Τρίτη 26 Φεβρουαρίου 2013

Το Πανηγύρι ! 1-11-2012


ΤΟ ΠΑΝΗΓΥΡΙ !


Πήρα κόκκινα χαλιά,
Γεμάτα κρόσια μεταξωτά νά στρώσω...
Στης αγάπης τη γωνιά να φυτέψω μαραθιά
Σ' Αγγέλλων κάλεσμα να προσδώσω ...
Στό απαύγασμα η Χαρά
Στής μυρτιάς τη λεμονιά
Άνθη νέα θα τής αρθρώσω..
Στο κομποσχοίνι τ' αλατιού
Εφεύρω Νερό Αθανάτων Τού Νού,
Φεύγουν οι κόμποι και τα φρικιά
Μένουν μόνο αρωμάτων ίχνη τ'ακριβά,
Στων Αγγέλλων τη Συναρματωσιά.
Θα μου πεις ότι είμαι τρελός,
Σα της μάνας σου παιδί σε ξεύρω,
Κι' εκείνη του λόγου της να δεις
Μου' πε "τρελλός" θά ΄μαι,
Σα χοροπήδαγα ξανά Ολημερίς
στής καρδιάς μου τ' απονέρι
Ότι οι Αόρατοι σιμά της Στήσανε
τ΄ολοφανερο τους Πανηγύρι !
"Κράτα μέσα τή Χαρά,
στών ματιών σου τη πνοή
Ό,τι στούς μαστους μου νοιώθω ! "
"Έχει Αγγέλλους Ολημερίς
στρώνουν τό κάλυμμα Αυτής ..."
"Κεντημένο στα κρυφά,
Ύφανσης Νέας Φλόγας στα Φανερά,
στης Παναγιάς τήν Αγκαλιά ! "
"Για τή μέρα του Μαγιού
Μονάκριβη Όλων Τού Ουρανού
Εκεί σε θέλω..."
"Αλλά θα 'μαι φανερή τό ξέρεις,
Σέ συστοιχίες Κόσμων Ουρανών
στό Καθε Φώς Συμπάντων Ενός,
και Σε Ήλιων Κρυφών Ο Ηχος ! "
"Να είσαι εκεί στον ραντεβού,
σε κάθε άκρη Τ' Ουρανού θα σ΄εύρω,
στο κλείσιμο τού Ματιού θα μέ νοιώσεις,
θα με δεις στη Σιωπής Φτερούγισμα,
στον Ήχο Τών Αρχαγγέλλων Της ! "
"Μέσα σου παντοτινά,
μέσα μου η καρδιά σου,
και η Χαρά Τού Θεού
Ο Υπερκόσμιος Λόγος Του μαζί Της !
Στη Φλογα τής Ανάσας σου
υποκλινομαστε,
μαζι της εσυ ΟΛΑ Ενα "
Στα πανηγύρια τού Μαγιού
Πρώτη πίστα δεξιά
Στα σκαλοπάτια Τού Θεού
Σε περιμένω....


1/11/2012