Κυριακή 6 Ιανουαρίου 2013

Μήνυμα Τής Bastet ! Message Du Bastet ! / 5-1-2013



Μήνυμα Τής Bastet !
5/1/2013



Η παρουσία μου ευχαριστεί και υποκλίνεται, διότι Ο Ίδιος Ο Βούδας, Ευλόγησε την ταπεινότητα μου, πριν σάς παραδώσω το μήνυμα μου, πριν την εορτή στην οποία είμαι μεταξύ άλλων προσκαλεσμένη !
Υπάρχουν Εορτές και Εορτές, έτσι ημείς συνδράμουμε με το φώς τής καρδιάς μας εκεί όπου, εορτάζεται η πιο όμορφη Εορτή Της Οικουμένης, πριν ταύτη η ίδια λάβει χώρα εις το υμέτερο επίπεδο, άρα ημείς, ως συναθλητές της Δόξας της Εορτής εναποθέτουμε τη δάδα μας του σκυταλοδρόμου, εις τα χέρια του Ενός, λέγοντας, είμαστε πρόθυμοι, Την Επιθυμία Τής Χαράς Του πιό μακριά από το χθές στο αύριο όλων τους να στείλουμε !
Bastet !
5/1/2013


Ναι, αγαπητοί μου παρέδωκα το μήνυμα !
Τάρα πού η υπηρεσία μου ταπεινά ανυψώθη εν Δόξα Υψίστου Μια, Εν Τή Δική Του Προσόδω Τών Έργων Του, υπέρ Τής Δικής Του Δόξης, δύναμαι να προσπαθήσω να σας συμπληρώσω ολίγα από τα of the record, πού λέτε και εσείς στις μαζώξεις σας, μού αρέσει αυτή η λέξη πιό πολύ από τη λέξη "συντροφιά", διότι οι σύντροφοι διά ημάς δεν είναι ότι εσείς αποκαλείτε τον κάθε γνωστό σας ως σύντροφο !
Σύντροφος είναι ο κάθε Αναστηθείς ΟΜοιράζων Ιδίων Βαθμών Συχνότητες τής κάθε Ανάστασης του, εις κάθε υπέρ-επίπεδα και υπό-επίπεδα των συνειδήσεων των 12 καρδιών του ως Ένα, μέσα στή Πρωταρχική Ακτίνα τoυ, της οποίας και τα 7 μέλη τών flammes jumelles της είναι Aνεστημένα, και παρούσα έχουν την πρώτη εκ τών 7 âmes soeurs τών σταθερών τής πρώτης ομάδος αυτών Aνεστημένη, και ως Aνεστημένα όλα, είναι με πλήρεις Τους Εκθέτες των της κάθε Ανάστασης τους. Και αυτό εις κάθε επταπλό Κόμβο στο βιβλίο της ζωής του κάθε ενός !
Ειδαλλιώς δεν πά να χτυπιέστε ενσαρκωθέντες τής κάθε αυταπάτης των εγώ σας ότι φάγατε στο τραπέζι ακόμα και του Ιησού, δεν είστε ένας από αυτούς πού ακολούθησαν και ακολουθούν όσα και Εκείνος Έκανε αλλά καί ούτε και όλα τα πολύ περισσότερα από Αυτόν δύνασθε να ακολουθείτε !
Ξέρετε κάτι, Αναστάσεις έκανε και ο πατήρ και η μήτηρ Τού Απόλλωνα στη γή, πολύ πριν γεννηθεί Ο Sananda ως Ιησούς, άρα, δεν είναι ο μόνος πού έκανε Αναστάσεις !
Πάμε σε όσα σας είπα, αλλά δεν θα τα γράψετε, είναι αλήθεια, ως επίσης αλήθεια είναι και όσα Ο Ταξιάρχης θέλει μαζί του να γράψετε, δια όσα σας είπε ως προφητείες, αλλά και αυτή δεν είναι απόφαση Δική Του, διότι όλοι Υπηρετούμε τον Υπέρτατο !
Ευλογώ τους πιστεύοντες και όσους πέραν της κάθε αυταπάτης τών ανωτέρων και κατωτέρων τους εγώ βλέπουν !
Βastet !

5/1/2013


Les traducteurs automatiques 
ne traduisent pas le contenu de ce blog