Πέμπτη 10 Ιανουαρίου 2013

Μήνυμα ! - Message ! / 10-1-2013


Μήνυμα !
10/1/2013
" Ο άνθρωπός δεν επλάσθη
για να ενανθρωπίσει Τή Θεότητα,
αλλά Η Θεότης Ενανθρωπίζει
Τήν Εαυτών Της Θεότητα
Τών Πολλών Εις Δόξα Ενός ! "
Επταπέταλος Λωτός !
5/1/2013 (*)


Τρεισευλογεί Ο Θεός...
σάς το ψέλλισα τρείς φορές,
ίνα η δυναμική Τής Ευχής,
να καταστεί Αντίδωρο Ευτυχίας,
στη καρδιά σας...
Δεν έχω πολλά να προσφέρω,
συγχωρέστε με !
Ένας φτωχός τσαγκάρης παλαιός ήμουν
σε άλλη ενσάρκωση μου, αλλού,
αλλά, ναί εκεί έμαθα ότι
τα καλαπόδια τα σαθρά
δεν είναι απαράμιλλα ισχύος,
χρειάζεται καλό πόδι,
να έχεις δια να μήν δύνασαι με καλαπόδι
να πάρεις μέτρα για νέο παπούτσι...


Σάς παρέδωσα το μήνυμα μου
ήδη λίγο αλληγορικά, λίγο ποιητικά,
παρακαλώ επιτρέψτε μου
να ράψουμε στίς ράχες του
σωστά τις στροφές ;
10/1/2013


Ο Επισκέπτης μας, μας παρέδωσε το παραπάνω μήνυμα, χωρίς να μας πεί ποιός είναι, οφείλουμε μαζί σας να προσπαθήσουμε να βρουμε Τήν Θεϊκή Του Ταυτότητα και όχι κάποιο από τα ονόματα του μερικών ενσαρκώσεων του στη γή.... πριν ξεκινήσουμε να σας γράψουμε αυτά τα λόγια ακούσαμε Τόν Sananda να μάς λέει :


"Ευλογεί Ο Θεός !"
"Υποκλίνονται οι Αρχάγγελλοί Του"
Sananda !
10/1/2013

(*) αποσπασμα απο μηνυμα
http://asterionerga.blogspot.gr/2013/01/5-1-2013.html


Les traducteurs automatiques 
ne traduisent pas le contenu de ce blog