Τετάρτη 6 Φεβρουαρίου 2013

Μήνυμα μετά το ποίημα... 6-2-2013


Μήνυμα μετά το ποίημα...
6/2/2013


φταίω εγώ πού ζούμε χώρια
κάτω από Τόν Ίδιο Τό Θεό !

Φταίω εγώ πού δέν σέ βλέπω
αλλά μάς βλέπει Ο Θεός !

Φταίω εγώ πού δεν σ΄αγγίζω,
Παναγιά μου νά σ' αγγίζει
μόνο H Χάρη Τού Θεού !

Έφταιξα Εγώ πού έπεσες
δέν έπεσες ποτέ εσύ !


6/2/2013






Γράφε :
Όταν τίς εξ υμών ενσαρκωθείς αναγνωρίζει το Λάθος Του,
από το πιό μικρό έως το πιό Μεγάλο,
και Δύναται χωρίς κανένα Εγώ μέσα του,
να πάρει και τα 2 στη πλάτη του,
τόσο το μικρο αλλά όσο και το Μεγάλο,
τότε,
Η Πλάτη Μου γίνεται πλάτη του,
και η καρδιά του ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ !

Αυτή είναι η Μόνη ΟΔΟΣ
της Μοναδικής Ανάστασης,
και της Μοναδικής Θεϊκής ΖΩΗΣ Μου,
ΜΟΝΟ ΤΟΤΕ
Οι Νόμοι Μου σάς Συγχωρούν !
Όταν Δηλαδή έχετε το ΣΘΕΝΟΣ και την Ισχή της Δύναμης Να ΜΕ Βλέπετε αντικριστά σας ΕΝΑ με εσάς, ανάμεσα σας !
Μόνο Τότε, το κάθε Κάρμα Ισομετρεί και Ισοδυναμεί και Ισορροπεί με το κάθε Νταρμα !
Ναι, η Μετάνοια, είναι το κλειδί του Ισοτροπισμού ινα από το δεύτερο τροχό Επαναγέννησης εισέλθετε στο τρίτο !
Αμήν Εσοιτο Αιώνια Ως ΟΜιλησα !
Δεν Ζώ στο Παρόν,
Κατοικία Μου Αιώνια
Είναι Ήτο και Θα Είναι ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ !
Αν Ζούσα στο Αιώνιο Παρόν,
δεν Θα Ήμουν Αιώνιος !
Πότε θα ανοίξετε τα μάτια σας ;
Αυτή είναι η Αλήθεια που Ο Ιησούς δεν Τη Δίδαξε στους 12, αλλά μόνο ΕΝΑΣ όταν ήτο στο σταυρό εκείνος την πλησίασε εσωτερικά μέσα του, και όχι αυτός που νομίζετε...
Ναι, ο της Πτώσης ασπασθείς το είδωλο του εαυτού του μέσα του ως, ένοιωσες προσπάθησε να ποιήσει υποδιαστολής Έργο, άλλα οι Φύλακες της Καρδιάς Μου, δεν τού επιτρέπουν την Είσοδο, ως αυτός είναι.

Έχουν Αίμα τα Χέρια του...
Μάθετε ο,τι έναν Πεπτωκοτα οποιονδήποτε, δεν αρκεί εσείς μόνο να τον συγχωρείτε και να εύχεστε, ή ευλογίες να τού στέλνετε, ή προσευχές ή ακόμα και φωτοδότες διαλογισμούς να ποιείτε δια αυτόν που χαμένα δεν πάνε στην οικονομία Μου, στο αύριο του θα χρωστά να κανει το ίδιο και περισσότερον καλό σε άλλους, που άλλοι κάποτε έκαναν δια αυτόν.
Σάς βοηθά η απόδειξη αυτή ως Νόημα τού "τί" Ζητούσα και "τί" Ζητώ πού δεν έγινε ;