Κυριακή 26 Αυγούστου 2012

Μήνυμα Τοῦ Πατέρα Ὅλων - Message Du Père de Tous / 8-11-2011


Μήνυμα Τοῦ Πατέρα Ὅλων
8/11/2011





Ζήτησα τὴ 10η, καὶ εἰς τὸν Τολμώντα διδόντα καὶ προσφέροντά Μοι αὕτη, προσφέρω δικαίως τὴν 9η τῆς Ἁρμονίας Μου, ἀλλὰ οὐχὶ ἀκόμα εἰς τὸν μὴ τολμώντα τὴν ἑπόμενη 10η, ἡ ὁποία εἶναι τὸ 2ο σκαλοπάτι Μου ὡς καὶ τὸ κάθε "Τί" πέραν τῆς 19ης τὴν ὁποίαν σαφῶς ἀγνοεῖτε ἂν δὲν ἔχετε τὸν ΕΝΑ ἐντὸς σας στὴ περίοδο ἀναχώρησης τῆς 3ης Μου !
Ἄρα ὁριοθετεῖς τὶς κάρτες σὲ μιὰ σειρὰ διὰ νὰ ἔχουν ἀντίληψη οἱ ἐν τῷ κήπῳ τῆς καρδιᾶς Μου ἐδῶ ἐλθόντες, "Τί" Ἐγὼ Ἔχω ἀποφασίσει, ἂν μὴ "Τί" ἄλλο, ἐσωτερικῶς νὰ ἑτοιμαστοῦν διὰ τὴν Μεγάλη Γιορτή, ὡς ὁρᾶς ἡ φλόγα στὸ κέντρο ἔσβησε τοῦ κεριοῦ, ἀλλὰ ἄναψα Ἐγὼ σ' ὅλο το κερὶ τὴν Φλόγα Μου, διότι ἀκόμα καὶ χωρὶς φυτίλι Ἐγὼ Μεγάλη Φωτιὰ θ' ἀνάψω κάνοντας ὅτι ἔχει μείνει ἀπὸ ἐσὰς ἁγνὸ σὰν ἕνα φυτίλι !
Θὰ γίνετε ὅλοι Μιὰ Φωτιὰ "ἐσωτερικῶς" καὶ θὰ δυναμώσει αὐτὴ ἡ φωτιὰ νὰ κατακαύσει πᾶν "Τί" ἀκάθαρτο ἀνίερο καὶ μὴ Δικό Μου μέσα σας ἔχετε, μὲ τὸ Φῶς Μου τὸ Θεϊκὸ θὰ σᾶς Καθαρίσω καὶ θὰ Συντρίψω κάθε ἕναν ὁ ὁποῖος ἐπιμένει ὅτι Ἐγὼ δὲν Ὑπάρχω, λέγοντας καὶ πιστεύοντας ὀ,τιδήποτε ἄλλο !
Ναὶ Ὑπάρχω, σᾶς ἔδωσα χίλια μύρια κύματα, χίλια μύρια ἀρώματα, χίλιους μύριους δρόμους ἀκόμα καὶ διαφορετικοὺς τὸν ἕναν ἀπὸ τὸν ἄλλο ἀλλὰ ὅλους ΔΙΚΟΥΣ ΜΟΥ !
Ἔχω δώσει πολλὰ μηνύματα, ἄλλα ἐδῶ, ἄλλα ἀλλοῦ ἄλλα παραπέρα, ἀλλὰ ἐσεῖς λέτε ὅτι ἐδῶ ἢ ἀλλοῦ δὲν μιλᾶ ὁ Θεὸς ἀλλὰ ἡ ἐγωπάθεια ! Ὡραία, συμφωνῶ, ἀφῆστε ὅμως νὰ σᾶς δείξω ὅτι ὅση ἐγωπάθεια ἐδῶ ἢ ἀλλοῦ ὑπάρχει, ποῦ ἂν ὑπάρχει Ἐγὼ ὁ Ἴδιος δὲν τῆς ἔδωσα τὸ δικαίωμα νὰ ὑπάρχει ἀρκεῖ νὰ Μὲ ὑπηρετεῖ ; Ἄρα ἀφοῦ ἀκόμα καὶ αὐτὴ τὴν ἐγωπάθεια Ἐγὼ τῆς ἐπέτρεψα Ἐμένα νὰ ὑπηρετεῖ, ἐσὰς "Τί" σᾶς ἐνοχλεῖ ; Ἡ δικιά σας σὲ ὅποιο μῆκος κύματος ἀντίστοιχα καὶ εὖρος της "Ποιὸν" ὑπηρετεῖ ; Σαφῶς καὶ ἔχετε δικαίωμα νὰ μὴν ΜΕ πιστεύετε, Ἔχω ὅμως τὸ Δικαίωμα νὰ Δρῶ, ΟΠΩΣ ΕΓΩ ΘΕΛΩ, διότι ὁ πλανήτης σας εἶναι δικό Μου Δημιούργημα καὶ ὄχι δικό σας !
Κάποιοι μάλιστα εἶναι ἕτοιμοι νὰ τινάξουν στὸν ἀέρα κεφάλια ἄλλων διότι καὶ ὁ ἕνας καὶ ὁ ἄλλος λένε ὅτι ὁ Θεὸς τοὺς τὸ ἐπιτρέπει ! Ποτὲ δὲν ἐπέτρεψα τὸν ΦΟΝΟ στὴ θέση τοῦ Φθόνου !
Ὁ Πόλεμος ποτὲ δὲν λύνει τὸ πρόβλημα τῆς ἔλλειψης τῆς Ἀγάπης, ὁ μόνος πόλεμος ποῦ ἀξίζει νὰ κάνετε εἶναι πρὸς πᾶν "Τί" μέσα σας δὲν ἔχει Ἐμένα μέσα του, ἄρα ΝΑΙ πολεμῆστε ὅ,τι Ἐμένα δὲν βλέπει, ἀλλὰ μέσα σας !
Ἀφῆστε τὸν ὅποιο γείτονά σας νὰ κάνει ὅτι θέλει
στὸ τέλος τῆς ζωῆς του τόσο ἐσεῖς ὅσο καὶ ἐκεῖνος
μπροστὰ στὸν ἴδιο Θεὸ θὰ δώσετε λογαριασμὸ !
Τὸ νὰ τσακώνεστε ἀκόμα σὰν τὰ μικρὰ παιδιὰ στὴν ἄμμο τῆς παραλίας Μου μὲ τὰ κουβαδάκια σας, ποιανοὺ παιδιοῦ ὁ κουβὰς κάνει καλύτερα κάστρα, ἔχει καταντήσει παιδικὸ καὶ ἀστεῖο στὰ μάτια τῶν Ἱεραρχιῶν Μου, ἀφοῦ στὴ παραλία Μου εἴσαστε, ἢ ἄμμος Δική Μου, ἡ θάλασσα ποῦ θὰ σᾶς γκρεμίσει τὰ κάστρα σας τοῦ ἐγὼ σας ἀργὰ ἢ γρήγορα καὶ αὐτὴ Δική Μου εἶναι, ἀκόμα καὶ τὰ κουβαδάκια σας = οἱ ψευδαισθήσεις σας δηλαδή, ἀκόμα καὶ αὐτὲς δικές Μου ἐπίσης εἶναι !
Σᾶς δάνεισα ψευδαισθήσεις ὑπαρκτὲς γιὰ νὰ δεῖτε Ἐμένα ὄχι μόνο μέσα σας, ὄχι μόνο μέσα τους, ἀλλὰ πρωταρχικῶς πίσω τους.
Σᾶς ἀποσύρω τὸ χαλὶ τώρα τῶν ψευδαισθήσεων γιὰ νὰ μείνετε μὲ ὅ,τι δικό σας δηλαδὴ τὶς αἰσθήσεις σας.
Ἡ γιορτὴ ἔχει ἀρχίσει !
Πατέρας Ὅλων !
8/11/2011