Σάββατο 14 Αυγούστου 2021

Σεπτέμβριος 2012

 

Μήνυμα ἡμέρας !


Η μαγική λεξούλα που ξεκλειδώνει

τους Θησαυρούς του Ουρανού

είναι η "ευχαριστώ Θεέ μου"

και η μαγική λεξούλα

πού σας τοποθετεί εις Ατραπούς

προς Τα Θησαυροφυλάκια ΤουΥψίστου

είναι η "συγγνώμη Θεέ μου" !

Ναι να μάς συγχωρεί Ο Θεός

και εμείς όλους να τους ευχαριστούμε !

Δεν υπάρχει άλλος δρόμος !

Όλοι που ήρθαμε εκεί λάθη κάναμε.”

Μη λες ποιος είμαι διότι μόνο Ο Θεός Είναι. Ευδόκησε εμε τον αμαρτωλό Η Χαρη Του Θεού τα στηθαία των Ατραπών Των Σοφών Του να υπηρετήσω. Διπλα στη Δοξα Tού Πνεύματος και των χτυπων Τής Καρδιάς Τού Σωκράτους τίμησα τη σκονη των ράσων μου.
Επιλογή σιωπής,

είπες...

Ανταπαντώ Βροντής Λόγος σε χώρο Αστραπής !

Μη παραξενεύεσαι από της ΟΜιλίας Μου, τούς διφθόγγους χρόνους.

Είδες ότι όταν επιστρέφεις από ταξίδια μακρινά, στων ονείρων τα φτερά, η ασυνέχεια είναι ανύπαρκτη παρά μόνο η Συνέχεια Υπαρκτή σε κάθε Συνείδηση Αναπνοής.

Απαντώ στην ερώτηση, ο δίφθογγος χρόνος γίνεται ΟΜιλία, όταν η χρήση τών παύσεων τής σιωπής σε κάθε ανάσα συνυπάρχει αυτού.

Τό απεριόριστο γίνεται μόνο Έτσι ΩΡΑΤό και όχι ορατό, διότι ενθυμείσαι η γραφή τού Ω υπό άλλη γραφής Συνειδητή μορφή ανάγνωση "Τι"δίνει.

Αν στη σιωπή ρωτήσεις χωρίς να Μιλήσω, θα πάρεις σε σιωπή τήν απάντηση.

Σεπτέμβριος 2012