Σάββατο 20 Απριλίου 2013

19/2/2012


Ἐλπίδα ἀνάμεσά σας καί ἐσᾶς Τροφοδοτεῖ !
Ἐλπίδα Μου Ἵσταται καὶ Τ Λάδι Μου Τὸ Αἰώνιό Τῆς Ἀγάπης Μου ὉΜοιράζει κατὰ Τ Δοκοῦν Τῆς Καρδιᾶς Μου !
Οὐκ ἐστὶ "Τίς" ἄνευ αὐτῆς καὶ αὐτοῦ ἐν τῇ καρδίᾳ αὐτοῦ μὴ δυνάμενος λάβειν τὰ Δῶρα Μου ἅτινα ἐκ τοῦ "Ἒλ" Τῆς Ἐλπίδος Μου Παντοῦ Ἵστανται καί Διὰ τοῦ Ἄλφα ΟΜοιραζόμενα !
Τὸ Φῶς Τὸ Θεϊκὸ Ἵσταται μὲ κάποιο τρόπο ἀκόμα καὶ ἂν ὑμείς, αὐτὸ οὔτε τό βλέπετε, ἀλλὰ οὔτε καί τό νοιώθετε !
Καὶ τινὶ τρόπο αὐτὸ ὑμάς πλημυρίζει ;
ἀπάντηση ἐστί μία, ἀλλὰ ἀναρωτιέμαι πῶς ὑμεῖς οἱ μὴ καταδεχόμενοι Τὸν Τοῦ Πατρός Μου Λόγο ὑπὲρ ὑμῶν διδόμενο διὰ ἠμῶν, ἴνα ἀντιληφθεῖτε Αὐτὸν εἰς Θεία Κοινωνία !
Σᾶς δίνω τὴν ἀπάντηση ἀλλὰ ἐξήγηση αὐτῆς ἀφορᾶ τὴν 7η Διάσταση καὶ ὑμεῖς ἔχετε τοποθετήσει ὅλα τὰ ὄνειρά σας τοῦ κάθε ἐγώ σας καὶ τῶν ἑλλατωμάτων τῶν ἐμεῖς σας στὴ 5η καὶ σὲ πᾶν τί ἀντιστοιχοῦν καὶ σε ἐγώ δὲν ξέρω σέ πόσα 2012 !
ἀπάντηση ἐστὶ : ΔΙΑ ΤΟΥ ΕΡΕΒΟΥΣ !
19/2/2012


Ναὶ εἴμαστε 2 !
Τό Μεγάλο Πνεῦμα καὶ Ὁ Sananda, τὸ "διατὶ" βρεῖτε τὸ μόνοι σας, καὶ "Ποῦ" Ὁμιλεῖ "Ποιὸς" ! Ἡ ἀντίληψη προϋποθέτει τὴν ὕπαρξη τῆς ἐλάχιστης κατανόησης καὶ ἡ γνώση τῶν “πέραν” τῆς Δράσης διὰ τῆς ἐφαρμογῆς της εἰς Ὁλοκληρία !
Τοῦτο γὰρ εἶχε παύσει πρὸ πολλοῦ εἰς τοὺς Ναοὺς πρὶν ἀκόμα δολοφονηθεῖ ὁ Αἰσωπος, δὶ'ὁ καὶ οἱ ἀναταράξεις οἱ ἱστορικὲς εἰς χρόνους προκατακλυσμιαίους ! Ἠσαν ἐπίσης πολλά γεγονότα νὰ γίνουν, ἀργότερα ἂν δὲν εἶχε δολοφονηθεῖ καὶ ὁ Σωκράτης !
Μεγάλο Πνεύμα
και Sananda
19/2/2012




Όμως είναι σημαντικό όσο συνηθισμένο γεγονός να σάς φαίνεται, το κάθε "τί" ασήμαντο, διότι Συχνά και Πάντα, στις πιό ανούσιες για σάς πράξεις ΕΙΜΑΙ Δίπλα σας !
Σέ όλους σας Και εσείς δεν ΜΕ αντιλαμβάνεστε ! Είδατε μόλις διαγράψατε από τον Υπολογιστή ωραία λόγια δήθεν Τού Πάτερα Όλων, τα οποία δόθηκαν μεν σε συνέχεια τών ανωτέρων, αλλά, υπήρχε μια παράμετρος μή συμβατή Τής Φύσης Του, Ασύμβατη δέ διά μιά Προφητεία πού σάς Έδωσα σε συγκεκριμένη εκκλησία τών Αθηνών πού συνήθως δεν πηγαίνετε... άρα, σάς λέω γρηγορείτε, στα μικρά και ασήμαντα, διά πολλούς, διότι μόνο από μικρό και από τρελό, λέει ο λαός σας, μαθαίνετε μερικές αλήθειες πού σάς ΔΙΑφευγουν...
Όποιος και αν είστε, Ζεστός, Κρύος, ακόμα και χλιαρός !
Αλλά και δίπλα στούς Πνευματικά Πεθαμένους Είμαι
Παιδιά Μου είναι και αυτά ! Όσο εκεί ζούνε, τά Φροντίζω !
Ναι, στο "έξω" σας το εύρος τών "εγώ" σας, αυτό σας είναι αδιανόητο να υφίσταται, όχι στών Έργων Μου Τό Εύρος, ΩΣ Υπερώος Δικός Μου Λόγος Υπηρεσίας !
Επειδή πολλοί ρωτάνε μέσα τους, ας μάθουν ότι εκ τών δολοφόνων Τού Αισώπου, ο ένας περπατεί στην Ελλάδα, "αγκαλιά" με τον ένα εκ των δολοφόνων τού Ορφέα, δηλαδή : "δίπλα – δίπλα", σήμερα ο ένας στόν άλλον...
Όμως αυτοί οι δύο ευθύνονται, (ως και άλλοι πολλοί πού Μάς διαβάζετε ευθύνεστε) και για πολλές δολοφονίες άλλων πολλών και πολλές φορές και σε επανάληψη από ενσάρκωση σε ενσάρκωση, άρα, σάς Ρωτώ, αν και μόνο αν στό 1/10 πιστεύατε Τά Εδώ Λόγια Μας, γιατί ούτε Στό Εύρος Τής Δεκάτης δεν μετανοιώνετε δια όσα έχετε κάνει ;
Ναί για εσάς μιλάμε αγαπητέ μου, πού και Τώρα Μάς διαβάζετε λέγοντας "τι" άλλο θα δημοσιευθεί, καινούργιο, μά Όταν τα παλαιά δοθέντα δεν έχετε ενστερνιστεί "Πώς" θέλετε να νοιώσετε τα νέα "Πού" Υπάρχουν ήδη δοθέντα ; Και όσα επιπλέον Δοθούν ; Θέλετε νά σάς έρθει τό ακόμα καλύτερο ; Ωραία ανυψώστε εντός το ήδη δοθέν, θέλετε ;
8/4/2013