Τετάρτη 13 Φεβρουαρίου 2013

Έργο Αριστοτέλους ! 8-2-2013


Έργο Αριστοτέλους !
8ης Φεβρουαρίου 2013




Η Φύση της Αλήθειας και η Συναλήθεια τής Φυσικής !
Τούτο γάρ εστί τό θέμα τής αντίληψης εκ τών επιστημόνων σας, οίτινες καλούνται ως Φυσικοί, και, έναντι Θεού και ανθρώπων αυτοί είναι δυστυχέστεροι τών Μαθηματικών τινών επιστημόνων σας !
Οι δικοί σας Μαθηματικοί, έχουν κάποια αρχή πού διέπει τις σκέψεις και τίς αρχές τους τών λογισμών τους. Όμως οι τινές καλούμενοι ως Φυσικοί και εις δυσχερέστερη μοίρα ευρίσκονται έναντι ρευμάτων πού θα μπορούσαν να λάβουν εκ Τής Θεϊκής Ιεραρχίας !
Όταν Τη Φυσική Του αγνοείς και όταν Τα Μαθηματικά Του, δεν μεταφράζεις γύρω σου, πώς θες να μιλάς για Νόμους πού μόνο διά σε διέπουν το κατά τή δική σου άποψη Σύμπαν.
Δόξα Τώ Μεγαλοδύναμο Θεό, οι Νόμοι Τού Μεγάλου Πνεύματος και αυτοί είναι πολύ διαφορετικοί από όσα αυτοί οι κάθε είδους επιστήμονες, σκαρφίζονται να υφίστανται ως υπαρκτά ακόμα και μέσα στό Σύμπαν στό οποίο ζούνε !
Τό ίδιο πρόβλημα έχουν οι Μύστες και οι Δάσκαλοι σας, ως και οι Ιερείς σας με την Οριοθέτηση περί Ψυχής και Πνεύματος ! Η όποια αλήθεια τους, είναι τόσο μακριά, από Τή Συναλήθεια Τού Θεού, όσο εσείς από τη Γέννηση τού Ηλίου σας ! Προβληματίζεσαι ;
Ο,τι χθες σας είπε η Ενία, είναι μια Θεϊκή Πραγματικότης !
Η Φύση τού ανθρώπου, μετά τη πτώση τού πρώτου ανθρώπου, σάς δείχνει ό,τι το πρόβλημα τής Πτώσης, είναι πέραν τής μιάς Δημιουργίας. Μή κατηγορείτε τόν Αδάμ και τήν Εύα ! "Πρωτόπλαστοι" έτειναν να είναι μιάς Εποχής όχι τής Ανθρωπότητας !
Μπορείτε να βοηθήσετε τήν Λίλιθ ; Αν το κάνετε, θα βοηθηθούν και ο Ηρακλής αλλά και πάρα πολλών άλλων οι καταγραφές και οι εγγραφές στά Εγκρεγκόρ Τής Γαίας !
Ναι είπα Γαία εννοώντας Γή, γιά σάς, αλλά Ο Ουρανός, ως Κυρίαρχη Αρχή Παρούσα, Είναι και Κυρίαρχη(ος) Δράσης, έχετε αυταπάτες ότι θά σάς κανακέψει ως Η Γαία σωστά μέν έκανε, αλλά εσείς το παραξηλώσατε θρέφοντας τά εγώ σας, τά ανώτερα και τα κατώτερα ;
Αυτά δεν έχουν καμία σχέση με Πάσα Θεϊκότητα και Αιωνιότητα !
ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ !
8/2/2013



ΔΙΑπερνώ τά πλήθη τών Ανωτέρων και Κατωτέρων Εγώ σας,
αλλά αυτά δεν είναι Θεϊκή Έκφραση ! Ούτε καν Θεϊκή Ουσία !
Είναι σαν τα αναλώσιμα του εκτυπωτή σας, δεν τυπώνουν αυτά,
ο εκτυπωτής χρησιμοποιώντας αυτά τυπώνει !
Οι Μεγάλες Αυταπάτες δόθηκαν στην ανθρωπότητα
διότι η Δική Μου Προσδοκία είναι Υπεράνω Όλων Όσων
έχουν διδαχθεί και όσων δεν έχετε διδαχθεί !
Αυτά πού σάς Είπε η Ενία, είναι δική Μου Απόφαση,
όχι μόνο πραγματικότητα !
Η Πραγματικότητα Μου Είναι Αμετάβλητη, οι Αποφάσεις Μου,
Πού Οι Κύριοι Τών Κόσμων Μου Εκδηλώνουν,
Εμφανίζουν και Εκφράζουν είναι Ανεξάρτητες
Τής Φύσης Τής Ανάσας Μου !
Η Ανάσα Μου είναι Σταθερά και Μεταβλητή,
στό Εύρος Τής Σταθερότητος Της,
Θέση Έχουν Μόνο οι Ανεστηθέντες ως Έχοντες
τά 12 Σώματα τής Δόξης των κάθε flammes jumelles των
τής Κάθε Πρωταρχικής Ακτίνος των, ΟΜούσια Δομηθέντα.
Όταν, Τά Σώματα Δόξης είναι ΟΜούσια Έναντι Εμού, μόνο
Τότε Η Συναλήθεια Αυτών είναι Ένα Μέ Τή Συναλήθεια Μου!
Όμως εδώ, Τό Σέβας διά το οποίο τόσο Πολύ ΟΜιλώ,
καλό θά ήτο να συνλειτουργεί μέ Τή Μνήμη Τής κάθε Μνημοσύνης !
Έχετε δρόμο ακόμα !
Δέν βιάζομαι, αλλά ο δρόμος ως υμείς εστέ, δεν είναι γιά όλους,
και αυτοί έχουν άλλο δρόμο νά ακολουθήσουν !
Η Ανακύκλωση διά τήν οποία Ο Πατέρας Όλων ΟΜίλησε
στά πρώτα Μηνύματα αυτού τού blog,
Άρχεται και Δομείται εκ Τής Συναλήθειας Μου
Τής κάθε Φύσης Τής Φυσικής Μου !
Τα Δικά Μου Μαθηματικά Είναι Ακέραια Άρτια Αιώνια !
Άρα, ακόμα και οι Περιττοί αριθμοί, Άρτιοι Φύσης είναι Σέ Μένα !
Μιλώ σάν Θεός γιά εσάς, ΟΜως Κάθε Θεός Διά ΕΜΕ Εργάζεται !
Πολλοί Δάσκαλοι εξισώνουν τά Εγώ τών μαθητών τους, λέγοντας τους
"Είστε Θεοί", όσοι το λένε διαπράττουν Κάρμα Έναντι Εμού, διότι
αν οι μαθητές των ήσαν ως και αυτοί Θεοί, πού είναι οι Αναστάσεις των ;
Ακόμα τίς Ψάχνω στά Ακασικά Αρχεία, και δεν βρίσκω τίποτα εκεί.
Είμαι Σαφής και Ξεκάθαρος !
Εσείς ως ανθρωπότης δέν είστε, χρειάζεστε λίγο ξεσκόνισμα !
ΜΕΓΑΛΟ ΠΝΕΥΜΑ !
8/2/2013