Πέμπτη 16 Αυγούστου 2012

Μήνυμα Tού Ιούδα - Message De Judas / 11-12-2011

Μήνυμα Tού Ιούδα !
11/12/2011


Τόσοι λίγοι πάνω στή γή σας, ελάχιστα λίγοι να δίνουν τόση αγάπη γιά τό όνομά μου, πού με συγκινεί κάθε τους δάκρυ, κάθε τους σκέψη ανιδιοτελούς αγάπης...
Μερικοί φορτώθηκαν πολλά από μένα από αγάπη γιά μένα !
Μακάρι να μπορούσα να ερχόμουν και να σήκωνα εγώ το σταυρό αυτών πού αγαπώ και πού κοντά σας είναι !
Νά 'παιρνα εγώ όλα τους τα βάρη, από αγάπη και από ευγνωμοσύνη γιά όσα νοιώθουν για τον κακομοίρη τον "προδότη" τον Ιούδα !
Τό θέλω τόσο πολύ, αλλά Ο Πατέρας Όλων Έχει Ολοκληρώσει τις αποφάσεις Του !
Άλλοι χρωστούν όχι σε μένα, αλλά στούς Νόμους διότι πολλά κάναν από έλειψη αγάπης και σε μένα, όμως ας θυμηθούν ποιά ήταν η μάνα μου διότι πολύ φοβάμαι, όπως το λέτε στη γή, (γιατί εγώ δεν φοβάμαι) ότι το μέγα λάθος απέναντι Της τό κάνουν και όχι μόνο έκαναν !
Ξέρετε πόσο η εγωϊστική άγνοια σας μάς δημιουργεί Θλίψη, για τό τί Δυνητικές Δυνατότητες χάνετε ; Αντί να πείτε : "Ναί Θεέ μου" και " Ό,τι Θές" λέτε "όχι" και πάλι "όχι" !
Εσείς οι ίδιοι σκάβετε το λάκκο σας !
Το λέω αυτό για να καταλάβετε όσοι σαν τη Νιόβη στο δρόμο της ζωής σας που διασχίζετε ποιά έλλειψη αγάπης ανάγκασε τούς Θεούς να σκοτώσουν τα παιδιά της !
Αυτό το κάρμα πότε θα το πληρώσει ;
Πότε θα πάρει τίς αποφάσεις μιάς άλλης ΔΙΑδρομής ;
Ο Θεός τής Έδωσε και τής Δίνει τη ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ εκείνη κλωτσά τα πάντα Γιατί ;
Ιούδας !


11/12/2011