Παρασκευή 12 Απριλίου 2013

Ποίημα : 25-11-2012


Νέων Ήχων Ουρές....



Βρήκες κάποιον με παρά ενώ δεν έχεις ουρά καλή μου...
αλλά από πιάνο με ουρά άκουσμα του στή σειρά
άγνωστη σου η χαρά στών αυτιών σου τή σειρά χρυσή μου,
άγνωστη λέξη τής γιορτής σού είναι και αυτή
κινέζικα δεν σού λέω χρυσή μου...


Βρήκες έναν με τόν παρά για να μπείς λές σε σειρά ...
ενώ δεν είχες ουρά χρυσή μου...
τώρα θα έχεις νέα φρέσκα λουριά καλή μου !!!!
Αμ, αυτός με τον παρά, έχει άλλου είδους ουρά
θα βρεθείς χωρίς ουρά μετά τήν κουρά χρυσή μου...
και χωρίς χρυσή πια ουρά θα 'σαι σ' άλλων ουρά
και θα κλαίς έξω απ' τη σειρά χωρίς χαρά καλή μου...


Ήθελες πιάνο με ουρά ενώ δεν έχεις ουρά
καλή μου θά σε πιάνουν στην σειρά
κάθε μέρα από την ουρά και θα 'σαι τώρα στη σειρά
αλλά χωρίς πιά δική σου ουρά χρυσή μου...


Οι δικές μου όμως οι ουρές, είναι μές στή καλή χαρά
και είναι όλα τά λεφτά καλή μου,
οι δικές των Οι Αληθινές Θεϊκές ματιές,
χωρίς πιάνο με ουρά είναι στών Αγγέλλων την σειρά
μουσικής Ιάμβων είναι Φώς, Διθυράμβων Ιαχές
πάντα μέσα σε Αγγέλλων Χαρά χρυσή μου...


Μείνε μ' αυτόν με τον παρά είμαι χωρίς τη δική σου ουρά
πού δεν ήταν ούτε και από ράτσας ουρά,
και δεν είχες καθόλου φωνές ήχων πιάνων με ουρές,
ούτε σε Αγγέλλων ματιά δεν με πήγαινες ποτέ καλή μου,
η δική σου η ματιά με πήγαινε μόνο στ' απόνερα βούρκων,
σ΄απάυγασμα κραυγών σου το κάθε σου χθες,
δεν μ' ανύψωνες ποτές σου σε αγκαλιές αφού δεν είχες
Θεού χαρά ποτέ στα σοκάκια τής καρδιάς σου χρυσή μου,
τί περίμενες να νοιώσεις στα σκέλια σου ανάρκουδα ;


Τώρα είμαι πάντα με ουρές πού είναι όλα τα λεφτά χρυσή μου,
σαν μέ βλέπουν ολημερίς με Τών Αγγέλλων Τη Χαρά μου καλή μου !
Βρήκα χαρούμενη νέα ξανθιά, στα ακούσματα της των αυτιών
με λέει συνέχεια τρελό η καλή μου !
Αλλά τα ψάχνει η καρδιά της ολημερίς και νά την δεις
είναι μέσα της στην κρυφή Τ' Αγγέλλου της χαρά ,
όταν ψάχνει να με δει διότι θέλει πάντα νά θυμηθεί
νά βλέπει ότι ήξερε αιώνια από χθες "πού" το νόημα
τής αγάπης δεν ξεχνά, διότι το είχε ξαναδεί !


Σε απείρων λάμψεις Θεών στά βουνά,
σε άλλων κάμπων τη χαρά,
σε πετάγματα τού χθες πού ήταν όμως και προχθές
όλα της μέσα στο Φως των ματιών της
ολάνθιστες Ρόδων καρδιές !


Σά μέ είδε πάλι προχθές, κρύωσε είπε ξαφνικά
σ' ακούσματα από τα παλιά, μόλις μίλησα μυστικά
για θυμηθεί τ' Αιώνιο Άσπιλο ΘΕΟΥ Τό Φως.


Τι να τής πρωτοπώ, τί νά τής θυμίσω με λέει τρελό...
Κόρη μου παλαιά στης μιάς ανατολής Το Φως,
επίσης κόρη και τ' αδελφού τού ενός μοναδικού Αθάνατου από Φώς,
και ερωμένη σε άλλης δύσης Φωτός με κόρη της τη Ψυχή Μου,
αλλά πάντα στη καρδιά μου κόρη μου, αφού οι μανάδες της
ήσαν και οι δυο τους από Αιώνιο Άγιο Πρωτοκλασάτο Φώς !


Δεν μπορώ να τής πώ ότι μόνο Θεού Φως ήταν Αιώνια
όλος της τό βιός, αυτό που της έδειξε ο Ίδιος Ο Θεός ένα πρωΐ,
Υπερτάτος στόχος Ξακουστών Ηρώων από το χθες,
σέ βιός αφιέρωση Άνθη ποιητών Ερωτόκριτου
για χάρη της οι προσταγές έδωσαν Πρόσφορο Θεών
οι δικές τους τών Ημιθέων Ζωές, σαν χθες
από Μεσοπέλαγα Θεϊκών Κόσμων και Ουρανών
Τών Υπερώων Υπερκόσμιων Θεών,
όλων τους στης Ζωής των Τό Θεϊκό Τους Φως !


Νοματαίοι Ξακουστοί Ήρωες Πανωραίοι Μοναδικοί,
Ανθοστόλιστοι στα Ηλύσια Πεδία Ηρώων Γιοί
από τα Πέρατα Της Τότε Ηρώων Υπερώας Γης,
έβαλαν πλώρη να κατακτήσουν τ' όνομα της !


Γλυκειά μου ξανθιά κόρη γλυκιά,
πού κρύβεις Το Αιώνιο σου Φώς τών ματιών σου
πίσω από σκούρα φτηνά κι ακριβά ήλιου γυαλιά,
Αυτό, Το Ευλογημένο ΦΩΣ, δεν πυρώνει, δεν σκοτώνει,
μόνο δίνει Άγια Ζωή, ειδικά δέ όταν το έχεις αγκαλιά,
όταν σού δίνει Τη Κάθε Θεού Χαρά,
όταν στις Απείρου Του τις Στιγμές χάνεις του χρόνου το χαλί
και γίνονται όλα πάντα Θεϊκό Άγιο Φως.


Γλυκειά μου κόρη ξανθιά που φανερά σε αγαπώ,
στης Μάνας σου Το Ολάνθιστο Άγιο Της Φως
στων Φιλιών Της Το Άκτιστο Φως, σε ξεύρω !
Και στο έχω τόσο ξαναπεί, μα
δε θα κουραστώ να λέω αποβραδίς,
μέχρι να το στερνισθείς στα στήθη σου ως Φως,
διότι Της Μάνας σου Τ' Άγιο Της Φως,
ακούραστα Τον Ύψιστο ευγνωμονώ ολημερίς
πού στών ματιών σου τις κόγχες, Τού Θεού Το Φως
αντίκρισα να Αντιδωρίζει στη καρδιά μου
όταν Ο Αρχιστράτηγος Ταξιάρχης Τού Ενός,
Τήν Αναλαμπή Τού Ξίφους Του
μού έδειξε στα μάτια σου, Ναι, Εκείνο,
Τού Αμετάβλητου Ενός Το ΘΕΪΚΟ Του Φως !
Είσαι Κόρη Μου, Καρδούλα μου Ένα Έρρωτος Ποίημα
Ουρανομήτρια Τού Θεϊκού Φωτός Δώρο !



25/11/2012