Τρίτη 1 Ιανουαρίου 2013

Μήνυμα Τοῦ Πατρὸς Ὅλων !

Μήνυμα Τοῦ Πατρὸς Ὅλων !

Τῆς 1/1/2013



Τὰ λόγια Μου ἀπευθύνονται εἰς ὅλους, ὅμως ὅλοι δὲν ἤσαστε συντονισμένοι εἰς τὶς καρδιές σας ὡς «Ἕνα !», ἶνα Νὰ Δύναμαι Νὰ Διέλθω μέσα ἀπὸ αὐτὲς !

Ὁρισμένοι νομίζετε ὅτι ἔχετε μόνο μιὰ καρδιὰ !

Ὁρισμένοι νομίζουν ὅτι οἱ καρδιὲς τοὺς εἶναι ἀνοιχτὲς ἢ μισάνοιχτες, ἀλλὰ τοὺς λείπει Ἡ Ὀντότητα Τῆς Πίστεως, ἄρα οἱ καρδιές τους δὲν τροφοδοτοῦνται οὔτε καὶ ἀπὸ τὸ Πράνα Μου !

Διὰ αὐτὲς τὶς καρδιὲς τῶν φορέων τους Δὲν Ὑπάρχω, διότι ὁποιαδήποτε ἀπόδειξη Τῆς Ὕπαρξής Μου, ἀπὸ καμιὰ οὐσία Μου, δὲν τροφοδοτεῖται !

Μερικοὶ ἀπὸ αὐτοὺς λένε : "Πιστεύω", ὅμως καλύτερο θὰ ἦταν νὰ λένε "νομίζω ὅτι" ἢ "ἡ ἄποψή μου εἶναι ὅτι" διότι ἡ κὰτ΄αὐτοὺς Πίστη τῶν ἔχει γίνει χαλκομανία μὲ τὴν κάθε ἔκφραση τῶν Ἐγώ τους !

Κυριαρχοῦνται ἀπὸ τὰ Ἐγώ τους, ὄχι ἀπὸ Μένα καὶ τὶς Ἱεραρχίες Μου !

Τὸ λάδι τὴ φλόγας τους ποῦ τοὺς παρέχει Τὴ Ζωή Μου, ὑπάρχει μόνο γιὰ νὰ δανείζει τὸ Φῶς του, δηλαδὴ Ἐμένα, εἰς ἄλλα καντήλια δίπλα τους ποῦ ποτὲ τοὺς δὲν ἔχουν ἀνάψει !

Ἄρα Δρῶ καὶ μέσῳ αὐτῶν ! Ὅμως ἐκεῖνοι δὲν δροῦν ὡς Ἕνα Μαζί Μου !

Τώρα μιὰ κουβέντα μόνο, ὅ,τι ἔλαβες σήμερα τὸ πρωΐ ἀπὸ τὸν Μωϋσῆ, αὐτοὶ ποῦ σταύρωσαν Τὸν Γιό Μου μὴ περιμένεις νὰ τὸ Δεχθοῦν ! Μέσα τους Δὲν Ὑπάρχω, εἶναι πεθαμένοι νεκροὶ ! Ἄρα ἐδόθη καὶ εἰς αὐτοὺς μιὰ εὐκαιρία μιᾶς ἄλλης δράσης ; Ναὶ ! Ὡς καὶ εἰς πολλοὺς Χριστιανοὺς ἐπίσης νὰ ἀναγνωρίσουν "Τί" Δίδαξε πραγματικὰ Ὁ Ἰησοῦς Χριστός, ὡς ἐπίσης καὶ ἄλλοι ἀπὸ ἄλλες θρησκεῖες νὰ ἀντιληφθοῦν ὅτι «Ὁ Θεὸς !» «Εἶναι !» «Ἀγάπη !», καὶ ὄχι μόνο «Δὲν Ἐπιτρέπει !», ἀλλὰ ποτὲ «Τοῦ !» «Δὲν Ἐπικροτεῖ !» καὶ «Δὲν Ζητᾷ !» ΚΑΝΕΝΑ ΦΟΝΟ !

Πολλοὶ ζητοῦν ἢ ψάχνουν μιὰ Παγκόσμια Θρησκεία νὰ ἐφεύρουν !

Ἂν Ζήταγα κάτι τέτοιο, δὲν Θὰ Ἤμουν Θεὸς !

Μπορεῖτε νὰ λατρεύετε «Τὸν ΕΝΑ !», ἀρκεῖ νὰ μὴν συγχέετε «Αὐτὸν !» μὲ τὰ μύρια ἐγὼ κάθε Δασκάλου σας, ἢ ἀπεσταλμένου Μου !

Ὅσοι προσκυνοῦν τὰ Ἐγὼ τῶν Ἀπεσταλμένων Μου, δὲν προσκυνοῦν Ἐμένα καὶ δὲν Μὲ Τιμοῦν ἀκόμα καὶ ἀπὸ μέσα τους !

Ἄρα "Ποιὸς" ὉΜιλεῖ μέσα σας εἶναι τὸ ζητούμενο !



Ὁ Πατὴρ Ὅλων !

1/1/2013


δεύτερη δημοσίευσις : https://mynymatapofos.blogspot.com/2014/08/112013.html


Les traducteurs automatiques 
ne traduisent pas le contenu de ce blog