Σάββατο 13 Απριλίου 2013

Μήνυμα τής 7ης Απριλίου...


Μήνυμα ...


Η Αγάπη, πέρα από το "εγώ" σας, δέν έχει μάθει να εκφράζεται, να εκδηλώνεται και να εμφανίζεται, είναι ο πρώτος παράδρομος Τής Πτώσης !
Αν τον ακολουθήσετε ως υμείς πλειστάκις πράξαντες στις προηγούμενες Δημιουργίες, και δεν ανυψωθείτε εσωτερικώς δια Τής Μετάνοιας, τότε, οδηγείτε υμείς πλέον τάς Âmes Sœurs σας εις Ατραπούς Πνευματικού Θανάτου !
Αρα η συνευθύνη των κάθε πράξεων σας, ειδικά όσων ακόμα υποστηρίζετε θεωρίες διχοτόμησης και διαχωρισμού, πριν την παρούσα ενσάρκωσή σας, δεν σας οδηγούν στην Ενότητα !
Τόσο εσάς, όσο και κάθε Flamme Jumelle Τής Πρωταρχικής Ακτίνος σας, αλλά και για κάθε Φύση και Θέση Âmes Sœurs αυτής, όμως ! Λόγω Θέσης πού κατέχετε εν Αυτή, Επηρεάζετε άλλες Flammes Jumelles ή Âmes Sœurs εκ κατακερματισμένων Παλαιών δικών σας συμμετοχών αλλά και αλλήλων εις άλλες Πρωταρχικές Ακτίνες σε άλλες Δημιουργίες που σήμερα στον Ορατό και Αόρατο Κόσμο Είναι Ανύπαρκτες Ως ΔΟΜΗ !
Να, η έννοια Συνευθύνης Εγγραφών, και Εγραφών στο Εγκρεγκόρ !
Είδατε, Το τρίγωνο πού πέταγε πριν, στο σχήμα θέσης 3 περιστεριών ;
Τώρα, σας έφεραν τροφή στα περιστέρια !
Ο ΘεόςΈχει Τούς Τρόπους Του !
7/4/2013

(δια σωστή ανάγνωση τών παρακάτω λόγων χρείαν έχετε γραμματοσειράς Lithos Pro Regular)

Αυτο που εχει σημασια,
να μαθετε επιτελουσ ειναι,
οτι ενω εχετε μνημη δομησ πρωταρχικης Ακτινοσ
εντοσ σασ, λογω παλαιων Διαδρομων σας
εις πλειστας της μιας δημιουργιας μου,
πολλοι απο εσας εδω ενσαρκωθεντεσ,
δεν εχετε πλεον Πρωταρχικη ακτινα,
διοτι, ουτε και στην πρωτη Μου δημιουργια δεν ειχατε.
Ησασταν âmes sœurs πρωταρχικων ακτινων,
αλλα μετα την πρωτη πτωση
του πρωτου πεπτωκοτοσ ανθρωπου,
που δεν ηταν ουτε ο Αδαμ αλλα ουτε η ευα,
ποτε τους δε αυτοι δεν ησαν οι πρωτοπλαστοι,
αυτοι ησαν "πρωτοι" σε ενα δικο μου "τι" ,
εκ της εποχης της Λεμουριασ,
ομωσ ανθρωποι υπηρχαν πριν αυτησ τησ εποχης
στον πλανητη, στασ εποχασ πριν αυτησ,
και πριν δε και της γνωστης σασ εποχησ
των δεινοσαυρων υπηρχαν εδω ανθρωποι.
αλλα αυτοσ ο πρωτοσ πεπτωκοσ ανθρωποσ,
ηρθε παλι αναμεσα σασ και περπατησε
στον εικοστο αιωνα και αυτοσ κοντα σασ,
χωρις ποτε του και αυτοσ παλι, ωσ πολλοι
εξ υμων ακολουθησαντεσ αυτον
και πιστεψαντες αυτον,
σε καμια ακομα δημιουργια μου,
να μην εχετε καταφερει ουτε εσεισ,
αλλα ουτε και αυτοσ επισησ
να φτασετε και να εχετε ανεβει ακομα
το Εβδομο σκαλοπατι του ναου Μου.

Ο ναοσ μου, εχει πολλα σκαλοπατια,
ελαχιστοι εχουν αναμεσα σασ ανεβει
περαν απο το εβδομο σκαλοπατι του !

Η δομη τησ καθε κεντρικησ μνημησ σασ
δεν ειναι καθολου συμφυτη ακομα,
δεν ειναι συνταυτοσημη εμου
και καθολου Ομοσημη του Ειναι Μου,
εισετι και μηδε ομουσια μου.
Ως υμεις εστε, τοσο ανευ τησ μνημοσυνησ Μου,
πληρεισ δε εκ πασασ εκ τησ λησμοσυνησ μου,
δεν μου ειστε πλεον χρησιμοι σε ενα "Τι" δια εμε,
ουτε δε ωσ παραμικρο, ουτε δε ως πανμεγιστο,
παρα μονο πλεον υμεισ μεθ' αλληλων τοσο,
ως και τοσων ομοιων ως υμεισ εστε ανευ
τησ πληροτητασ ανω του ημισεως υμων σε ομ,
εστε μονο χρησιμοι εισ την ολοτητα
τησ καθε τελειοτητασ Μου παρα Μονο
και μονο δια ανακυκλωση υμων υπερ αλληλων !

Κανεισ σασ δεν μετανοει για τιποτα...
ολοι σας δε, εισαστε τοσο πεπεισμενοι
τοσο πολυ και περι της δηθεν Τελειοτητασ σασ,
αλλα και της μοναδικοτητασ του καθε δρομου σας,
που και αυτο λετε οτι ειναι το καθηκον σασ
να τεινετε εισ εμε, παρακαλεισθε υμεισ πλεον
να δειτε τους εαυτουσ υμων στον Εσω καθρεφτη σας,
πειτε μου τωρα "Τι" νασ σασ κανω
 πλεον σε αυτα τα χαλια ;

δεν ειστε ο δρομοσ των δρομων μου,
Αλοιμονο αν τα χαλια σασ, ωσ υμεισ εστε,
να ειχαν κατευθυνση εμενα,
ή τησ ελαχιστης ή της μεγιστησ ατραπου Μου.
τοτε, αν γινοταν αυτο, πολυ ατελησ θα ημουν...

Ο Sananda ως Ιησουσ, ποτε του δεν Ειπε
" να μην ξερει η δεξια σου, τι ποιει η αριστερα σου "
αυτο ειναι αποτελεσμα παρεμβασησ "αλλου" και "αλλων"
στα αυτια και στις καρδιες των τοτε ακουοντων
ενσαρκωθεντων περιξ του SANANDA
που ειχε ενσαρκωθει και ως ιησουσ !
ΤΑ ΑΛΗΘΙΝΑ ΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΗΣΑΝ :
"ΝΑ Ξερει Η ΔΕΞΙΑ σου "ΤΙ" ΠΟΙΕΙ Η ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΣΟΥ ! "

διοτι Δια να πλυνετε τα χερια σας,
χρειαζεται και χρειαζεστε παντα συνεργασιασ Παρουσια
αναμεσα και σε καθε δεξι και σε καθε αριστερο σασ χερι,
υπο των εντολων των κατευθυνσεων του ενοσ νου σασ.

Οσοι λοιπον, Διδαξατε αλλουσ νομιζοντας
οτι μονο εσεισ γνωριζετε τι εκανε ο ιησουσ,
ή λετε οτι εχετε την αδεια να διδασκετε αλλουσ,
και νομιζετε οτι ξερετε τα οσα ο Ιησουσ τοτε ειπε,
μηπωσ δεν ειστε πια ουτε Λιγο το δεξι αλλα
και ουτε πολυ το αριστερο μου χερι ;
μερικοι δε απο εσας καθολου !

Διοτι δεν με αφηνετε να δρασω μεσα
και απο κανενα απο τα χερια σας,
λογω υπερπαρουσιασ του πληθουσ ολων
των ανωτερων και των κατωτερων εγω σασ !
υμεισ δε, εστε τοσο συνταυτισθεντες με αυτα,
που και αυτα συνειδητα πλεον ως φραγματα εισιν
στο "ΠΩΣ" να δρασω απο μεσα σας !

Μερικοι δε, επισησ εξ υμων ενσαρκωθεντεσ,
τοσο δεν εισασταν ποτε δικοι μου,
αλλα οσο οπαδοι και ακολουθοι "αλλων"
και παντα να ησασταν και να ησαστε,
καιρος ειναι πλεον να μαθετε οτι και αυτοι
οι "αλλοι" τοσο οσο και εσεισ, δικα μου παιδια
ειναι και αυτοι, ως και εσεισ ειστε δικα μου παιδια.

Ολο "αποδειξεισ" ζητατε,
για την αληθεια των λογων μου,
αλλα τα χερια σας δεν τα απλωνετε
ποτε πια σε μενα ... ξερετε κατι ;
Υμεισ εστε εν τω λυκαυγεσ,
τα χερια μου δεν ειναι στα χερια σας ;
εγινα κατανοητοσ ;

Κατι ακομα :
Το ον που εδωσε το παραπανω μηνυμα,
στο ενδιαμεσο μασ,
δεν ειναι τησ τριτησ διαστασησ σασ,
ποτε του δεν υπηρξε αυτο το ον ωσ ανθρωποσ στη γη,
διοτι ποτε του δεν εχει υποστει πτωση,
διοτι ηρθε εδω και λιγο καιρο,
κοντα σασ δια την πρωτη του φορα απο αγαπη
δια την υπηρεσια Προσ ΕΜΕ ....
Αληθεια, πειτε μασ υμεισ οι διαβαζοντεσ με,
ποιον πλεον υπηρετειτε ;

13/4/2013