Τετάρτη 10 Απριλίου 2013

6-4-2013


Γράφω Εγώ, διότι Σέβομαι Τήν Προσπάθεια Τής Προσφοράς τινός χωρίς νά ζητά !
Θέλεις να γράφουμε μαζί, ή να κουνάω μόνος Μου το χέρι σας ; (*1)
"Αφήνεσαι " τό ξέρω, όμως Ο Κόσμος σας, Θέλω να αφήνεται στά Χέρια Μου, "και το Αφήνεσθαι" στής Αγκαλιάς Μου Τό Εύρος, δεν είναι ούτε σύνηθες, ούτε αγαπημένο σας σπόρ, αντίθετα επιμένετε ως υμείς θέλετε Εγώ Νά Είμαι, με τόν δικό σας τρόπο, Συνέχεια στις ορέξεις και στις απαιτήσεις τής αγκαλιάς σας !
Τό Υποσύνολο δεν ορίζει συμπεριφορά σε Κανένα Υπερσύνολο του !
Ναί, επέτρεψα τήν ύπαρξη τής Δουλείας, ως προσφορά πληρωμής καρμικών χρεών ως στην Κλασσική Ελλάδα ήτο, όχι όμως ως αλλού κάνατε εσείς αυτό εμπόριο !
Παρατηρώ απεναντίας να εκδηλώνετε το φαινόμενο, ως ημείς θελήσατε, τόσο να σκλαβώσετε αλλήλους, έτσι σήμερα Εμένα προσπαθείτε έως και Οικουμενική Συμπεριφορά να Μού καθιερώσετε και να ορίσετε ράβοντας Εμέ στα μέτρα σας !
Αυτό δέν γίνεται, εσείς οφείλετε συντήχηση να κάνετε μέ τά έργα Μου, ίνα Μόνο Εγώ Νά ΟΜιλώ μεθ΄ ημών και μέσω υμών !
Τό Κάλι Γιούγκα, θα τελειώσει ως Εγώ Θέλω, διότι Η Θεά Κάλι πού προΐσταται αυτού Εμένα Υπηρετεί !
6/4/2013



*1 Έγραφε Εκείνος μέσω Αυτόματης Γραφής.