Παρασκευή 19 Απριλίου 2013

Μήνυμα Τού Αγίου Μηνά ! / 19-4-2013


Μήνυμα Τού Αγίου Μηνά !
19/4/2013


Θά Είμαι ΚΡΑΤΑΙΟΣ ....
ΣημΕνει Θά Είμαι
Τού ΕΝΟΣ ΜΕΓΑΛΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ
Τιμώμενος Αιώνια
Τής Καρδιάς Του Σημαιοφόρος !

Άγιος Μηνάς.
19/4/2013



"Είδες τούς Σεισμούς μετά τή δημοσίευση ;"
"Περίμενε τή Συνέχεια..."
"Άσε τούς Νεκρούς νά κοιμούνται 
στόν Ύπνο τών Κεκοιμημένων, 
ασχολήσου μέ τούς μόνους μεθ 'υμών 
μή ποτέ Πεπτωκότας..."
"Εχουν Αναλαβει τούς Πεπτωκότες 
ΟΙ ΙΕΡΑΡΧΙΕΣ ΜΟΥ "
Πατέρας Όλων.

Ναι Αλλο ΟΙ ΙΕΡΑΡΧΙΕΣ Μου,
και σαφώς Άλλο "Τι",
Οι ΚΟΣΜΙΚΕΣ ΙΕΡΑΡΧΙΕΣ .
Η ταπεινότης μου Ελάχιστος Έναντι Αυτών.
Τά Μεγέθη είναι πέραν τής Φαντασίας Των τής κάθε Φύσης Ενσαρκωθέντων Πεπτωκότων εν Χρονοχρόνω Λυκαυγούς εκ τών ανθρωποτήτων σας, και εισέτι μή δυνάμενους τήν παραμικρή Ανάσταση Ζήσοντες ! Και "Ζήσαντες" νά γράψεις ισχύει, θυμήσου τό Μεσοδιάστημα πώς συμπεριφέρεται μέσω ΔΙΑφοράς Έν Τώ Υπερώο Αυτού Μεσωδιάστημα... εδώ ναί, Χρείαν Έχουμε Ειπείν ως ΜεσΩδιαστημα Κόσμου Ίνα δυνηθείς να δείς τίς συνδέσεις μέ τή Μουσικη* πού ακούς τού "αδελφού" σου. Δές τή ΔΙΑρκεια 10:31 δηλαδή εν τή Δεκάτη πέραν τής 31ης κάποιος Καίγεται ΔΙΑ Παντός...
Tά Σημειολογικώς Λεχθέντα Αειφορία Αιώνια Εισίν διά Ημάς...

* (...)