Δευτέρα 20 Μαΐου 2013

Μήνυμα ... 17-5-2013


Μήνυμα ...
17/5/2013


Σημασία Δια ΕΜΕ,
ως σάς Έχω Πεί
έχουν Τά Όνειρά σας !


Αυτό σάς τό Έχουμε Πεί πολλές φορές.


Τά Όνειρα όταν κοιμόσαστε και τά όνειρα όσο ήσαστε ξύπνιοι !
Πολλοί και συχνά βλέπετε όνειρα περίεργα καί αυτά σάς φοβίζουν, ή άλλα πού μέ τό περίεργο περιεχόμενο τους ως "μικτό" ανάμεσα στο τώρα σας και στο μέλλον !
Ο τομέας ο λιγότερο ανεπτυγμένος, τής δικής σας ανθρωπότητας, είναι η ΣΥΝειδητή ΔΙΑχείρηση Τών Ονείρων σας, με ΕΜΕΝΑ μαζί, όταν Είμαι Ο Μόνος Προσκεκλημένος Τής Ζωής σας !
Στά όνειρά σας και στήν αμέσως μετά "αντιμετώπιση" τους και καθώς και στή "διαχείριση" αυτών στο ξύπνημά σας, έχετε μεγαλύτερη ελευθερία ΣΥΝβούλησης μαζί Μου από τήν οποιαδήποτε τής Ελευθερία Τής Βούλησης εσείς νομίζετε ότι Τό Μεγάλο Πνεύμα σάς παρέδωσε και ότι Η Παρουσία Μου σάς Τήν Υποστηρίζει !
Τά όπλα σας στήν κάθε σας Συνβούλησης μαζί Μου
ονομάζονται :
"Ευχή" – "Ευλογία" – "Προσευχή",
ως τρείς ακτίνες συγκλίνουσες ενός κύκλου κοινού, με Κέντρο τους τον ΔΙΑλογισμό και πάσα δομηθείσα περιφέρεια αυτών Τον Λόγο !


Όταν, Συνδράμετε έτσι κάθε ΣΥΝΠοίηση και ΣΥΝΕξουσία Μου μέσα από εσάς ΔΙΑ Τον ΕΝΑ, δηλαδή Το Μεγάλο Πνεύμα ΣΥΝΕργαζεται !


17/5/2013