Τετάρτη 1 Μαΐου 2013

Αλληλεγγύη !


"Δυστυχώς" όταν κάποιοι αφήνονται στίς Επιθυμίες των Άνω "Αυτών" ευρισκομένων, συχνά διαπιστώνουν ότι εξυπηρετούνται πρώτα οι των Κάτω "Αυτών" ευρισκόμενοι στις επιθυμίες τους, ξέρετε πώς ονομάζεται αυτό στη Θεϊκή Οικονομία ;
Αλληλεγγύη !
Όμως η έλλειψη Μνήμης δεν τους επιτρέπει να προσδιορίζουν το χθεσινό με το μεθαυριανό αφιχθείναι, μέσα από Τα Σχέδια Τού Θεού.
Διότι Έχουν Προσκολληθεί στην Αυταπάτη Του, όχι μόνο την "Εδώ και Τώρα" της Παρούσας Στιγμής Μόνο, αλλά κυρίως στην Ύψιστη Αυταπάτη που ονομάζεται : "ΕΓΩ και ΤΩΡΑ"!


Αν τώρα τα πλήθος των πολυαρίθμων "εγώ" τους Κυριαρχήσουν, αντι ό,τι άλλο εκ των Άνω Κόσμων που Εκείνοι θέλουν να τους δοθεί, αυτοί ασφαλώς οφείλουν λαμβάνειν και δια τους Κάτω Κόσμους, τότε αυτοί, αν δεν "εξυπηρετούν" συνειδητά μή μαχόμενοι να απαλλαγούν, (με Πλήρη ΔΙΑκριση Αντι της διάκρισης και της κρίσης ως και της λαλίστατης δηλητήρια προσδίδουσας τοις πάσι κριτικής) αλλά μόνο ευχόμενοι αυτοί δια Τη Δόξα Των Σχεδίων Του Υψίστου, που οφείλουν να υπηρετούν πρωτίστως, αντί να λαλούν ως πετεινοί τοις πάσι ό,τι αυτά εκείνοι Γνωρίζουν να τα υπηρετούν, αλλά χωρίς μαζί Μου Πάντα να τα Συνυπηρετούν, και τότε αυτοί σίγουρα χειραγωγούνται από ό,τι δεν είναι Άγιο Φως πιστεύοντας ενίοτε, ότι είναι άξιοι λαμβάνειν ακόμα και το Θεϊκό Φως, ενώ λαμβάνουν ενίοτε και εκ Των Κάτω Κόσμων και της Γης Έργα Μη φωτός ως και Συχνά έργα Ημι φωτός ως και Φωτός !
Γιατί αυτό να Το Επιτρέπω να συμβαίνει ;
Και γιατί τόσο πολύ να σας κάνει εντύπωση, ότι παρά τα μέτρα "προστασίας" που από καλή θέληση λαμβάνετε, σχεδόν όλοι οι άλλοι αλλά και εσείς προσωπικά σαν ενδιάμεσο, όμως αν και δεν τα βλέπετε ως διορατικός, διότι εσείς τουλάχιστον είστε Ενορατικός, με την έννοια τού "νοιώθετε" ακόμα και αυτήν την τόσο συχνά παρουσία των ανεπιθύμητων ως και των Πεπτωκότων, ή οτιδήποτε άλλο που εσείς ταυτίσατε αυτό ή αυτά με την έννοια της αρνητικότητας ;
Η Αρνητικότητα και η Θετικότητα παιδιά Μου δεν είναι ;
Δέν Είμαι Θεός Όλων ;
Όταν λοιπόν επιτρέπω κάτι, σημαίνει ότι Αποδέχομαι την Εξέλιξη του.
Και ποιά η ΔΙΑφορετική Ατραπός Ενυπάρχει Υφιστάμενη εν τώ Ερέβει υπέρ Της Συναλήθειας Όλων ;
Όταν Δεν Μάχεσθε αυτόν που ναι μεν Προσπαθεί, να Ανέλθει, αλλά ούτε αντιλέγεσθε αυτόν που προσπαθεί μέσα από ΠΑΣΑ Προσφορά Θυσίας τού εαυτού του, (ναι τού ιδίου ακόμα) να Κατέλθει για να τού Προδώσω Δικαίωμα στην Ελπίδα ( κυρίως όμως – και για εσάς ακόμα μέσα απόν αυτόν) , αλλά Μόνο ΟΤΑΝ έχει (και έχετε) την καρδιά σας ανοιχτή με ΣΕΒΑΣ στα ΔΙΚΑ Μου ΕΡΓΑ, και όχι στα Έργα Των "Εγώ" σας μέσα από τις Καρδιές σας. Τα Εγώ σας υπαρκτά και ανύπαρκτα είναι περιορισμένα, δεν Είναι απεριόριστα. Απεριόριστος ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΕΝΑΣ !!!
Άρα η Καταστροφή Είναι Αποδοχή και Πρωθιέρεια Μου !
Διατί στην Αναδόμηση δια την οποία τόσοι πολλοί την περιμένουν, μόνο δια τους άλλους και δια των άλλων, αλλά ποτέ δια αυτούς και ποτέ μέσω και αυτών, όταν δεν προσπαθούν και δεν προσδοκούν ποτέ τους κά"τι" να θυσιάσουν πρώτοι, ναι ένα "τί" δικό τους ελάττωμα ή αρετή ελαττώματος να το Μετασχηματίσουν, ένα "τί" να το Μεταμορφώσουν, ένα "τί" να τό Μετατρέψουν από τα χάλια τους, αλλά αυτοί όπως και να παραμένουν προσκολλημένοι στο κάθε "προχθές" και στο κάθε "χθές" τους, στο κάθε "σήμερα" τους και στη κάθε αυταπάτη του "μέλλοντος" τους, Με τον Κάθε Παλαιό Συνονθύλευμα των Ανωτέρων και Κατωτέρων ΕΓΩ τους, γιατί αυτοί να ΟΦΕΙΛΟΥΝ Από ΕΜΕ μόνο ΠΑΝΤΑ το κάτι "τίς" να λάβουν, δια την όποια ανύψωση των ; Ανύψωση πρός τα Άνω ή πρός τα Κάτω ;
Βεβαίως και θα Λάβουν ! Κανείς δεν θα μείνει πίσω, με ποιά έννοια αυτό είδατε ακόμα και Η Παναγία σε ένα Μήνυμα Της να σάς το Λέει ; ΣημΕνει ότι κανείς δεν θα μείνει αμέτοχος τής Ευκαιρίας, αρκεί να είχε υποβάλει αίτηση προσφοράς τών υπηρεσιών του πριν ενσαρκωθεί, ή να είχε επαναπροσδιορίσει Αίτηση του προς νέα ΔΙΑμόρφωση Τής Ατραπού του ενσαρκωμένος πριν Το Λυκαυγές, μέσω της Θυσίας, ή να όφειλε να έρθει για να μη χάσει και αυτή την ευκαιρία !
Το Σίγουρο Είναι ΕΝΑ και θα το δείτε δυστυχώς δια πολλούς να συμβαίνει : Ότι πολλοί θα χάσουν αυτήν την ευκαιρία ! Άλλοι ανάμεσα σας αυτήν ήδη την ΕΧΑΣΑΝ γιατί ; Και άλλοι θα την ξαναβρούν αρπάζοντας τον Ταύρο από τα κέρατα...
Νομίζετε ότι δεν τους αγαπώ, μα επειδή τους αγαπώ Οφείλουν να τη χάσουν την ευκαιρία για να μη χάσουν τη δυνατότητα σε ό,τι αυτοί πραγματικά είναι να Είναι μαζί Μου.
Βεβαίως και πολλοί περισσότεροι Θα "ανυψωθούν" σε Πάν ό,τι τους αντιστοιχεί και θα το έχουν εκ των καταγραφών τους στα Όνειρά τους αλλά και στους Εφιάλτες τους πού επίσης πολλοί έχουν συμπυκνώσει στα Εγκρεγκόρ της Γαίας, είτε στην ανύψωση την προς την κάτω φορά αυτών, είτε της προς την άνω φορά αυτών, δηλαδή προς της προς τα "Κάτω" κατηφόρας των έργων και ημερών τους, είτε θα οδεύσουν Δια τη Δικαίωση Τών Έργων Τών Ευχών και Τών Ευλογιών Τους υπέρ Αλλήλων ΟΛΩΝ τών Παιδιών Μου μέσω της "Ανηφόρας" προς τα "Ανω" Με Εμένα Στο Πλάϊ νά τους Κρατώ το Χέρι Συνοδοιπόρος τους και ναι να είστε σίγουροι ότι ανάμεσα σας απειροελάχιστοι τινές Έχουν τόσο Θεϊκό Φως Μου που αυτοί θα πηγαίνουν μπροστά και Εγώ στη Χαρά και Στην Ευδαιμονία των 12 Καρδιών τους Με Τους Αρχαγγέλλους Μου Θα Προΐσταμαι κάπου Κρυμμένος στην ακρούλα της κάθε καρδιάς τους !


Μεγάλο Πνεύμα !
18/8/2012