Τρίτη 25 Σεπτεμβρίου 2012

Μήνυμα της Maitre Soeur Emmanuelle - Message du Maitre Soeur Emanuelle / 10-7-2011


Μήνυμα τής Maitre Soeur Emmanuelle
10/7/2011


Το να με τιμά η αγάπη κάποιων ανάμεσά σας, με το να με παίρνουν εμένα σαν μοντέλο δεν με τιμά, όχι εμένα αλλά ούτε την Παναγιά και τον Υιό Tης τον Sananda και πολύ περισσότερο τον Πατέρα Όλων όταν σας παρατηρώ αγκιστρωμένους και γατζωμένους πάνω σε οποιαδήποτε έκφραση του οποιαδήποτε παρελθόντος σας μέσω της κάθε μορφής ψευδαίσθησης σας, από το οποίο, παρά τις υποδείξεις καθοδηγητών στά όνειρά σας ή ακόμα και φίλων σας φωτισμένων και ανοικτών στα ρεύματα τού Ουρανίου Κόσμου ή ακόμα και στά μηνύματα Του, πού εδώ ή και αλλού διαβάζετε, εσείς τα λογοκρίνετε με την περιορισμένη γνώση σας... και χάνετε ευκαιρίες πολύτιμες !
Άν ο χρόνος πού σάς αναλογεί στα αμέσως επόμενα βήματα σας ήσαν αντίστοιχος στον τού παρελθόντος σας αυτόν πού εσείς παπαγαλίζετε σαν δικαίωμα σας επειδή νομίζετε ότι το ζήσατε, ακόμα και αν αδυνατείτε από αυτόν να ξεκολήσετε (από ατολμία είτε ζήσατε κάτι είτε όχι) και να ανοίξετε την πιο όμορφη πόρτα τής ζωής σας, αυτή πού ονομάζεται Αγάπη προς το Πάν Ό,τι ο Θεός Είναι, τότε θα σας έλεγα ότι οι τού Ασώτου εκφραστές σάς προτείνουν το παν περί της ελευθερίας της βούλησης σας !
Την ελευθερία σας να περπατάτε στό κήπο του Θεού χάνετε κάθε φορά πού γαντζώνεστε πίσω από αυτήν την περίοπτη δήθεν ελευθερία τού εγώ σας πού ο Άσωτος σάς την προβάλει με τόσο Εξιδανικευμενα και Ιδανικά στοιχεία σαν Ιδανικό σας, συλλογικό αλλά και ατομικό!
Καταλάβετε Με και όχι εμένα, και κακώς το έγραψες με "Μ", εγώ δεν είμαι κάτι, ο Θεός Μόνο Είναι !
Αρα μόνο αν αναλογούσε στη ζωή σας τη καθημερινή, η παρουσία και συνειδητή εκπομπή έστω μιάς σκέψης ή ακόμα και μιάς εκπομπής αγάπης ή μιάς πράξης σε ότι ο Θεός αντίστοιχα Είναι από μέσα σας πρός τά έξω σας τότε όλη η ομορφιά τού Θεού εντός σας θα ήταν !
(...)
Αν μπορούσατε να σας αγγίξει αυτή η αγάπη πού σάς περιγράφω, θα νοιώθατε μόνον την αγάπη ανάμεσα από κάθε έκφραση τού Θεού ακόμα και μέσα από κάθε έργο τού Θεού πού επέτρεψε στον άσωτο αδελφό μας και αυτός να αναπνέει γιά να γυρίσει μιά μέρα σπίτι του !
Η αγάπη είναι κάτι πολύς παραπάνω από το να ξεπερνάτε το εγώ σας !
(...)
Ακούστε ! Οι φτωχοί πάντα ήταν στη καρδιά μου, και πάντα ήθελα να είναι όλοι ευτυχισμένοι ! Όμως καταλάβετε με αν σήμερα υπάρχει τόση δυστυχία πάνω στον πλανήτη πριν συμβεί ότι έχει ήδη αρχίσει να υλοποιείται, και αυτό σημαίνει ότι ο Θεός σάς δίνει ακόμα μιά ευκαιρία το κάρμα σας πολλοί αφενός να πληρώσετε, διότι μετά από λίγο ακόμα και εδώ στη 4η Καρμα δεν θα πληρώνετε αλλά μόνο Ντάρμα θα δύνασθε να κτίζετε, άρα πρέπει να βιαστείτε !
Να βιαστείτε γιατί τα αναφορικά και αντίστοιχα μοντέλα απολήξεων εντός της καρδιάς σας, θα πάψουν να λειτουργούν ως ξέρατε, οπότε θα περιοριστείτε ίνα η Δόξα τού Θεού παντού να λάμψει !
Εύχομαι να με καταλάβετε όχι για μένα, διότι και εγώ ξαναπήγα σαν Maitre πού έγινα "Σχολείο" και σε αυτό το σχολείο υπάρχει ένα μόνο ιδανικό η Υπηρεσία !
Σε άλλα επίπεδα σέ άλλες Διαστάσεις σε άλλη Ομορφιά, διότι η Ομορφιά είναι η κάθε μορφή τού ΟΜ παντού !
Αχ πόσο χαρούμενη είμαι ! Σας εύχομαι να γίνετε και εσείς το ίδιο !
Soeur Emmanuelle !
Συγνώμη αλλά δεν μπορώ να υπογράψω σαν Maitre ακόμα, είμαι τόσο μικρή !
10/7/2011


Η ταπεινότητα ήτο ένδυμα τού Υιού Μου σε κάθε "Εποχή" δική Μου πού κοντά σας ήρθε νά σας δείξει το Δρόμο !
Οποιαδήποτε αλλαγή και αν έκανε το μή-φώς, το ημι-φως και το φως στα λόγια ή έργα τού Υιού Μου, δεν σημαίνει ότι αυτό αιώνια ακόμα και γιά το δικό σας επίπεδο το χωροχρονικό οι Νόμοι Μου της Θεογονίας τού επιτρέπουν τήν Ύπαρξη !
Αυταπάτη έχει το Θηρίο ότι υπάρχει χωρίς Εμένα, όπως αυταπάτη έχουν πολλοί ιερείς σε πολλές θρησκείες ή δόγματα νομίζοντες εαυτούς των υπηρέτες δικούς Μου, ενώ υπηρετούν το Θηρίο εντός των !
Πατέρας Όλων
9/8/2011