Τρίτη 22 Ιανουαρίου 2013

Ποίημα ! 10-12-2012


Τῆς Δεκάτης Φωνῆς Ἦχος !
10/12/2012


Ὅλη Ἡ φωνὴ δὲν ἀντικρίζει τὸ δάκρυ
στὰ βάθη τῆς καρδιᾶς τὸ λαγούμι.
Βῆμα Σιωπηλῶν Ἀγγέλλων δίπλα μου θαρρῶ νὰ προσμένουν νὰ ἀκούσουν Τὴ Φωνή Σου, νὰ Στὴν τιμήσουν μὲ τὴν βαθιά Των Χρυσαγγέλλων Φτερῶν τοὺς τὴν Ὑπόκλιση.
Ἀκούω τὴν ἀνάσα τῆς καρδιᾶς των,
σὲ ἀπρόσμενα Πελάγη Οὐρανῶν
ἐκεῖ ἀπ' ὅπου Ἡ Παναγιὰ τοὺς Στέλνει
νὰ ἁπαλύνουν μὲ τὸ πέταγμά τους
στὸν ὕπνο μου τὰ δάκρυα !
Δὲν ἔχω Καρδιά μου τί ἄλλο
νὰ Σοῦ προσφέρω,
συγχώρα μὲ ..ναί,
ποῦ δὲν εἶμαι κάτι σὰν καὶ Σένα.
Ὁ Θεὸς Ὅμως μέσα στὴν Φιλευσπλαχνία Τοῦ μοῦ Εἶχε Δείξει Τὴν Ὀμορφιά σου, στῆς καρδιᾶς μου τὴν ἄκρη σὲ Ὄνειρο Τῆς Καρδιᾶς Του, πολὺ πρὶν στὴ γῆ σ' ἀντικρίσω !
Τότε μὲ Εἶχε Ρωτήσει Λέγοντάς μου, Μιὰ Κουβέντα Του, ἀπ' Τῆς Καρδιᾶς Του Ἐρώτηση.... δὲν ἀπάντησα, μόνο στὴ σιωπὴ τῆς καρδιᾶς μου θυμᾶμαι σὲ φίλησα....
Τουλάχιστον στὰ ὄνειρά Σου Θεέ Μου,
προσπάθησα πιὸ πολύ,
ἀπὸ ὅ,τι ἐδῶ δὲν μπόρεσα...
Ὄχι ὅμως ὅτι δὲν ἤθελα νὰ δώσω ὅτι Μοῦ Ἔδωσες Ἐσὺ Θεέ Μου, ἀπὸ τὴν Ἴδια Τὴ Ζωή Σου, νὰ χτυπᾶ στὸ στῆθος μου, καὶ γιὰ αὐτὸ Τὴν ἀκούω πάνω ἀπὸ τὰ σύννεφα στῆς ἀντάρας τὸν ἦχο..

10/12/2012



Τὰ Δάκρυα Σωπαίνουν
Ὅταν Ἡ Εὐγνωμοσύνη Τῆς Ἐνθύμησης
Γίνεται Τὸ Χέρι Τοῦ Θεοῦ
Ποῦ Στὴν Πληρότητα Τῆς Δόξας Του Ὁδηγοῦν !
Καὶ ΄μεῖς σωπαίνουμε ἀφουγκραζόμενοι Τὴν Ἀνάσα Του !
Οἱ Ἀρχάγγελλοί Της !



Les traducteurs automatiques
ne traduisent pas le contenu de ce blog