Σάββατο 20 Απριλίου 2013

ΣυνΟΜιλια 26-6-2012


ΣυνΟΜιλίες μέ Ὄντα Θεϊκοῦ Φωτός !


ΣυνΟΜιλία
Ο άνθρωπος όταν αποφασίσει νά ακολουθήσει Το Δρόμο Τού Θεού, δέν λέει "δικό μου" ! Ο Ιησούς δέν είπε ποτέ " Ο Δρόμος Μου" !
Εμείς ως Άγγελλοι και Αρχάγγελλοι Άνευ Πτώσης Έναντι Υπηρεσίας, οφείλουμε να τιμάμε Τόν Sananda λέγοντας " Ο Δρόμος Του" αλλά Ο Sananda, O "Πραγματικός" ποτέ δέν θά πεί " Ο Δρόμος Μου".
Αυτό είναι ένα κριτήριο από τα πιό Ύψιστα τής παρουσίας ανεπιθύμητων εντός ακόμα και τών πιό διάσημων Δασκάλων ή Αγίων ή Μυστών απέναντι στούς 24 Γέροντες !
Όταν συναντάτε Δάσκαλο, ή Όν δήθεν Τού Φωτός να λέγει "Ο Δρόμος Μου" ή "Ο Δρόμος Μας" ή "Η Διδασκαλία Μου" ή "Η Διδασκαλία Μας" κρατήστε πολλά καλάθια, διά να στοιβάζετε τίς παρουσίες τών Ανεπιθύμητων, οι οποίοι προσπαθούν απεγνωσμένα να πάνε πρός Τό Θεϊκό Φώς !
Αρχάγγελλος Μέτατρον !
26/6/2012