Παρασκευή 24 Αυγούστου 2012

Μυρσίνη η Δοξαστική / 24-8-2012


Μυρσίνη η Δοξαστική,
τό Μήνυμα της !

24/8/2012

Πρίν από μήνες σάς παραξένεψε τό Χρωμα τών Ανθέων μου, πού θαυμάσατε ενώ τώρα, παίρνοντας τή πρωτοβουλία νά έρθετε επιτέλους Ευχής καί Ευλογίας Έργο νά προσδώσετε στίς ρίζες μου, σάς γεμίζει θλίψη ο σκουπιδότοτπος επί τού οποίου οι συμπολίτες σας μετατρέψανε τό Χώρο μου !
Διά αυτώ τώ λόγω βλέπετε νά έχω αγκάθια στό κορμί μου, καί από αυτά η φύση μου νά υφαίνει τήν Ανάσταση Της !
Ονομάζομαι Μυρσίνη η Δοξαστική και είμαι χιλιοτραγουδισμένη καί μέ τιμά τό γεγονός ότι Τό Νερό Τού Διός μαζί μέ τούς Αγγέλους σάς τραγουδούν τίς στροφές από τό ποίημα πού μίλησε γιά τήν ταυτότητα μου.

Ναί υπάρχω,
καί πάντα υπήρξα και θα υπάρχω !
Εργάζομαι για το αύριο τό μετά
από τό παρόν πού σπείρατε !

Είμαι προπομπός
Τού Δασκάλου Τής Καταστροφής !

Ναί δεν ερχόμαστε, Ήρθαμε !

Μυρσίνη η Δοξαστική !
24/8/2012