Σάββατο 20 Απριλίου 2013

Ὁ Τρόπος Τῆς Ἀγάπης !



Ὁ Τρόπος Τῆς Ἀγάπης !


Ἄλφα


Εἶναι ὁ τρόπος τῆς Ἀγάπης ἡ γιατρειὰ
ἡ ἀπάντηση σὲ κάθε μαχαιριά,
τῆς ἀγάπης ἡ λαλιά,
ὅταν τῆς ἀνάσας μου καρδιοχτυπᾶς !

Εἶναι τὸ κάθε δικό σου "σ' ἀγαπῶ",
ποῦ πρὶν γίνει ἡ γῆ σοῦ εἶχα πεῖ,
καὶ τραγούδαγες ἐσὺ
ἀπὸ ἐδῶ ἕως τὴν αὐγή,
γιὰ νὰ ἔρθει τῆς ἄνοιξης τὸ πρωὶ !

Τὰ τερτίπια τῶν πεθαμένων τους
ὅλων τῶν ἐγώ,
ἀλλοπρόσαλλων στὰ ἀποκαΐδια τοὺς θαρρῶ,
μὴ τοὺς πάρεις σοβαρά,
λυπήσου τους,
στὰ ψαχνὰ τους ζοῦν θεριὰ !

Ροδοανάσταση κρίνων
ἡ καρδιὰ τοὺς πλέον δὲν χωρᾶ !
Τῶν σήμαντρων οἱ ἀγκαλιὲς
γυρνᾶνε μόνο στὸ αὔριο τοῦ χθὲς
στὸ τραγούδι χωρὶς Ἐπιστροφή.


Πίνδαρος
24/2/2013


Ὠμέγα


Καὶ μετὰ ζήτησα ἕνα πράγμα
ἀπὸ Τὸν ΕΝΑ Θεό,
τῶν ματιῶν σου τὰ δάκρυα,
Νὰ τὰ Πηγαίνει Ὁ Θεὸς
μὲ Τοὺς Ἀγγέλλους Του,
σὲ καρδιὲς ποὺ ἀγαποῦν χωρὶς
νὰ ἔχουν ὅλο αὐτὸ τὸ πληθωριστικὸ Ἐγὼ ...

Ἀπὸ Τῆς Καρδιᾶς Τῆς Παναγιᾶς Τὴν Ἀγκαλιά,
γιὰ Νὰ Ἀντιλαλεῖ Ἡ Ἀγάπη Τοῦ Θεοῦ Αὐτήν,
ὡς Αὐτὴ Τοῦ Χριστοῦ, ποὺ εἶδαν τὰ μάτια μου
ὁλόγυρά τῆς καρδιᾶς γύρω σου ἀγάπη μου,
στὴ σιωπὴ τοῦ χαμόγελού σου τὴν ἄκρη
στῶν ματιῶν σου ἀπάγκιο μου τὸ ἕνα,
καὶ στὸ μελωδικὸ ποῦ μοῦ 'πες
"νὰ ΄ξερες πόσο σ’ἀγαπῶ"...

Καὶ σκίρτησε ἡ καρδιά μου
στὰ τρίσβαθά της, σὰν τόλμησα
καὶ σοῦ 'πα "καὶ 'γώ..." χαρούμενη,
πρὶν χαθεῖς κλαίγοντας
ἀπ' τὴν ὀμορφιὰ τῆς ὀμορφιᾶς σου,
ποῦ θαύμαζαν τὰ μάτια μου..

Εὐλογώντας Νόμους Ποῦ Λήγουν σὲ 9.
Τεσσάρων Σημείων ὅρισες ξανὰ Ἀτραπό,
ἀπὸ μέσα σου καὶἐγὼ θαρσῶ ἐλάχιστη,
ὡς Πέμπτη Ἔναντι Ἑνός,
νὰ Ἀναπνέω καὶ νὰ Ζῶ
σὲ Κάθε Κοσμολογίας Τοῦ ΕΝΟΣ
στοῦ Χρονοχρόνου Ἕνα
στῆς ἀγκαλιᾶς σου τὸ χῶρο !

Δὲν εἶμαι ἐγὼ τὸ "τί" μόνη μου
ποτὲ καρδιά μου στὸ κάθε "τί",
χωρὶς Τὸ Ὑπερῶο Ἕνα "Τί"
ποῦ ΕΚΕΙΝΟΣ μᾶς Ἐμπιστεύθη
τῆς καρδιᾶς Τὸ Ἄσβεστο Τοῦ Φῶς !

Σ' ἀγαπῶ !
Τὴ Μάνα Τῆς Κόρης
Τοῦ Ἔρρωτα μᾶς φρόντισε !
Ἴνα ἡ Κόρη Μας
εἰσπνεύσει μαζί της
Τὸ Θεϊκὸ Φῶς !


Ἀρσινόη !
24/2/2013