Πέμπτη 16 Αυγούστου 2012

Μήνυμα Τοῦ Ἐλισσαίου - Message d' Élisée / 5-8-2012

Μήνυμα Τοῦ Ἐλισσαίου.
5/8/2012


Τιμὴ καὶ Δόξα στὸν ΕΝΑ Θεὸ
Παντοκράτορα Ὅλων :
Τό Μεγάλο Πνεῦμα !
Ποῦ Τιμᾷ τὴ μετριότητά μου τώρα,
μέσα ἀπὸ τὴν ὕψιστη τιμή,
στὰ δάκρυά μου τῆς συγχώρεσης
ὡς παρουσία νὰ σφραγίσουν τὸν κραδασμὸ
τοῦ μηνύματος τῶν πεπτωκότων
ἀδελφῶν μας, ποῦ μόλις τώρα
ἡ Πίστη τῆς Καρδιᾶς κάποιων Ἐώρακε !


Ὀφείλουμε ἀγαπητοί μου, νὰ ἤμεθα συναληθεῖς ἐν τῇ εὐλογίᾳ καὶ νὰ ἄρχει ἡ εὐχὴ μᾶς πρὶν αὐτὴ ἐκ τοῦ Νοῦ τῆς καρδιᾶς μᾶς ἐκπεμφθεῖ, κάθε ἀπόληξη τῆς καρδιᾶς μας, ἔτσι ὥστε νὰ δυνάμεθα μετὰ ἀγαπώντας ἡ πᾶσα ἐλαχίστη συγχώρεσή μας πρὸς κάθε ἀδελφὸ ὑμῶν νὰ τὸν ὁδηγήσει εἰς τὴν Μετάνοια !
Παλεύουν οἱ Ἀρχάγγελλοι ἕως τὴν τελευταία ὑμῶν στιγμή, νὰ ποιήσουν λωτὸ ἐκ τοῦ Ροδόνερου Τῆς Ὑπερῴας ἡμῶν Ἁγίας ΣΥΝΑλήθειας, ὀρθῶς ἔνιωσες τί σκέπτομαι πρὶν τὸ πῶ, τουλάχιστον ἂν ἡ μηδαμινότητά μου εἰς τὴν ἔκφραση καὶ ἐκδήλωσή μου ὑποπέσει εἰς σφάλμα, συγχωρώντας μὲ ἐκ τῶν προτέρων, μὲ βοηθᾷς νὰ τὸ διορθώσω πρὶν κὰν τὸ κάνω !
Ὁρισμένοι ἐξ ὑμῶν τῶν ὁποίων τὸ κραδασμὸ τῆς σκέψης ἔνοιωθα, ἐν τῇ τελευταίᾳ ἐνσάρκωσή μου κοντά σας, ταυτίσανε τὴ μικρότητά μου μὲ Τὸν Sananda ! Δηλαδὴ μὲ Τὸν Ἰησοῦ γιὰ ἐσὰς ! Λάθος μεγάλο.
Ἔνιωθα τὰ σφάλματα καὶ αὐτῶν ὅσο ζοῦσα, πρὸς τὸ τέλος τῆς ζωῆς μου καὶ εἶχα ἀφιερώσει στὰ δάκρυά μου νὰ καθαρίσουν τὶς ἀτραποὺς ὑπηρεσίας των πρὸς Τὸν Ὕψιστο, μήπως καὶ μπορέσω παρὰ τὶς ἐλλείψεις μου, παρὰ τὴν ἄγνοιά μοῦ καὶ λόγῳ τοῦ περιορισμοῦ μου, εἰς ὁρισμένο σχῆμα καὶ φορέα πίστης, ὅτι καλὸ θὰ ἦταν ἔναντι Κάρματός μου παλαιοῦ καὶ ἐγὼ νὰ ποιήσω ἕνα παράλληλο δρόμο ἐλπίδας ὑπόγειο κάτω ἀπὸ τὸν λανθασμένο τρέχοντα τῆς ἀτραποῦ των.
Ἔτσι ὥστε στὴν ἀπενσάρκωση τοὺς Οἱ Φύλακες Ἄγγελλοί τους νὰ τοὺς δανείζουν τὸ δρόμο τοῦ ὑπ' ἐμοῦ σκαφθέντος μὲ τὶς ἐπικλήσεις διὰ τὴν κάθε συγχώρεσή τους, ποῦ μέσα μου τὴν ἔζησα, καὶ μέσα ἀπὸ τὰ δάκρυά μου πρὸς Τὸν Ὕψιστο, παρουσιασθεὶς ἡ μετριότης ἡ ἐμοῦ μπροστά Τοῦ, ἔτσι ὥστε νὰ αἰτοῦμαι νὰ χρησιμοποιήσουν ἐμὲ γιὰ βατῆρα ἀνόδου εἷς τὴν ὅποια ἑπόμενη 3η Ὁ Θεὸς τοὺς Πρὸόριζε !
Ὑπῆρξα γνωστὸς σὰν Ἐλισσαῖος, εἰς μακρινὴ ἐποχὴ !
Εἰς τὸν δέ Αἰῶνα τὸν 19ο ποῦ πέρασε γεννήθηκα, ἶνα σταθμίσω τὸ ἀρνητικὸ νταρμα ἀλλὰ καὶ τὸ κάρμα τὸ πραχθὲν ἀγαπητῶν μου Δασκάλων ποῦ θὰ ἐνσαρκωνόντουσαν μετὰ ἀπὸ μένα ! (* 1)
Ἄρα προσπάθησα στὰ τέλη τῆς ζωῆς μου ὅ,τι συνειδητοποίησα σάν συγχώρεση παρὰ ἐμοῦ στὰ πόδια Τοῦ Ὑψίστου νὰ τὴ προσφέρω, καὶ γιὰ τὸν κάθε ἕνα ἐξ αὐτῶν ποὺ κινδυνεύουν νὰ ἐπαναλάβουν Μνήμης Μητρικῶν Λαθῶν τά ἀκόμα ἑπόμενα ἀτέρμονα ἐκ τῶν ἤδη προϋπαρχόντων ὡς Κάρμα Δεσμοῦ !
Ὁμολογῶ τὰ σφάλματά μου, δὲν ἤμουν ἀρκετὰ ἰσχυρὸς νὰ κάνω περισσότερα καθ' ὅτι ἀντελήφθηκα πρὶν φύγω ἀπὸ τὴ ζωή μου, ὅτι Ὁ Ὕψιστος Γνωρίζων τὴ δική μου κάθε μία Μετριότητά μου, Έχει ΣΥΝΥπολογίσει αὐτὴ Τέλεια εἰς Τοὺς Θεϊκούς Τοῦ Ἀκτίστους Τελειότητας Ρυθμοὺς !
Ἄρα, μαθηματικῶς σᾶς προφητεύω, ὅτι ἂν ἕως τοῦ κάθε χρόνου παύσης σας, δὲν προλάβετε νὰ ἐργαστεῖτε ἠμεῖς ἐπάνω στὴ συγχώρεση, τότε καὶ ἃς πᾶτε γιὰ ἀναρρίχηση στὴ ψηλότερη κορυφή, ἀλλὰ ἀπὸ τὴ λιγότερο ἀπότομη πλαγία !
Ἡ συγχώρεση εἶναι ἡ ἀνάβαση τῆς ἀποτόμου καθέτου πλαγιᾶς χωρὶς μάλιστα πολλὰ μέρη διὰ τοὺς γάντζους σὰν τῆς ἀναρρίχησης !
Προτιμῆστε λοιπὸν τὴν ἀνάβαση ἀπὸ τὴ Μετάνοια !
Εἶναι ἡ ὕστατη Ὥρα !
Κάτι τελευταῖο ! Ἔζησα στὴν Ἑλλάδα, στὴν τελευταία μου ἐνσάρκωση, ἀλλὰ ἤμουν στὴ καρδιὰ καὶ στὴ ψυχὴ Ρῶσος, ἀφοῦ εἶχα γεννηθεῖ στὴ Ρωσία πολὺ πρὶν μάλιστα Ἡ Παναγιὰ μᾶς δώσει τὰ 7 Μυστικὰ στὴ Fatima !
Καταλαβαίνεις τί θέλω νὰ πῶ ! Μεῖνε στὴ σιωπὴ τῆς καρδιᾶς !
Μὴ ξεχάσεις νὰ θυμᾶσαι τὸ κερὶ ποὺ δίπλα σου εἶναι πὼς εἶναι ! Ἔχεις 2 ἄδεια δοχεῖα δίπλα θυμήσου τί εὐχόσουν τὸ πρωΐ, ἄρα στὰ συνδέω μὲ 2 καρδιὲς ποῦ ἀρνήθηκαν νὰ ὑπηρετήσουν Τὸ Θεό, ζητῶ νὰ τὶς Συγχωρέσει πρῶτα Ὁ Θεός, καὶ εὔχομαι ἡ μετάνοια νὰ τὶς ἀγγίξει πρὶν τὴν παύση, εἶναι ὁ τελευταῖος χρόνος τους !
Ἐλισσαῖος *2
5-8-2012


(* 1) Ὅ,τι Θέλει Ὁ Ὕψιστος Γνωρίζων
τὴ μετριότητά μου, ἔχει συνυπολογίσει αὐτὴ
εἰς Tοὺς Θεϊκούς Τοῦ Ρυθμοὺς !


*2 : Ὁ Γρῖφος Τῆς Ἡμέρας :


Ἐωρακῶς Εἴη κανεὶς ἀνάμεσά σας
Πλὴν ἑνὸς ποῦ ΣΥΝΑρχει
Τὸ κάθε Ῥῆμα Μοῦ
Εἰς Ἀνατολὴ Ἔργων Μοῦ,
στὰ ἸμαΛΛάϊα
διατί τὸ «Ἐλισσαῖος»
γράφεται μὲ δυὸ «Σ» ἀντὶ ἑνός,
καθὼς ἐδῶ τό «ἸμαΛΛάϊα» μὲ δύο λάμδα ;
Ἂν οὔτε αὐτὸ δὲν βλέπετε,
καὶ νομισθέντες ταγοὶ ἄλλων δῆθεν ἐστέ,
Εἴτε διὰ αὐτοὺς, εἴτε διὰ ἄλλους,
αλλὰ οὐχὶ καὶ οὐδέποτε διὰ ΕΜΕ,
τότε Χλιαρῶν Ἔκτρωμα ἐστέ,
στὴν μεθ’ αὐτῶν ἀνυπαρξία ἕνα καὶ ὑμεῖς.


Οἱ κάθε Ῥώσοι Τῆς Ἑλλάδος
Στηρίζουν τοὺς ΣΥΝΕλληνες τους
Τῆς Ρωσίας .
Αὐτὸ Ἡ γιαγιὰ Vanga τὸ Ἤξερε,
Μυστικὰ καὶ Κρυφὰ δέ ἀπὸ ὅλους τό Ζοῦσε !
Εἰδικὰ δὲ ἀπὸ αὐτοὺς τοὺς προδότες
Τοῦ Χριστοῦ πού τὴν «παγιδέψαν»,
ἀλλὰ διὰ Τῇ Δόξᾳ αὐτοῦ Τοῦ Ἔργου Μοῦ
σχεδόν ποτέ Δὲν Μίλησε,
ἐπειδὴ καὶ Ὁ Καποδίστριας
παιδὶ Τῆς ἀλλοῦ Ἦταν.
Ναί, δὲν ζεῖ σήμερα,
Ὁ Καποδίστριας
οὔτε στὴν Βουλγαρία,
οὔτε στὴν Ἑλλάδα,
ἀλλὰ οὔτε καὶ στὴν Ῥωσία .
Γεννήθηκε στὴν χώρα ὅπου ἐκεῖ,
ἡ μία ἄλλοτε κόρη γεννήθηκε,
τοῦ ἑνὸς ἐκ τῶν Δολοφόνων
Τοῦ Σωκράτη, Τοῦ Αἰσώπου καὶ Τοῦ Ἰούδα.
πὸ μεριᾶς του «Ὁ Δολοφόνος»
ζεῖ στὴν Ἑλλάδα ἀκόμα Ἀμετανόητος.

10/5/2015