Κυριακή 24 Φεβρουαρίου 2013

Τό Κομπόδεμα Τών Ονείρων ! 24-2-2013


Τό Κομπόδεμα Τών Ονείρων !
24/2/2013


Τί και αν ήξερες, σάμπως ήξευρα,
όμως τής Βενετιάς τά βελόνια,
δέ ράβουνε πιά χρυσά τά παντελόνια !

Θαρσέψανε τά όνειρα
κόβουνε επιταγές !
Μέ άμεσο αντίκρυσμα χωρίς προσχήματα,
γιά όλα τά κρίματα χάσαμε τά επιρρήματα !

Μάς προσπέρασε το κάθε τους χθες !
Δέν τόλμησες, δέ μίλησα,
έμεινα στη σιωπή μου "κάγκελο",
και εσύ περιμένεις τον Αιώνιο Άσσο !
Χάνοντας τής σμίλης τό Ασσόδυο....
Κόψε τά ψυχογραφήματα
ξέχνα καί τίς ασπιρίνες !
Ανακατάταξη στη σύνταξη λέξεων
καθε σύντεκνου, μιά ζητά ανάσταση
στό κάθε ένα σου φώς !

Μέ αρνήθηκες, δέν σ΄αρνήθηκα,
πούλησα τής ψυχής μου τά κάθε είδους ρήματα,
γιά νά ξεπεράσω τό δικό σου δήθεν φώς !
Μού άφησες πρίν φύγεις κρυμμένα χρήματα,
μά η Αγάπη τής καρδιάς μου
με δειλία πού δέν άγγιξες,
δέν έχει τιμή χρημάτων !

Στών ματιών μου τό Φώς,
δέν είδες τό δικό της Τό Υπερώο ΦΩΣ,
αυτής πού λιθοβόλησες μιά μέρα,
μέ Ηλίου φώς !

Ήρθα στή γή νά σού προσφέρω
καί τό δικό της ΦΩΣ,
μέσα στό μικρό δικό μου
ατελές γιά σέ τό "σ' αγαπώ" !
Δέν σέ αρνήθηκα, πόσες σου καί μέ μαζί
διά Αυτήν Αρνήθηκες
γιά τό κάθε δικό σου δήθεν "φώς" ;

Η αρμαθιά τών κλειδιών σου,
είναι μικρότερη όσων χρωστάς
στής Αγάπης Της Τό Φως.

Τά Όνειρα Της,
μαζί μας πού δέν έσμιξες,
δέν δίνουνε απλά,
αλλά Μετουσιώνουνε
Τό Υπερώο Της Φώς !

Δέν πήρες χαμπάρι πρίγκιπα,
ποιάς αγάπης σού έκρυβε
τής καρδιάς μου τ' αμπάρι
στό ασήμαντο μου ευτελές γιά σέ φώς.

"Πόσο" Έχασες και "Τί" Έχασες !

Στό επίπλαστο πρόπλασμα
τού ριζικού σου περπατάς,
ενώ, εγώ μικρό αστέρι θα γεννώ
σε κάθε Υπερώας Γής Ουρανό !

Ήρθα στη γή, γιά νά σού προσφέρω
τήν Υποδιαστολή Τής Απολλώνιας Ανάστασης,
Αυτήν πού κάποτε καί στούς Δελφούς,
γκρέμισες εσύ, ο γιός σου,
αλλά καί ο πατήρ σου !
Καί σύ δημόσια μιά μέρα,
περιχαρής εγκράτειας ρεζίλεψες,
τήν Υπεράνω εμού Υπερώα προσπάθεια !

Ναι, ήμουν τής πολυτέλειας τό κάθε πρόσχημα,
αλλά τής κάθε Αγάπης Τήν ΕΥτέλεια
Εντελώς εσύ πάλι Μαγάρισες !
Στό Δικό Μου τίποτα,
"ποιά" λές νά κρυβότανε
στής Μήτρας Μου Τό Καθε Της Φώς ;

24/2/2013




"Τα παραπάνω ποιητικά, λόγια καρδιάς,
είναι από καρδιά ame soeur, τινός ανάμεσα σας..."
Sananda.


"Δεν φτάνει ποτέ για τη Δικαιοσύνη Τού Θεού,
να είσαι άνδρας έχοντας ανάμεσα στα πόδια
ό,τι δεν έχουν οι γυναίκες,
Πρέπει να ΤΟΛΜΑΣ να τα τιμάς,
αν θες στης Καρδιάς Τού Υψίστου ΕΝΟΣ
άνδρας Ήρωας εν τη Δεκάτη να γενείς...."
Μωϋσής !