέγιστο Πρόβλημά σας,
Διότι ή γιά σάς δεν υπάρχει Θεός, ή άν Υπήρχε
θά έπρεπε να είναι όπως τον σκαρφιστήκατε ! "
Sananda !

"Ή επίσης Υπάρχει, αλλά μόνο ως αυτό βολεύει εσάς
και Υπηρέτης Τών Εγώ σας να Είναι ναι,
Ανωτέρων και Κατωτέρων,
αλλά πάντα τών Εγώ σας και όχι κάτι "άλλο" !
Λοιπόν "Τί" λέγαμε ; "
Πατέρας Όλων !


Les traducteurs automatiques 
ne traduisent pas le contenu de ce blog