Τετάρτη 24 Απριλίου 2013

Μήνυμα τής 18-4-2013


Μήνυμα ενός κατά συρροή "δολοφόνου" !
18/4/2013


"Μού ζητάς να σε συγχωρήσω, ενώ εγώ σε σκότωσα τόσες φορές ;"
"Και είμαι τόσο υπεύθυνος δια τόσων θανάτων αγαπητών προσώπων, στον Γλυκύτατο Ιησού !"
"Εσύ παλεύεις να με συγχωρέσεις εμέ, τον φταίχτη τών τόσων λαθών !"
"Να, πού με βοηθάς να μάθω, ό,τι, ποτέ μου δεν έμαθα..."
"Όμως, σήμερα, ήμουν σε σώμα γυναικός που κουτρουβαλιάστηκε πάνω σε κοτζάμ Αγιογραφία – γιατί δεν ήξερες ότι ήμουν μέσα της (*1) , και συ ψέλλισες ατάραχος, χωρίς δεύτερη σκέψη ότι με Έχει ευλογήσει, αυτή για Τήν Οποία πρότεινες κάτι, πού Ο Ίδιος Ο Θεός τ' Αρνήθηκε, επειδή είμαι ανάξιος Tης !"
"Άκου το τραγούδι !"
"Νομίζεις ότι τυχαία ακούγεται ; (*2) "


*1 εννοεί τη γυναίκα που έπεσε απάνω προσκυνώντας σε μια μεγάλη αγιογραφία και παραλίγο να την γκρεμίσει ! Ange Lauviah
*2 "Συ μου χάραξες πορεία, εσύ γλυκιά, εσύ γλυκιά μου αμαρτία.