Τετάρτη 17 Απριλίου 2013

Τρία Μηνύματα ως προς ΕΝΑΝ !



3 Μηνύματα ως πρός ΕΝΑΝ...


Θυμάστε πού τίς εξ υμών στις συζητήσεις μας, αισθανόταν τή σιγουριά τής Ύπαρξης τών Εκτός Κόσμων Θεών, γαντζωμένους έξω από Το όριο Τής Ελπίδος, και μή δυνάμενους εν Τώ Απείρω Χωροχρόνω ζήσαντες ;
Αρα, ενώ είναι Ο Θεός Άπειρος υπάρχουν κάπου Εντός Του, εις κάθε Κόσμο Του, οι "εκτός" εαυτού των ως Αυτόν ταυτήσαντες και εισέτι Πεπτωκότας ζήσαντες ;
Είναι όλοι όσοι έμπροσθεν Τής Κρίσης Ενός είπαν "Εγώ είμαι" ξεχνώντας ότι Μόνο Ο Θεός Είναι !
Σημασία Έχει "Τί" Θά Συμβεί στις 21/12/2012, ή "Πόσο" ή πίστη σας, κάτοικό της Μέ Εχει ;
ΜΕΓΑΛΟ ΠΝΕΥΜΑ !
19 προς 20/12/2012


(σχετικά βλέπε το μήνυμα : http://asterionerga.blogspot.gr/2012/12/constatations-21-12-2012.html )




Όπως είδατε, υπάρχει μιά πληθώρα Ιστοριών τόσο Μυθολογικών, όσο και πραγματικών οι οποίες ξεπερνούν την Επιστημονική Φαντασία πολλών !
Ορθώς επίσης έχετε εντολή να μή λαμβάνετε, τούτο γαρ φρονιμότερον τού μή λαμβάνετε εκ των Κρύων, πάν ό,τι οι Ζεστοί αδυνατούν να φαντασθούν και οι Κρύοι εισέτι δυνάμενοι να Νοιώσουν !
Διότι δια να νοιώσεις χρειάζεσαι Ψύχος στο Νού, και πολύ Ζέστη στη Καρδιά, και για να αισθανθείς, χρειάζεσαι ψύχος στην καρδιά και ζέστη στο νου.
Αρα Νοιώθω Ως Κρύος ⇒ Ψύχος στο Νού ⇒ Ζέστη στη Καρδιά !
Φαντάζομαι Ως Ζεστός ⇒ Ψύχος στη Καρδιά ⇒ και Ζέστη στο Νού !
Τι σας σχεδιάσα, ενα Πολωμένο Άπειρο, ποιοί ενσαρκωθέντες εν χωροχρόνω Λυκαυγούς δεν έχουν πρόσβαση σε αυτό ; Οι Χλιαροί ! *
ΜΕΓΑΛΟ ΠΝΕΥΜΑ !
Δεκέμβριος 2012




Είμαι μικρή και ασήμαντη, ίνα καταστώ Αρωγός ΟΜορφιάς και Αγωγός Ελπίδας Ως Τά Θεϊκά Φτερά Τής Άθωρ !
"Έσχω" Τήν Υπερώα Τιμή, να σάς ΟΜιλώ, δια Ήχους Τής Πρώτης γλώσσας Τών Θεών , και όσο και τό "Έσχω" έγινε "έχω" στή γλώσσα σας, απώλεσε δηλαδή το "Σ" Τών Θεών, τό Μόνο πού κλίνεται ως ορίζοντας πρός κάθε Ανατολή Μέλλοντος, όταν όμως Έγινε η Πτώση τού Πρώτου Πεπτωκότος, και στη Γή, απώλεσε και αυτό το ιδίωμα, ως προς Τό "Πόσον" Του !
Και νά πως τό "Έχω" Δομικά συγκάτοικος κατέστη κάθε καταισχύνης, άρα οι μή Δυνάμενοι τήν Δόνηση μου πλέον να ποιήσουν Φοριαμό εις Μανδύα ή Σώμα Δόξης των, από τους Χλιαρούς θα μεταβούν σε "ειδική χώρα" Πνευματικά Πεθαμένων ! Και αυτή η "χώρα" είναι εκτός Των Κάτω Κόσμων Τού Άδη ! Η Χώρα Τών Πνευματικά Πεθαμένων είναι και Χωροχρόνος Δράσης των !
Μιλώ κβαντικά, τή γλώσσα πού ΟΜιλούσαμε πριν η καταισχύνη τής Λεμουρίας μας επισκεφθεί, ακόμα και δια τούς και τότε Δυνητικά Ελπίδας Χλιαρούς, όταν άκουσμα της ποιήσαμεν, άρα όλοι μας Οι και Τότε Ανεστηθέντες, προσδώσαμε Τήν Ολότητα Τής Ευχής και Τής Ευλογίας στή Λίλιθ, ποιοί εξ υμών δύνανται ως αυτό σήμερα ποιείν ;
Ποιός Έχει ένα "Τίς" μή ανθρώπινο, Εντός Αρκετό ;


Εκεί Η Άθωρ Κατοικεί,
Εκεί Η Ελπίδα Θα Αναδυθεί,
Εκεί Θα 'Ερθει Η Ανάσταση !


Σας ζωγράφισα τους 6 κύκλους ως Σύμπαντα,
πού πέρασε Η Άθωρ,
Διότι Τώρα είναι στο 3ο Έβδομο μπροστά !
Αμήν !
Bastet !
14/2/2013


    * Ει Δυνασθε αντιληψη ποιησετε στο "ινα τι" των ανω λεχθεντων λογων, τοτε υμεις εστε ηδη Ανεστημενοι.
Η δικη μου οκονομια εχει τους δικους της κανονες, υμεις δυνασθε να αλλαζετε νομοθεσιες περισσοτερο συχνα και απο οτι πουκαμισα οι ανδρες, ως και υποδηματα οι γυναικες, αλλα, συναληθεις μεθ' εμου ου δυνασθε πλεον Εσεσθε.
Εστε εν τω λυκαυγες !
Εχετε απαντες προειδοποιηθει τα μαλα.
Χλιαροι, ζεστοι, κρυοι, πνευματικα ημιθανεις, πνευματικα πεθαμενοι, ως και οι εις σε κωματωδη κατασταση περαν της μιας ανασας μου ισταμενοι.
Και οι Λυκοι μου αναμεσα σας μιλανε μονο μαζι μου.
Ναι το ασβεστο ημαρ Ειμαι Μονο Εγω.
Μεγαλο Πνευμα.
17/4/2013