Τετάρτη 18 Σεπτεμβρίου 2013

Λόγια σοφίας ....

Ἂχ παιδιά μου, ἂχ τὰ μάτια μου τί δὲν εἶδαν καὶ τί μ' «Ἀξίωσε !» «Ὁ Ὕψιστος !» νὰ μοῦ «Δείξει !».

Δὲν ὑπάρχει δρόμος ἀπὸ τοὺς παράδρομους τῆς πορείας σᾶς, ἶνα καταστεῖ αὐτὸς Ἀνάδρομος..

Προσπάθησα εἰς τὰ χαλίκια τῆς ζωῆς μου, ποῦ συνάντησα, αὐτὰ νὰ τὰ ἀφιερώσω Εἰς «Τὸν Ὕψιστο !», μὲ μόνη καὶ μονή εὐχὴ τὰ πνευματικὰ διαμάντια «Νά Δείξει   «Ἐκεῖνος !» καὶ ὄχι ἡ ταπεινότης μου εἰς τὶς καρδιὲς τῶν ἄλλων...

Ποτὲ δὲν θὰ πῶ ὅτι κατάφερα κάτι, ἀκόμα καὶ τώρα ποῦ εἶμαι εἰς τὸ Ἐπέκεινα Τοῦ Δρόμου «Τοῦ !», ἐκ τῆς πλευρᾶς μου, ἐλάχιστα χαραχθέντος.

Ὅμως εἴδατε, δὲν ἤμουν ὅ,τι ὁ ἀκατονόμαστος σᾶς ἔδειξε, παρὰ τὶς ἀξιοθαύμαστες προσπάθειές του, «Ὁ Κύριος !» Τό «Ἐπέτρεψε !» διὰ Τὴ Δόξα «Τοῦ !» καὶ μόνο, ἄρα, λάβετε τὸ μικρὸ δεῖγμα τῆς γραφῆς τούτης, ὡς ἕνα παραδειγμα de bonne volonté, ἀπὸ πλευρᾶς μου, εἰς τὸ νὰ εἶμαι χρήσιμος, εἰς τὸν δρόμο ποὺ μὲ αὐταπάρνηση, ἤδη εἰς τὴ γῆ σᾶς χαράσσει, εἰς χώρα ποὺ δὲν εἶναι ἡ Ἑλλάδα, Ὁ Τιμηθεῖς τῆς καρδιᾶς μου καὶ τῶν ἱματίων της, Ὁ Τῆς Θεϊκῆς Ἀγάπης Εὐλαβὴς Ἰωάννης Βαπτιστής.

Τὰ λάθη μου μὴ τὰ παίρνετε εἰς τὰ σοβαρά, καὶ αὐτὰ εἰς Δόξα Τῆς Ὑπηρεσίας ἀφιερώθηκαν...

Ὁ ταπεινωθεῖς ἃς ἀνυψώνεται.

Ναὶ «Ὁ Ὑπέρτατος !», σᾶς «Ζητᾷ !», ὄχι ἐγώ, δῶστε τὸ ὄνομα πού ἡ καρδιὰ σᾶς ἔνοιωσε, ὡς παλαιὰ ὑπηρεσία μου, μόνο ὅταν τὸ γλυκὸ χρῶμα κάθε Καμπάνας Τῆς Ἄνοιξης Τῶν Οὐρανῶν, νὰ ἔχει φτάσει εἰς τὴν καρδιὰ ὅλων σας, μέσῳ κάθε Εὐλογίας «Τοῦ Θεοῦ !».


18/9/2013